KYSYMYS JOTA OLEN MIETTINYT KAUAN: Jos painat omaa napaasi...
Tuleeko sinulle sellainen kummallinen kutittava tunne haaroväliin (ei seksuaalinen)?
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Olen ihmetellyt mistä se johtuu. Vähän kuin pissahätä.
Kyllä, juuri samantapainen, mutta hieman kutittavampi. Olen miettinyt onko muilla samaa ja miehelläni ei ollut. Oletko nainen vai mies?
Naisten oire?
Itse painoin omaa napaani ja ei tuntunut mitään muuta, kuin painallukseni.
Joku hermo siinä vissiin on, raskauden aikana usein "veti" siinä navan ja haaruksien välillä.
Voi apua mä mietin samaa just viimeksi eilen.. Hyvin olette jo kuvailleet tuon tunteen ja itse olen mieltänyt sen tuntuvan kohdussa :-/
Outo juttu josta ei ikinä puhuta. Tai siis no, ei kai tuossa varsinaista puhumista olekaan vaan siis lähinnä vaan todeta muiden anatomian faktojen jatkona että navasta on yhteys just kohtuun tai mihin se tuntemus nyt sitten ikinä osuukaan.
Vierailija kirjoitti:
Voi apua mä mietin samaa just viimeksi eilen.. Hyvin olette jo kuvailleet tuon tunteen ja itse olen mieltänyt sen tuntuvan kohdussa :-/
Outo juttu josta ei ikinä puhuta. Tai siis no, ei kai tuossa varsinaista puhumista olekaan vaan siis lähinnä vaan todeta muiden anatomian faktojen jatkona että navasta on yhteys just kohtuun tai mihin se tuntemus nyt sitten ikinä osuukaan.
Tämä siinä on juuri outoa, kun asiasta ei ikinä puhuta! Vaikka niin kummallinen tunne ja varmasti mietityttää, jos sellainen on. Kenties sitten juuri naisten oire ja menee joku härveli navasta johonkin naiselliseen kehonosaan.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata painella napaa. Suojaukset on navan kohdalla heikoimmat.
Mitä siis käytännössä voi tapahtua? Joku tulehdus?
Ap
Tuntuu jännältä mutta tunne on hieman seksuaalinen. Kuin heikko vihlaus g-pisteeseen.
Vähän sama ilmiö kuin se, että jos puristan finnin vaikka olkavarresta niin pieni kipu saattaa tuntua myös jossain ihan muualla, vaikka alaselässä.
Kyllä. Olen ihmetellyt mistä se johtuu. Vähän kuin pissahätä.