Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

30+ lapsia omaava nainen, ottaisitko 30+ seurustelemattoman miehen?

Vierailija
19.01.2015 |

Vai oletatko automaattisesti että hänessä olisi jotain vikaa kun ei ole seurustellut?

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytäntö lasten kanssa saattaisi osoittaa seurustelemattomuuden ongelmaksi. Harkitsisin hyvin tarkkaan.

Vierailija
2/32 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletan, että on vikaa. Ja vaikkei olisikaan, en minä ala miksikään harjoituskappaleeksi, kun tässä on tuo lapsikin mukana. Miehellä pitää olla ns. parisuhdetaitoja, että edes harkitsisin. Tuskin kuitenkaan alan kunnolliseen suhteeseen ennenkuin lapsi on iso. En halua hänen elämäänsä ulkopuolisia. Ties mitä pedofiileja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi (seurustelussa) kokematon mies edes haluaisi yh:n? Voi sitä helpommastakin alkaa. Vai pidätkö yh:ia niin helppoina, että jopa sinä sellaisen saisit?

Vierailija
4/32 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ne ns. parisuhdetaidot on? Sellaiset universaalit, jotka pätevät jokaisessa parisuhteessa ja joita voi oppia vain parisuhteessa.

Kannattaa muistaa, että sinun käsityksesi näistä parisuhdetaidoista voi olla erilainen, kuin jonkun toisen, jolloin tuo vaatimus näistä "taidoista" on aika kyseenalainen.

Vierailija
5/32 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 23:21"]

Mitä ne ns. parisuhdetaidot on? Sellaiset universaalit, jotka pätevät jokaisessa parisuhteessa ja joita voi oppia vain parisuhteessa.

Kannattaa muistaa, että sinun käsityksesi näistä parisuhdetaidoista voi olla erilainen, kuin jonkun toisen, jolloin tuo vaatimus näistä "taidoista" on aika kyseenalainen.

[/quote]

Tuollainen saivartelu ei ainakaan ole plussaa. Pointtini oli se, että jos ei ole ollut suhteessa, ei yksinkertaisesti voi tietää, millaista se on. Siten ei ole myöskään joutunut tutkailemaan omaa käytöstään l. osaanko keskutella asioista avoimesti, osaanko riidellä, olenko mukava kumppani. Seurustelu kun on aivan eri asia kuin ystävyys.

Vierailija
6/32 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 23:21"]

[/quote]

Parisuhdetaitoja voi oppia ilman seurusteluakin, mutta eihän siinä mitään ahaa-elämyksiä koe. Ja kyllä ne taidot pääpiirteittäin ovat universaaleja.

Vierailija
7/32 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 23:13"]

Käytäntö lasten kanssa saattaisi osoittaa seurustelemattomuuden ongelmaksi. Harkitsisin hyvin tarkkaan.

[/quote]

Voihan sitä olla kokemusta sisarusten lapsista, kummilapsista jne.

Vierailija
8/32 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan ottaisi miestä, joka ei ole kellekään muullekaan kelvannut. Mutta tuleeko asia ilmi, jos sitä ei kerro? Sängyssä sen huomaa kyllä viimeistään.

Vierailija
9/32 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmekymppinen yksinhuoltaja opettamassa parisuhdetaitoja samanikäiselle miehelle, joka ei ole seurustellut...

Sokea johtaa sokeaa?

Vaikka itsekin kuulun niihin "outoihin" tms. jotka ei ole seurustelleet, en kyllä suhdetta minkään ikäiseni yksinhuoltajan kanssa haluaisi. Ei kiinnosta alkaa toisten kakaroille isäksi ja tuskin siitä mitään kestävää voisikaan tulla, jos naiselle ei edes omien lasten isä kelpaa. Puhumattakaan niistä, joiden lapsilla isiä on useampia.

Vierailija
10/32 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 23:35"]

En todellakaan ottaisi miestä, joka ei ole kellekään muullekaan kelvannut. Mutta tuleeko asia ilmi, jos sitä ei kerro? Sängyssä sen huomaa kyllä viimeistään.

[/quote]

Ei ole välttämättä kelpaamisesta kyse, vaan siitä ettei ole hakeutunut suhteisiin aiemmin.

Vierailija
11/32 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se seurustelemattomuus johdu aina siitä, että ei ole kelvannut kenellekään. Se voi johtua aivan yhtä hyvin siitäkin, että ei ole kelpuuttanut ketään.

Vierailija
12/32 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 23:49"]

Ei se seurustelemattomuus johdu aina siitä, että ei ole kelvannut kenellekään. Se voi johtua aivan yhtä hyvin siitäkin, että ei ole kelpuuttanut ketään.

[/quote]

Silloin on jo aivan jumalattoman nirso!! Kyllä alle 30-vuotiaana kannattaisi joku kelpuuttaa, koska ei se taso siitä ainakaan nouse.

Vierailija
13/32 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin :)

Puoli vuotta sitten olisin nauranut ajatukselle. Nyt olen tavannut kivan miehen josta jotenkin olen aistivinani että voi olla että hänellä ei ole aikaisempia oikeita suhteita. Muuten hän on kuitenkin todella ihana ja sopiva ja olemme mielestäni omituisuuteen asti samalla aaltopituudella. Olen todella ihastunut ja ottaisin hänet kyllä ihan samantien :) vaikka varmasti tilanteessa olisi molemmille pureskeltavaa.

Jotkut eivät halua seurustella jos ei ole sopivaa löytynyt. Sinkkuäideiksi päädytään monista syistä. Elämä on.

Vierailija
14/32 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tuollainen seurustelematon +30v mies. En ole seurustellut aikaisemmin. Ei ole ollut aikaa, kun olen ollut sen verran kiireinen työelämässä. (vaihtelevia komennuksia pitkin maailmaa ja ollut parhaimmillaan melkein 3 vuotta pois maasta)

Olen ilmeisesti täysin pilallinen yksilö. Tuollaisia naisten kaipaamia "parisuhdetaitoja" on niillä miehillä, jotka ovat olleet suhteissa eri naisten kanssa vuoden parin pätkissä.

Vierailija
15/32 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri näin. Parhaat parisuhdetaidot on niillä häntäheikeillä, jotka asuvat puolen vuoden välein eri osoitteessa (eri ihmisen kanssa) ja ovat suihkineet mahdollisimman paljon lehtolapsia ympäri maata yh-äitien elätettäviksi.

Vierailija
16/32 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 00:11"]

Juuri näin. Parhaat parisuhdetaidot on niillä häntäheikeillä, jotka asuvat puolen vuoden välein eri osoitteessa (eri ihmisen kanssa) ja ovat suihkineet mahdollisimman paljon lehtolapsia ympäri maata yh-äitien elätettäviksi.

[/quote]

Ja sitten nämä yh-äidit (joilla parhaimmilla on 2-4 lasta eri miehille) eivät kelpuuta seurustelematonta miestä koska hänellä ei ole parisuhdetaitoja!!!

Vierailija
17/32 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 00:11"]

[/quote]

Lähteekö mopo nyt käsistä? Häntäheikit tuskin on kummoisia seurustelukumppaneita. Yh:t taas vastaa tähän ketjuun siksi, kun ap heiltä asiaa kysyy. Vastauksia on tullut suuntaan ja toiseen.

Vierailija
18/32 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 00:05"]

Olen tuollainen seurustelematon +30v mies. En ole seurustellut aikaisemmin. Ei ole ollut aikaa, kun olen ollut sen verran kiireinen työelämässä. (vaihtelevia komennuksia pitkin maailmaa ja ollut parhaimmillaan melkein 3 vuotta pois maasta)

Olen ilmeisesti täysin pilallinen yksilö. Tuollaisia naisten kaipaamia "parisuhdetaitoja" on niillä miehillä, jotka ovat olleet suhteissa eri naisten kanssa vuoden parin pätkissä.

[/quote]

Ihan yksikin pitkä suhde riittää siihen, että oppii ottamaan toisen huomioon. En menisi tuomitsemaan sinua, mutta kovin itsekkäästi olet saanut elää, joten aikamoisia särmiä tulisi hiottavaksi, jos suhteeseen ryhtyisit.

Vierailija
19/32 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 00:25"]

[/quote]

Ihan yksikin pitkä suhde riittää siihen, että oppii ottamaan toisen huomioon. En menisi tuomitsemaan sinua, mutta kovin itsekkäästi olet saanut elää, joten aikamoisia särmiä tulisi hiottavaksi, jos suhteeseen ryhtyisit.

[/quote]

Melkoista yleistystä taas. Sinunko mielestäsi aina ihmisestä muokkautuu parisuhdeihminen vasta helvetillisen taistelun ja särmien hiomisen seurauksena? Jotkut on parisuhdemateriaalia het, toisista ei tule koskaan vaikka kuinka opettaisi. Ei siihen vaikuta se koska tuntee itse parisuhdetta haluavansa. Myöhään parisuhteensa aloittavat ovat saattaneet nuorempana itse tajuta sen ettei aika ole kypsä parisuhteelle, ettei välttämättä olisi vielä hyvä kumppani kenellekään. Toiset huomaa sen vasta kantapään kautta ja satuttaa siinä samalla itseään ja tätä kumppania.

Vierailija
20/32 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 00:35"]

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 00:25"]

[/quote]

[/quote]

Melkoista yleistystä taas. Sinunko mielestäsi aina ihmisestä muokkautuu parisuhdeihminen vasta helvetillisen taistelun ja särmien hiomisen seurauksena? Jotkut on parisuhdemateriaalia het, toisista ei tule koskaan vaikka kuinka opettaisi. Ei siihen vaikuta se koska tuntee itse parisuhdetta haluavansa. Myöhään parisuhteensa aloittavat ovat saattaneet nuorempana itse tajuta sen ettei aika ole kypsä parisuhteelle, ettei välttämättä olisi vielä hyvä kumppani kenellekään. Toiset huomaa sen vasta kantapään kautta ja satuttaa siinä samalla itseään ja tätä kumppania.

[/quote]

No kuinka moni on ensirakkautensa kanssa yhdessä? Oli minkä ikäinen hyvänsä. Ei kovin moni, koska sitä hommaa vasta harjoitellaan sen ekan kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kahdeksan