Mitä teen hullun isäni kanssa?
Isäni on mennyt isänsä luokse, tiedän sen koska soitti isänsä puhelimessa. On täysin kännissä, musiikki huuti taustalla täysillä. Uhkasi menevänsä tappamaan jonkun. Sanoi että hakee jotain, en kuullut mitä, saattoi olla veitsi... Laitoin luurin kiinni lopulta, en halunnut kuunnella. Ennemmin en ole saanut edes sitä tehtyä, aina kuunnellut kaiken paskan mitä puhuu.
Käymään en voi mennä tarkistamaan tilannetta, olen melkein viimesilläni raskaana ja muitakin pieniä lapsia on. Soitanko poliisit vai mitä teen? Pelkään mitä siellä tekee kun on siis isänsä luona ja muutenkin viinasta sekaisin. On ollut väkivaltainen ennenkin.
Kommentit (6)
Tottakai soitat poliisit ja pistät välit poikki vaaralliseen sekopäähän jos ei täydellisesti lopeta juomista. Huonoja ihmisiä ei pidä hyysätä vaikka olisivat kuinka omia vanhempia.
Jos sä epäilet että se tekee jotain, niin velvollisuutesi on soittaa poliisille.
Kuulosti niin hurjalta meno siellä ja pappakin on jo 84vuotias. Saan taas kaikki paskat niskaan siitä hyvästä että soitan poliisit ja minä olen taas se syyllinen joka aiheuttaa ongelmia. No, soitan nyt poliisit kuitenkin niin käyvät tarkistamassa tilanteen. Kiitos neuvoista! AP
Voi hurja mitä joudut ja joudutte kokemaan.
kun isäsi on selvinpäin, niin juttele silloin nuo jutut hänelle...että soittelee kännissä ja uhkailee tappamisella ja kerro, että se ahdistaa ja pelottaa sinua. Veikkaan, että isäsi ei edes muista.
isoisäksi tulo ja vastuu ja onni...alkoholistia pelottaa kaikki ja kaikki purkautuu känniin.
kerro, ertä hienoa, että lapsella on isoisä.
Isoisän hoitoon älä lasta anna... Toki sitä tuskin haluaakaan.
veikkaan, että pelkää kaikenlaista vastuuta. Mutta vieraile luonaan sitten.
ja älä nyt vaivaa päätäsi isälläsi. Keskity itseesi ja vauvasi.
isäsi kyllä pärjää. Sano seuraava kerran kun soita, ertä et voi auttaa ja että hän kyllä pärjää.
Tiedäthän, että et ole vastuussa isäsi tekemisistä.
et ole, vaikka joskus voi siltä tuntua , että olisit... Etenkin, jos isäsi hakee sinusta tukea. Sinä et ole vastuussa. Nuo kaikki teot ovat hänen ihan omia valintojaan ja tekojaan. Sääli ei häneen auta. Luota siihen, että hän pärjää...sitten hän rupeaa pärjäämään. Laita hyvällä omatunnolla rajat. Suojele itseäsi ja lastasi. Teidän hyvinvointimme ja turvallisuus on tärkein.
ihminen muuttuu koko ajan.
hyvä, että suljin puhelimen...sinä et ole mikään roskaläjä. Sinä olet aikuinen ja tuleva äiti. Sinulla on sitten oma perhe. Se on ykkönen. Voimia. Hyvällä mielellä nauti raskaudestasi. Voimia sinulle,
Soitin poliisin päivystykseen kyseiselle paikkakunnalle, mutta sanovat että soita suoraan hätänumeroon. Sitten sain taas yhteyden isääni ja puhuin myös hänen isän kanssa. Kysyin mikä sillä on tilanne ja pappa sanoi että täällähän se isäs riehuu mutta älä soita poliisia. Nyt on kuulema viinaa menossa isä lisää taksilla hakemaan. AP
Minä ainakin soittaisin poliisille.