Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kukaan ei ole 1,5v:n laittanut minulle tekstiviestiä tai soittanut ja kysynyt kuulumisia.

Vierailija
06.11.2021 |

Työpaikalla toki lätistään, mutta muuten, ei ole ketään ketä kiinnostaisin.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten menee?

Vierailija
2/12 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko itse kysynyt muilta heidän kuulumisia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama.

Viimeks mut kutsuttiin yhdelle vuonna 2014 ja heti perään 2016 (sama henkilö).

Kiirusta on pitänyt.

Vierailija
4/12 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu. Ketään ei kiinnosta enkä itsekään pidä kenestäkään. Olen ikävä ihminen mutta niin ovat muutkin.

Vierailija
5/12 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan kirjottelet ja soittelet muille niin harvoin, että ajattelevat ettei sinua kiinnosta tai, että olet kovin kiireinen.

Vierailija
6/12 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei:( Mitä sinulle kuuluu?

Vierailija
7/12 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä niitä "muita" ole edes pahemmin ollut, yksi ainoa oikeastaan viimeisen 10v ajan ja hänestäkään ei ole mitään 1,5v kuulunut.

Juu ja en ole mikään aktiivinen itsekään, mutta kyllä minä ihmettelisin, jos toisesta ei oikein mitään kuuluisi, miettisin miten hän voi ja onko jokin hätänä jne.

Itselläni sellainen yksityiselämän tilanne, avioliitto, että en ole kenelläkään sen tilasta koskaan puhunut, enkä varmasti puhukaan, siinä on niin kipeitä asioita ja henkilökohtaisia, että en vain voi avata suutani, tunnen pohjattoman surun ja ahdistuksen lisäksi katkeruutta ja häpeää.

Niinpä jatkan tätä tallustamista yksin kunnes kuolemassa helpottaa, ihan ilman mitään draamaa totean tuon, koska niin vain tunnen.

Ap

Vierailija
8/12 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten menee?

Aikalailla päin helvettiä, en oikeastaan näe enää elämässäni ideaa, kiitos kysymästä. Ja noin jos vastaisin oikeassa elämässä, siis livenä, niin suurin osa nikottelisi jotain ympäripyöreätä ja toivottaisi ehkä tsemppiä, ja unohtaisi. Siispä ainoa oikea vastaus onkin "ihan hyvää", tai "mitäs tässä".

Ap

Vierailija
9/12 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä,autan muita ihmisiä, läheisiä paljon. Silti kukaan ei kysy koskaan minulta miten jaksan ja mitä minulle kuuluu. Ahdistaa, masentaa. Ystäviä ei ole, toisaalta en jaksa ees ihmisiä.

Vierailija
10/12 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten menee?

Aikalailla päin helvettiä, en oikeastaan näe enää elämässäni ideaa, kiitos kysymästä. Ja noin jos vastaisin oikeassa elämässä, siis livenä, niin suurin osa nikottelisi jotain ympäripyöreätä ja toivottaisi ehkä tsemppiä, ja unohtaisi. Siispä ainoa oikea vastaus onkin "ihan hyvää", tai "mitäs tässä".

Ap

Missä mättää?

Nro 1

Vierailija
11/12 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu tunne. Laitan viestiä kavereille ja useimmiten vastaavat, mutta jos en tee aloitetta, ei kuulu kuin hiljaisuutta.

Vierailija
12/12 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näköjään tänäkään saa "purkaa" vaikka aivan oli asiallinen teksti ja avautuminen. Poistakaa samantien koko aloitukseni sitten!

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan viisi