Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Karppaaminen oksettaa,

Vierailija
20.01.2015 |

ihan fyysisesti. Aamulla paistoin munia ja nyt tekis mieleni mennä työntämään sormet kurkkuun, on niin huono olo : (

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 11:07"]

Karppaajat on sitten kiukkuisia ihmisiä?

Tottahan noista rasvaa tulee, tarkoitin vaan, etten millään pekoni, kerma, turkinjugurttidieetillä ole. En syö sitä rasvaa entistä enempää.

[/quote]

Eli et karppaa, vaan protaat.

Vierailija
22/27 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos 20, vahvistit ajatukseni, kyllä se paha olo taitaa tuosta ketoosista tulla, yhtään ei tee mitään ruokaakaan mieli. Mutta sowhat, pääasia, että paino tippuu, näillä mennään tammikuun loppuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei. Minulla ei syynä "karppaukseen" ollut laihdutus, vaan suolistosairaus. En varsinaisesti karpannut vaan olin vähähiilihydraattisella. Eli en mättänyt rasvaa vaan pyrin syömään mahdollisimman kevyesti ja niin että ruoka sulaisi hyvin. Eli paljon kasviksia, höyrytettynä, kasvissosekeittoja, kanakeittoja, kanamunia keitettynä..

Syynä tuohon kuvotukseen ei välttämättä ole itse karppaus vaan liian raskas ja rasvainen aamiainen. Itse en pystyisi syömään aamuisin pannulla paistettuja ruokia, kanamunaa, pekonia, sipulia ym. 

Minulla joka tapauksessa parani suolisto ja vointi koheni huomattavasti, joten vhh- ruokavaliolla tekee kyllä ihmeitä! Painoa putosi kaupan päälle vaikka se ei ollutkaan minulla lähtökohta. Ketoosista ei ollut tietoakaan vaikka jatkoin tuota pitkään. Söin hedelmiä n. 1-4 päivässä ja kasviksista sain ilmeisesti tarvitsemani hiilihydraatit. Itse en tykkää sanasta karppaus, sillä se tuo mieleen että mätetään rasvaa ja lihaa enemmän mitä terveydelle on hyväksi. Täytyisi pitää pääpaino kevyessä ja terveellisessä ruuassa ja kuolehtia kuitujen saannista... 

Vierailija
24/27 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oikeesti, teillä on termit sekaisin. Toisekseen on aika vaikeaa olla "hiilarittomalla" ruokavaliolla, jos syöt siis kasviksia. Olet silloin vähähiilihydraattisella etkä hiilarittomalla. Ja toisekseen sitä tiukkaakin tiukempaa hiilihydraattien vahtaamista ei ole tarkoitus pitää yllä 14 vuorokautta pidempään. Laskekaa nyt oikeesti että saatte edes sen 20g hiilareita per päivä, ei ole ihmekään jos on vähän paha olo jos kuukauden yritätte tolla mennä. Eli alkakaa nostamaan sitä hiilihydraattien määrää jo siinä vaiheessa niin se olokin siitä paranee.

Vierailija
25/27 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mullakin tulisi huono olo jos pelkällä proteiinilla menisin. Elimistö siinä huutaa apua ja armoa.

terkuin karppi

Vierailija
26/27 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 11:05"]

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 11:01"]

No munia, lihaa, kasviksia, tonnikalaa, raejuustoa pääasiassa. No en leimaa ja toivoisin ihan asillista keskustelua. Ilmeisesti muitakin siis oksettaa? No kuukausi menee vaikka tikunnenässä, olis pieni reissu helmikuun alussa, kyllä mä sinne asti sanotaan nyt vaikka sitten hiilarittomalla jaksan.

[/quote]

Olet siis hiilarittomalla dietillä ilman rasvaa? Ja sanot sitä karppaukseksi?? Keksi tolle omalle jutullesi ihan oma nimi.

[/quote]

Sille on jo keksitty. VHH, eli vähähiilihydraattinen ruokavalio.

Vierailija
27/27 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 11:54"]

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 11:05"]

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 11:01"]

No munia, lihaa, kasviksia, tonnikalaa, raejuustoa pääasiassa. No en leimaa ja toivoisin ihan asillista keskustelua. Ilmeisesti muitakin siis oksettaa? No kuukausi menee vaikka tikunnenässä, olis pieni reissu helmikuun alussa, kyllä mä sinne asti sanotaan nyt vaikka sitten hiilarittomalla jaksan.

[/quote]

Olet siis hiilarittomalla dietillä ilman rasvaa? Ja sanot sitä karppaukseksi?? Keksi tolle omalle jutullesi ihan oma nimi.

[/quote]

Sille on jo keksitty. VHH, eli vähähiilihydraattinen ruokavalio.

[/quote]

Eikä edes Atkins ole hiilihydraatiton.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kolme