Turhauttaako muita pätkätyöt?
Pelkkiä määräaikausuuksia takana, tälläkin hetkellä määräaikaisessa joka päättyy huhtikuussa 2022. Olen yhden kerran ollut "vakkari työssä", ja se loppu yt-neuvotteluihin. Ei pahemmin uskalla miettiä elämää kauas, kun pelkkää pätkä työtä ja jos saisikin vakkarin niin uskaltaisiko siltikään, kun kuitenkin päättyisi yt-neuvotteluihin.
Tunnen oloni huonoksi, kun miettii, että jotkut saa kaiken jo 20 vuotiaana, ja minä jo keski-ikää kohti menossa.
Kommentit (9)
Ei turhauta yhtään. Miksi muiden työt pitäisi minua vakkaria turhauttaa?
Näitä kommentteja kun lukee, niin hävettää olla suomalainen. Todella ala-arvoisia, tökeröitä ja epäkohtelijaita kommentteja, kuten "älä ruikuta". Kuka sinä olet sanomaan, että mistä täällä saa puhua. Häpeä.
Ap:lle sen verran, että tää pätkätyöllisyys on valitettavasti nykypäivää.
Ps. korkealta tippuvat ne ihmiset, jotka jo saanut 20 kaiken.
Olis kyllä kiva nähdä kun nämä öykkärit sanoisi nämä samat kommentit kasvotusten.
No ei tod. Ihanaa kun voi käyttää kaiken vapaa-aikansa hakemuksiin (miinus 10min av:ta).
Just pari päivää sitten mietin, että todellakin turhauttaa, kun ei ole mahdollisuutta kartuttaa omaisuutta ja esim. ostaa asuntoa.
Sinä olet itse itsesi ohjaimissa, kukaan muu ei voi muuttaa elämäsi suuntaa eikä tehdä olojasi paremmaksi. Tänne ruikuttaminen ei auta.