Eikö synnytysairaalassa jaeta enää libero kassia?
Pöh mä oon niin pettynyt, 2v sitten sai 2 eri näyte pakettia nyt ei mitään :(
Onkohan ne loppu täältä vai eikö niitä enää jaeta?
Kommentit (74)
Oulussakaan ei libero-kassia saanut osastolta. Mutta neuvolan terkka toi sitten kotiin.
Jaa laittaisko ne Liberolta postiin sellasen näytekassin, jos pyytäisi?
Varmaan taas ihmiset varastaneet niitä sylikaupalla, niin kuin kaikkea muutakin synnäreiltä.
Täällä Mikkelissä en syyskuussa saanut. :( Aiemmin olen kyllä saanut ja kyllä olisin itse sellaisen kehdannut napata jos olis jossain näkynyt. Eipä ollut.. :(
[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 09:34"]Jaa laittaisko ne Liberolta postiin sellasen näytekassin, jos pyytäisi?
[/quote]laittavat
Ainakin Salossa sai vielä viime viikolla.
Poris ei vissii saa siks ku siä on se synnärin remppa. Ku ne avaa sen uuen siiven sinne.
[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 09:46"]Poris ei vissii saa siks ku siä on se synnärin remppa. Ku ne avaa sen uuen siiven sinne.
[/quote]
Tarkotat varmaan sitä naisten & lasten taloa. Ei se ole siipi,se on ihan kokonainen rakennus.
Joulukuussa ainakin sain. Tosin joku oli käynyt nyysimässä kassista rintakumin, en tiedä hävisi jotain muutakin sieltä
Hyvinkäällä liberokassit olivat käytävällä olevissa kaapeissa josta sai halutessaan itse käydä hakemassa. Eipä niitä juuri mainostettu eli sait jos huomasit ottaa...näin kaks vuotta sitten.
Oulaisissa sai ainakin vielä muutama kuukausi sitten sekä liberon että pampersin pakkauksen.
Muistuttaisin, että ei ole mitenkään sairaalasta kiinni, vaan Liberon/Pampersin mainoksia. Jos ovat loppu sairaalasta, niin eivät ole toimittaneet niitä. Kysykää Liberolta/Pampersilta, älkää kätilöille soittako! Mä sain juuri neuvolasta Psmpersin pakkauksen 6-kuiselle, oli vaipat ja sukat vähän pieniä;) No, annan kaverille.
[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 09:55"]Muistuttaisin, että ei ole mitenkään sairaalasta kiinni, vaan Liberon/Pampersin mainoksia. Jos ovat loppu sairaalasta, niin eivät ole toimittaneet niitä. Kysykää Liberolta/Pampersilta, älkää kätilöille soittako! Mä sain juuri neuvolasta Psmpersin pakkauksen 6-kuiselle, oli vaipat ja sukat vähän pieniä;) No, annan kaverille.
[/quote]
Kukaan nyt kätilölle ole soittanutkaan..
[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 09:58"][quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 09:55"]Muistuttaisin, että ei ole mitenkään sairaalasta kiinni, vaan Liberon/Pampersin mainoksia. Jos ovat loppu sairaalasta, niin eivät ole toimittaneet niitä. Kysykää Liberolta/Pampersilta, älkää kätilöille soittako! Mä sain juuri neuvolasta Psmpersin pakkauksen 6-kuiselle, oli vaipat ja sukat vähän pieniä;) No, annan kaverille.
[/quote]
Kukaan nyt kätilölle ole soittanutkaan..
[/quote]
Kyllä tuolla ylempänä yksi oli soittamassa...
[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 09:28"][quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 09:27"]
[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 09:24"]
[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 09:21"][quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 09:20"] Joulukuussa Porissa oli lappu seinällä "sairaalamme on lopettanut liberokassien jaon" [/quote] Miksi? [/quote] En kysynyt kun kotiuduin samana päivänä kun synnytin..
[/quote]
Mites se esti kysymästä?
[/quote]
Jos nyt soittaisit sinne ja kysyisit, että mikseivät jaa? Kiitti etukäteen!
[/quote]
Tämä.
Jaetaanko niitä neuvolassa? Joskus on jaettu liberokassit sairaalassa ja toinen näytepakkaus (laatikko?) neuvolan kautta. Kysykää Liberolta suoraan, siellä tietävät syyt.