Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen nainen, enkä tiedä mitään aivottomampaa kuin juoruaminen

Vierailija
06.11.2021 |

Jotkut todella kuvittelee tietävänsä asioita kysymättä ihmiseltä itseltään.

Ja sitten levittelee näitä itse keksimiään satuja faktoina. Aivottomia, itsekeskeisiä kanoja.

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juoruaminen ei ole kyllä mikään naisten juttu vaan ihmisyyteen liittyvä juttu. Kaikki juoruavat.

Vaan kun ei juorua. Jos haluan keskustella henkilön asioista, puhun niistä hänen itsensä kanssa tai en ollenkaan.

Enkä kaikkitietävänä julista tietäväni faktoja toisen ihmisen elämästä, tai mitä (mukamas ilkeää) hän tarkoitti niillä kahdella lauseella siinä vieestissä. Naurettavaa.

Samoin. Kun juoruilu kahvipöydässä alkaa, hiljenen ja kaivan puhelimen esiin.

Vierailija
42/52 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pick me girl?

Ai kun ei pidä miesten tavasta juoruta?

Eikun totta kai muuten vain kertoo täällä, miten paljon parempi ihminen on kuin muut ja huom täytyi mainita, että on nainen. Hieman moraalista ylemmyydentuntoa kenties? Kai ap on myös vaatimaton? :)

Paheksut kaikkia ihmisiä joiden itse havainnoit olevan kauniimpia, tai parempia jossain kuin sinä olet? 😂

Tuo on ihan itse keksimäsi motiivi, etkö edes sen vertaa tajua.

Pitänee paikkansa, etten ihan hirveästi pidä ihmisistä, jotka mainostavat olevansa jotenkin muita parempia. Jos ap kerran on niin hyvä ihminen kuin väittää, miksi on täällä sitten haukkumassa anonyymisti tuntemiaan ihmisiä. Pieni ristiriita. Ja, jos itse olet tämä ap, niin olet kenties myös niin hyvä ihminen, että teet persoonallisuudestani (ja ulkonäöstäni?) oletuksia sen koommin tuntematta.

En ole missään vaiheessa mainostanut olevani parempi.

Tuolla logiikalla kiusaajaakaan ei saa sanoa kiusaajaksi, tai on itse kiusaaja. Äly hoi.

Unohtuiko jo?

"No minä en ajattele.

Niistä en pidä jotka keksivät jopa minun tylsästä elämästä ilkeitä juoruja. SE on ihan luonnollista.

Parempi vaan uskoa, on olemassa parempia ihmisiä kun sinä olet.

Ap"

Tämän keskustelun perusteella olet ihan samanlainen kuin kaikki muutkin minun mielestäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juoruaminen ei ole kyllä mikään naisten juttu vaan ihmisyyteen liittyvä juttu. Kaikki juoruavat.

Vaan kun ei juorua. Jos haluan keskustella henkilön asioista, puhun niistä hänen itsensä kanssa tai en ollenkaan.

Enkä kaikkitietävänä julista tietäväni faktoja toisen ihmisen elämästä, tai mitä (mukamas ilkeää) hän tarkoitti niillä kahdella lauseella siinä vieestissä. Naurettavaa.

Suurin osa juoruilusta onkin harmitonta eikä ilkeää. Jokainen kumminkin varmasti keskustelee elämässään olevista ihmisistä toisten elämässään olevien ihmisten kanssa (ei välttämättä mitään pahaa) mutta varmaan ollaan kiinnostuneita miten sillä menee ja toisiakin kiinnostaa sinun asiasi. Näin se vain menee.

Vierailija
44/52 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pick me girl?

Eikun totta kai muuten vain kertoo täällä, miten paljon parempi ihminen on kuin muut ja huom täytyi mainita, että on nainen. Hieman moraalista ylemmyydentuntoa kenties? Kai ap on myös vaatimaton? :)

Paheksut kaikkia ihmisiä joiden itse havainnoit olevan kauniimpia, tai parempia jossain kuin sinä olet? 😂

Pitänee paikkansa, etten ihan hirveästi pidä ihmisistä, jotka mainostavat olevansa jotenkin muita parempia. Jos ap kerran on niin hyvä ihminen kuin väittää, miksi on täällä sitten haukkumassa anonyymisti tuntemiaan ihmisiä. Pieni ristiriita. Ja, jos itse olet tämä ap, niin olet kenties myös niin hyvä ihminen, että teet persoonallisuudestani (ja ulkonäöstäni?) oletuksia sen koommin tuntematta.

Tuolla logiikalla kiusaajaakaan ei saa sanoa kiusaajaksi, tai on itse kiusaaja. Äly hoi.

Unohtuiko jo?

"No minä en ajattele.

Niistä en pidä jotka keksivät jopa minun tylsästä elämästä ilkeitä juoruja. SE on ihan luonnollista.

Ap"

Tämän keskustelun perusteella olet ihan samanlainen kuin kaikki muutkin minun mielestäni.

Niin minä arvostan enemmän ihmisiä jotka eivät juorua ja haluan vain sellaisia ihmisiä lähipiiriini.

Sinä voit haluata vaikka vain vaaeleita ihmisiä lähipiiriisi. jokainen on erilainen.

Miksi tästäkin pitää kehitellä joku kilpailu paremmuudesta. Minusta kaikki ovat samanarvoisia.

Juoruajat ja muiden haukkujat ovat aina kilpailemassa kaikesta. Psykologisesti se ei ole terveen itsetunnon merkki. Tämä on minun henkilökohtainen mielipide. Ei julistus omasta paremmuudestani.

Vierailija
45/52 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pick me girl?

Unohtuiko jo?

"No minä en ajattele.

Ap"

Tuo on vain tapa väheksyä, "Kauniista naisesta: se vaan kuvittelee olevansi kauniimpi"

Vierailija
46/52 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juoruajat ja muiden haukkujat ovat aina kilpailemassa kaikesta. Psykologisesti se ei ole terveen itsetunnon merkki. Tämä on minun henkilökohtainen mielipide. Ei julistus omasta paremmuudestani.

En ole koskaan asiaa ajatellut tuolta kannalta, mutta tuossa voi olla perää. Juoruilu saattaa kiinnostaa vähemmän ihmistyyppiä, joka ei ole kiinnostunut kilpailemisesta tai itsensä vertailemisesta toisiin ihmisiin.

Vierailija
47/52 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi te juoruatte?

Kannattaa nyt ymmärtää, ettei kaikkia kiinnosta juoruaminen eivätkä muiden asiat kolmannen osapuolen kertomina. Toisaalta jos ei ole juoruista kiinnostunut niin jää herkästi porukoiden ulkopuolelle opinnoissa ja töissä. Toisaalta siinä säästää aikaa ja säilyttää oman mielenrauhansa ja pitää omaatuntoaan puhtaampana.

Vierailija
48/52 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut miehet on oikeita juoruakkoja! Näin sivusta kuunnelleena, eräskin tuttu mies oikein innostuu ja hihittelee juorutessaan kun on jotain ilkeää kerrottavaa jonkun toisen "kaverinsa" epäonnesta tai perhe-elämästä. Yök.

Vierailija
49/52 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juoruilu on sosiaalista liimaa. Siinä vaihdetaan omien kuulumisten lisäksi yhteisten kavereiden kuulumisia. Suurin osa juoruilusta on hyväntahtoista.

En laske normaalia kuulumisten vaihtoa toisten kanssa juoruiluksi. Se on vapaaehtoista. Juorujen lähteenä tai kohteena olo on harvemmin vapaaehtoista.

Vierailija
50/52 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa juoruilusta onkin harmitonta eikä ilkeää. Jokainen kumminkin varmasti keskustelee elämässään olevista ihmisistä toisten elämässään olevien ihmisten kanssa (ei välttämättä mitään pahaa) mutta varmaan ollaan kiinnostuneita miten sillä menee ja toisiakin kiinnostaa sinun asiasi. Näin se vain menee.

Tämä. Suurin osa juoruilusta on yhteisten tuttujen kuulumisten välittämistä. Esim. minun viimeisin juoruilu meni jokseenkin näin:

Mummo: Kuulikko jo siitä Riitan tyttären jutusta?

Minä: En, mitä on tapahtunut?

Mummo: No se sai sen opiskelupaikan.

Minä: Ihan oikeasti? Tosi hienoa!

Muuttaa sinne Irlantiin ja naisystävä lähtee mukana. Sai sieltä töitäkin jo joltain tietokonefirmalta...

Olisi melkeinpä tylyä alkaa näpräämään puhelinta ja kuitata koko juttu sillä, että jos tämä minua kiinnostaa, puhun vain asianomaisen kanssa.

Vierailija
51/52 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoruaminen on sitä mitä ei sanottaisi ääneen jos juorun kohde olisi paikalla.

Vierailija
52/52 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pick me girl?

Unohtuiko jo?

"No minä en ajattele.

Ap"

Niin minä arvostan enemmän ihmisiä jotka eivät juorua ja haluan vain sellaisia ihmisiä lähipiiriini.

Sinä voit haluata vaikka vain vaaeleita ihmisiä lähipiiriisi. jokainen on erilainen.

Miksi tästäkin pitää kehitellä joku kilpailu paremmuudesta. Minusta kaikki ovat samanarvoisia.

Olkoon sitten niin, ettet juorua. :D Mutta melko röyhkeästi puhut kuitenkin täysin tuntemattomille ihmisille (kuten tällekin ihmiselle julistit olevasi häntä parempi vaikka hän vain vastasi asiallisesti aloitukseesi). Nopeasti siis teet vähäpätöisiä johtopäätösiä minusta ja muista, mutta plussaa, jos pidät hei nuo ajatukset netin ulkopuolella itselläsi.

Valitse toki ihmiset sillä perusteella kuin haluat lähipiiriisi, minä teen saman. Haluan rehellisiä ihmisiä, jotka myöntävät virheensä ja pystyvät tarpeen vaatiessa katsoa sinne peiliin. En ylimielisiä ja röyhkeitä, jotka hyppäävät johtopäätöksiin. :))

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän seitsemän