Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi keski-ikäiset naiset laittaa profiilikuviinsa somessa kuvan silmästään

Vierailija
03.05.2023 |

Miksi keski-ikäiset naiset laittaa profiilikuviinsa somessa kuvan silmästään tai jotain muuta älytöntä? Eräskin laittoi kuvan puolikkaasta naamastaan ja sormuskädestä kasvojen edessä. Nykyään sillä on taas silmänsä kuva.

Onko tämä vain jonkun tietyn kaveripiirin villitys vai ihan yleistä? Kun tän ensinmainitun kavereista muutama tekee samaa ja eräskin oli laittanut tinderiin profiilikuvaksi silmästään kuvan, ja sitten ihmetteli, kun se ei toiminut. Että kun oli tullut mätsi silmäkuvalla, ja tää nainen oli tunnistanut miehen yhteisestä harrastuksesta, ja juttelun jatkuttua jonkin aikaa mennyt paljastamaan, että hei mehän jo itseasiassa tunnetaan, ja mies oli hiljennyt...

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse on siitä, ettei tykkää enää omasta kuvasta, koska se ei vastaa omaa mielikuvaa itsestään. Mikä siinä. Mutta kieltämättä Tinderiin ei silmäkuvaa...! ;) Itse en ainakaan puhu kenenkään kanssa siellä, joilla ei ole kasvokuvaa (josta näkyy myös katse, eli ei aurinkolasikuvaa). Itse siis nainen.

Vierailija
2/43 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehet laittavat nettiseiteillä profiilikuvakseen kuvan sieraimistaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurinkolasikuvat jaksaa aina naurattaa 😂

Vierailija
4/43 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehet laittavat nettiseiteillä profiilikuvakseen kuvan sieraimistaan?

Tämmöiseen en ole törmännytkään. 

Vierailija
5/43 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sormuskäsi ja puolikas kasvokuva voisi olla viesti jollekin että olen naimisissa. Jos miehellä on toinen nainen ehkä? Yrittää vielä viimeisillä rippeillään ajaa toista naista pois, vaikka mies on jo aikoja sitten ottanut sormuksensa pois ja poistanut suhdestatuksensa somesta, olisko? Tai sitten tykkää koreilla koruilla eikä pidä kasvoistaan. XD

Vierailija
6/43 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole kyllä törmännyt tuollaisiin silmäkuviin tai puolinaamakuviin omassa somessa ja vahvasti keski-iässä olen sekä minä että FB-piirini.

Vierailija
7/43 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsälläni oli tuollainen silmä vuonna 2008 kun olin 26 vuotta, pidän silmistäni paljon enkä halunnut kasvokuvaa. Silmäni ovat metsänvihreät.

Vierailija
8/43 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole kyllä törmännyt tuollaisiin silmäkuviin tai puolinaamakuviin omassa somessa ja vahvasti keski-iässä olen sekä minä että FB-piirini.

Mä olen törmännyt vain tässä yhdessä porukassa. Hämmentävää. Ymmärtäisin jos silmissä olisi jotain hyvin poikkeuksellista, kuten jonkun mainitsema metsänvihreä väri tmv.

Vierailija
9/43 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä silmäkuvan on tarkoitus vihjata että kauhea kyylääjä?

Vierailija
10/43 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole nähnyt yhtään silmäkuvaa.

Vierailija
11/43 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän ihmetyttää ne ketkä laittavat joka päivä melkein identtisen selfiekuvan itsestään ja filtterit täysillä niin että näyttää ihan nukelta. Varsinkin nuo vanhemmat naiset harrastavat tuota.

Vierailija
12/43 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enemmän ihmetyttää ne ketkä laittavat joka päivä melkein identtisen selfiekuvan itsestään ja filtterit täysillä niin että näyttää ihan nukelta. Varsinkin nuo vanhemmat naiset harrastavat tuota.

Tää tarkoittaa että haluaa huomiota. Huono itsetunto siis, eikä kukaan kotonakaan huomioi. Surullista. Ehkä kannattaisi joskus kysyä mitä kuuluu? Oletko ajatellut?

Vierailija
13/43 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se symboloi sukupuolielintä. Varma tieto.

Vierailija
14/43 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä silmäkuvan on tarkoitus vihjata että kauhea kyylääjä?

Somessa? Eikö se ole sitä varten että siellä ollaan muiden nähtävillä? 😄 Ehkä vainoharhaista much jos tuo olisi tarkoitus. Miten olisi somet pois tai kuva omasta ahterista minne ei aurinko paista? 😆

Mutta totta, muutamilla on profiilitekstinään jotain viitaten yksityisyyteen tai kyylääjiin. Kenties hieman suuret kuvitelmat itsestään, en muuta sano. Kiitos tästä viihteestä. 😃

Vierailija
15/43 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmät harvemmin läskistyy iän myötä, ehkä siksi.

Vierailija
16/43 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silmät harvemmin läskistyy iän myötä, ehkä siksi.

Totta. Ne uppoaa sinne poskiin vain kun läskistyy, ehkä se on se syy miksi vain ne.

Vierailija
17/43 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempihan se silmäkuvakin on, kun nuorempien iänikuiset tekotissi, ankkahuuli kuvat

Vierailija
18/43 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmästä ei voi päätellä läskin määrää.

Vierailija
19/43 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvatenkaan ei jaksa ottaa kokokuvaa, siihen pitäisi laittautua. 

Vierailija
20/43 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

DameEdna tyyliset silmälasit minua enemmän ihmetyttää. Tyylitaju ja somentaju täysin hukassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kuusi