Ensiksi vähän kastelee, sammuttaa suihkun, sitten levittää saippuat. Ja huuhtelee pois. Tietenkin jos on hoitoaineita yms. niin sitten menee enemmän aikaa.
Sinun on pakko olla mies. Yksikään nainen ei kokemukseni mukaan selviä suihkusta alle viiden minuutin. En nyt tosin ole varsinaisesti suihkussakäyntejä kellottanut, mutaa kauan siellä naiset lutraavat. Toisaalta, mikäs on lutratessa, minä ne laskut maksan kuitenkin.
Perus suihkukäyntiin (ei karvojen ajelua tms erityistointa) vie keskimäärin just ton 4 min. Suihkukäynti kokonaisuutena (vaatteet pois, kylppäriin suihkuun, kuivaus, pois kylppäristä, vaatteet päälle) keskimäärin 10 min. En pidä suihkussa käynnissä, se on vain helpoin tapa hoitaa hygieniaa. Ja ihan nainen olen. Eikä siskollanikaan kauempaa mene.
Perus suihkukäyntiin (ei karvojen ajelua tms erityistointa) vie keskimäärin just ton 4 min. Suihkukäynti kokonaisuutena (vaatteet pois, kylppäriin suihkuun, kuivaus, pois kylppäristä, vaatteet päälle) keskimäärin 10 min. En pidä suihkussa käynnissä, se on vain helpoin tapa hoitaa hygieniaa. Ja ihan nainen olen. Eikä siskollanikaan kauempaa mene.