Stockmannin joulukoristeet...ä r s y t t ä ä!!!
eivät ole vieläkin myynnissä nettikaupassa. Kävin tänään keskustassa Stockalla - siellä joulutorilla hirveästi porukkaa - ei ole tilaa liikkua ollenkaan. Jotkut ihme puiset "joulumaakojut" täynnä koreja, joissa hauraita lasipalloja - ihmiset rynnivät sitten näihin puukojuihin - ja tungeksivat näissä. Moneista koreista ja tuotteista puuttuivat hintalaput kokonaan.
Kommentit (26)
Tää aloitus... ä r s y t t ä ä!!!
Kirjoitusvirheitä!
Mä niin rakastan joulukoristeita. Mun mies ihan odottaa koska mä laitan kaikki mun tontut taas esille.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä, miksi ihmiset ostavat joka vuosi joulukoristeita. Eikö niitä ole jo kellarissa yllin kyllin ja liikaa. Myöskään tätä intoilua joulukoristeista en ymmärrä. Että joku oikeasti menisi jonnekin Stockmannille ostamaan joulukoristeita. Ihan outoa.
Mielummin ostan joka joulu pari uutta joulukuusenkoristetta kuin ostan viinaa… Ei se nyt niin turhaa ole!!?
Voi kauheeta. Koita nyt elää tän hirveän ärsytyksen kanssa joulun yli.
Kiitos tämän keskustelun olen nyt tietoinen Stockalla myytävistä spesiaalijoulukoristeista.
Mene metsään keräämään käpyjä ja laitat niihin punaisen rusetin. Sen lisäksi askartelet muutaman lumihiutaleen ja haitariympyrän valkoisesta paperista ja sydämiä kahvipaketeista. Ekologista ja halpaa.