Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Karppaaminen oksettaa,

Vierailija
20.01.2015 |

ihan fyysisesti. Aamulla paistoin munia ja nyt tekis mieleni mennä työntämään sormet kurkkuun, on niin huono olo : (

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat kokemukset. Ei sovi mun kropalle. 

Vierailija
2/27 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kolme kertaa yrittänyt karppausta. Joka kerran jaksoin kolmisen kuukautta, mutta sitä jatkuvaa pientä etomisen tunnetta ei jaksanut kauemmin sietää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahaa, on siis yleistä? Sinänsä harmi, mulla tippunut 5 kiloa vuoden alusta, sitkutan tän kuukauden loppuun ja sitten mietin uudestaan.

-ap

Vierailija
4/27 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei karppaaminen sovi kaikille. Tosin siihen täytyy perehtyä hyvin, ennen kuin siihen ryhtyy. Tärkeää on tietää miksi syödään siten kuin syödään.

Vierailija
5/27 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi? Minä ainakin siksi, että paino tippuu, mutta oksettaa siltikin.

Vierailija
6/27 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 10:44"]

Tärkeää on tietää miksi syödään siten kuin syödään.

[/quote]

Onhan se tärkeä tietää mutta vaikka tietoa olisi saavillinen, silti oksettaa.

Vierailija
7/27 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mikä oksettaa? Liika rasva? Perehtykää paremmin, karppaaminen on muutakin kuin munaa ja pekonia voissa. Riippuen hiilihydraattien määrästä, karpaten voi syödä todella kasvispitoisesti, ja rasvat saada esim rasvaisesta lohesta, ei paistorasvasta.

Vierailija
8/27 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile keittää ne munat ja ottaa se rasva toisessa muodossa.... vaikka kermavaahtona mustikoiden kanssa.

Ei ole karppauksen vika jos paistettu muna oksettaa.

Vierailija
9/27 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä tiedä mikä oksettaa, itse epäilen, että olen aika rankassa ketoosissa. Pitänee lisätä hiilareiden määrää. Ja rasvanmässyttäjäksi minusta ei ole, sen määrää en ole lisännyt, ei kai kukaan enää sillalailla karppaakaan?

Vierailija
10/27 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 10:45"]

No miksi? Minä ainakin siksi, että paino tippuu, mutta oksettaa siltikin.

[/quote]

Et siis ymmärtänyt, mitä tarkoitin.

Vierailija
11/27 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja jätin ihan tarkoituksella noi hiilarit pois, että pääsisin tästä jouluisesta suklaanhimosta eroon. No se on ainakin onnistunut, ei tee enää suklaata, eikä mitään muutakaan mieli. No kuuri on ainakin tehokas.

Vierailija
12/27 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 10:51"]

En minä tiedä mikä oksettaa, itse epäilen, että olen aika rankassa ketoosissa. Pitänee lisätä hiilareiden määrää. Ja rasvanmässyttäjäksi minusta ei ole, sen määrää en ole lisännyt, ei kai kukaan enää sillalailla karppaakaan?

[/quote]

Olet jättänyt hiilarit pois, mutta et syö rasvaakaan. Mitä sitten syöt?

Älä leimaa karppausta, kun et karppaa.

Vierailija
13/27 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No munia, lihaa, kasviksia, tonnikalaa, raejuustoa pääasiassa. No en leimaa ja toivoisin ihan asillista keskustelua. Ilmeisesti muitakin siis oksettaa? No kuukausi menee vaikka tikunnenässä, olis pieni reissu helmikuun alussa, kyllä mä sinne asti sanotaan nyt vaikka sitten hiilarittomalla jaksan.

Vierailija
14/27 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai oon sit vaikka vanhalla Atkinsin dieetillä, ettei ortodoksikarppaajille tuu paha mieli ; )

Vierailija
15/27 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 11:01"]

No munia, lihaa, kasviksia, tonnikalaa, raejuustoa pääasiassa. No en leimaa ja toivoisin ihan asillista keskustelua. Ilmeisesti muitakin siis oksettaa? No kuukausi menee vaikka tikunnenässä, olis pieni reissu helmikuun alussa, kyllä mä sinne asti sanotaan nyt vaikka sitten hiilarittomalla jaksan.

[/quote]

Olet siis hiilarittomalla dietillä ilman rasvaa? Ja sanot sitä karppaukseksi?? Keksi tolle omalle jutullesi ihan oma nimi.

Vierailija
16/27 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 11:03"]

Tai oon sit vaikka vanhalla Atkinsin dieetillä, ettei ortodoksikarppaajille tuu paha mieli ; )

[/quote]

Ei toi ole Atkinsiakaan.

Vierailija
17/27 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karppaajat on sitten kiukkuisia ihmisiä?

Tottahan noista rasvaa tulee, tarkoitin vaan, etten millään pekoni, kerma, turkinjugurttidieetillä ole. En syö sitä rasvaa entistä enempää.

Vierailija
18/27 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi elämän käsi, oon sitten vaikka "Tiinanomalladieetillä" pääasia, että housut ei helmikuussa kinnaa.

Vierailija
19/27 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen tietysti syö mitä tykkää. Mulle tulee kans ällö olo jos vedän hiilarit liian alas. En voi ketokarpata kauaa, mutta kyllä se toimii tehostajana tietyissä tapauksissa. Yleensä menen alakarpin ylärajoilla ja se sopii mulle hyvin. Liian alhaisilla hiilareilla lähtee ruokahalu kokonaan ja se tekee sen pahan olon. Hyväkarpilla en voi hyvin, koska sitten tekee mieli syödä vähän liian usein ja liikaa. Mulle sopii siis sellainen 60-90g hiilaria päivässä, eikä siinä saa olla yhtään viljatuotteita, muuten repsuilu alkaa. Jopa pieni määrä ihan tavallista sokeria on mulle parempi kuin viljatuotteet. Mulle on ihan sama mitä jotkut "ortodoksikarpit", mitä lienevätkään, sanovat. Mä syön sen mukaaan mikä tuntuu hyvältä enkä ajattele tuleeko siitä jollekin ventovieraalle paha mieli.

Vierailija
20/27 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 11:07"]

Karppaajat on sitten kiukkuisia ihmisiä?

Tottahan noista rasvaa tulee, tarkoitin vaan, etten millään pekoni, kerma, turkinjugurttidieetillä ole. En syö sitä rasvaa entistä enempää.

[/quote]

Siksikö karppaajat ovat mielestäsi kiukkuisia, kun eivät pidä sinun diettiäsi karppauksena?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän viisi