Tulkitse uneni
Viime yönä läheiseni kuoli unessani. Uni oli todella realistinen kaikin tavoin, ainoa totuudesta poikkeava oli jo aiemmin kuolleen sukulaisen läsnäolo. Tästä sukulaisesta en ole aiemmin nähnyt unta, kuolemasta nelisen vuotta.
Kommentit (3)
Sukulainen ei ollut minulle läheinen, mutta ainoa kuolemantapaus mitä lähipiirissäni on ollut tähän mennessä. :( Hän kuoli vanhuuttaan, kun taas tässä unessani läheiselläni oli sairaus.
Elämä jatkui hänen poismentyä suht samalla tavalla, mikään ei muuttunut ja en ollut tosiaan tunnekuohuissa. Jos tämä läheinen kuolisi, kaikki menisi sekaisin ja pitkäksi aikaa..
Unessa kuollut kulki läheiseni perässä portaikossa ja itse yritin tsempata häntä jaksamaan portaat ylös sairaalan huoneeseen. He menivät huoneeseen ja itse jäin käytävälle odottamaan lisätietoa. Sitten minulle kerrottiin läheiseni sairaudesta ja yht'äkkisestä kuolemasta. Reaktioni oli tyyni. Kuvittelisin sen oikestikin olevan sellainen. Hajosin sitten myöhemmin unen aikana, kun olin tekemässä jotain aivan muuta. Sillä hetkellä kuolema vasta iski tajuntaani.
En muistaakseni ole koskaan aiemmin edes itkenyt unessa. Tämä oli ensimmäinen kerta.
Mitä muuta elämässäsi tapahtui tämän sukulaisen poismenon aikaan?
Kenties samantapainen tilanne on nyt myös edessä ja hän muistuttaa sinua siitä miten se viimeksi meni, pitäisikö toimia toisin tai opitko viime kerrasta mitään?
Aika naftit tiedot tuossa, et kerro unen sisällöstä mitään... Mutta tämä mulle tuli mieleen.