Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Stockmannin joulukoristeet...ä r s y t t ä ä!!!

Vierailija
06.11.2021 |

eivät ole vieläkin myynnissä nettikaupassa. Kävin tänään keskustassa Stockalla - siellä joulutorilla hirveästi porukkaa - ei ole tilaa liikkua ollenkaan. Jotkut ihme puiset "joulumaakojut" täynnä koreja, joissa hauraita lasipalloja - ihmiset rynnivät sitten näihin puukojuihin - ja tungeksivat näissä. Moneista koreista ja tuotteista puuttuivat hintalaput kokonaan.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä voi tilata? Esim. Saksasta tms?

Mene metsään keräämään käpyjä ja laitat niihin punaisen rusetin. Sen lisäksi askartelet muutaman lumihiutaleen ja haitariympyrän valkoisesta paperista ja sydämiä kahvipaketeista. Ekologista ja halpaa.

Vierailija
22/26 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää aloitus... ä r s y t t ä ä!!!

Kirjoitusvirheitä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä niin rakastan joulukoristeita. Mun mies ihan odottaa koska mä laitan kaikki mun tontut taas esille.

Vierailija
24/26 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä, miksi ihmiset ostavat joka vuosi joulukoristeita. Eikö niitä ole jo kellarissa yllin kyllin ja liikaa. Myöskään tätä intoilua joulukoristeista en ymmärrä. Että joku oikeasti menisi jonnekin Stockmannille ostamaan joulukoristeita. Ihan outoa.

Mielummin ostan joka joulu pari uutta joulukuusenkoristetta kuin ostan viinaa… Ei se nyt niin turhaa ole!!?

Vierailija
25/26 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kauheeta. Koita nyt elää tän hirveän ärsytyksen kanssa joulun yli. 

Vierailija
26/26 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tämän keskustelun olen nyt tietoinen Stockalla myytävistä spesiaalijoulukoristeista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme seitsemän