Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

voiko nainen olla kunnon blondi värjäämättä

Vierailija
19.01.2015 |

Tuntuu et kaikilla lapsilla pikkuhiljaa hiukset tummuu mut voiko esim. 30 v olla täysin blondi värjäämättä jos vitiligoja ei lasketa.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen..olen kohta 32v ja ihan blondi.. värjäsin taas jokin aika sitten kullanvaaleaksi saadakseni vaihtelua ja nyt taas ihan vaaleaksi kun kyllästyn siihen valkoiseen juurikasvuun. Nyt kun hiukset ovat taas ihan vaaleat voin elää huoletta eli ilman tyvikasvua.

Vierailija
2/19 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nainen voi olla aito blondi aikuisena. Ihan kuten mieskin.

Vierailija
4/19 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni on nelikymppinen ja hiukset ovat kullanhohtoisen vaaleat.

Vierailija
5/19 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten monet ovat jo sanoneetkin, niin kyllä voi. Itse olen 20-vuotias ja minulla on myös vaaleat säärikarvat. Kainalokarvat ovat pikkuhiljaa alkaneet tummua.

Vierailija
6/19 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 22:50"]Kyllä nainen voi olla aito blondi aikuisena. Ihan kuten mieskin.
[/quote]en ole koskaan nähnyt blondia miestä. Siitä tää kysymys juolahti mieleenkin : )

Vierailija
7/19 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei voisi? Minusta taas on aina ollut outoa se, että monilla tummahiuksisillakin on blondit lapset. Ihan kuin eivät kuuluisikaan heille... Olen siis itsekin tummahiuksinen, mutta meillä suvussa vauvat ovat aina syntyneet mustat hiukset päässä, jotka ovat ajan myötä vaalenneet ruskeiksi (tai tummanruskeiksi, tai jääneet lähes mustiksi).

Näin oli sitten omien vauvojenkin kohdalla. Mistähän se tulee, että lapset ovat usein pellavapäisiä? Sitäkin olen pohtinut, että onko runsashiuksiset vauvat AINA tummatukkia, vai onko olemassa vaaleaa ja runsashiuksista vauvaikäistä? En ole nimittäin koskaan nähnyt...

Vierailija
8/19 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 22:59"]Kuten monet ovat jo sanoneetkin, niin kyllä voi. Itse olen 20-vuotias ja minulla on myös vaaleat säärikarvat. Kainalokarvat ovat pikkuhiljaa alkaneet tummua.
[/quote]no sä oorkin nuori. Mietin just vähän vanhempia naisia/miehiä 30 v ylöspäin. Blondia miestä en ole ikinä nähnyt ja naiset mitä nähny niin lähes varma et blondattu.

Vierailija
9/19 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 22:36"]

Tuntuu et kaikilla lapsilla pikkuhiljaa hiukset tummuu mut voiko esim. 30 v olla täysin blondi värjäämättä jos vitiligoja ei lasketa.

[/quote]

Vitiligoja?? Tarkoitatko albiinoja? Vitiligohan on valkopälvi, ja vaikuttaa lähinnä läiskinä ihossa...

Vierailija
10/19 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap vastaa että itse olin lapsena blondi, nyt tumma. Mun lapset on syntyny mustilla hiuksilla ja muuttuneet ihan blondeiksi ja sit iän myötä taas houkset tummunu. Sukulaisetkin kaikki lapsena ollu ihan blondeja ja aikusina lähes mustahiuksisia.

Vierailija
11/19 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä näitä näkee.

Vierailija
12/19 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 23:06"][quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 22:36"]

[/quote]

Vitiligoja?? Tarkoitatko albiinoja? Vitiligohan on valkopälvi, ja vaikuttaa lähinnä läiskinä ihossa...
[/quote]juu sori, albiinoja tarkoitin :) kiitos korjauksesta.

Vierailija
13/19 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittakaa sitten joku täysblondin miehen kuva. Toki vaaleahiuksisia on olemassa mut siis kunnon blondiäikän kuvaa kehiin joka värjäämätön.

Vierailija
14/19 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arto Bryggare, Ari Vatanen ovat aikuisia blondeja miehiä.

Vierailija
15/19 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla. Mun äiti ei ole ikinä värjännyt. Hän on 52 ja hiukset on ihan blondit. Olleet aina. Minä olen 20 ja mun hiukset on lähes valkoiset.

Vierailija
16/19 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 23:04"]Miksei voisi? Minusta taas on aina ollut outoa se, että monilla tummahiuksisillakin on blondit lapset. Ihan kuin eivät kuuluisikaan heille... Olen siis itsekin tummahiuksinen, mutta meillä suvussa vauvat ovat aina syntyneet mustat hiukset päässä, jotka ovat ajan myötä vaalenneet ruskeiksi (tai tummanruskeiksi, tai jääneet lähes mustiksi).

Näin oli sitten omien vauvojenkin kohdalla. Mistähän se tulee, että lapset ovat usein pellavapäisiä? Sitäkin olen pohtinut, että onko runsashiuksiset vauvat AINA tummatukkia, vai onko olemassa vaaleaa ja runsashiuksista vauvaikäistä? En ole nimittäin koskaan nähnyt...
[/quote]

Meillä on vauva jolla on runsaat vaaleat hiukset :) ja itselläni ruskeat ja ohuet.... isänsä hiukset nääs periny.

Vierailija
17/19 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 23:04"]

Miksei voisi? Minusta taas on aina ollut outoa se, että monilla tummahiuksisillakin on blondit lapset. Ihan kuin eivät kuuluisikaan heille... Olen siis itsekin tummahiuksinen, mutta meillä suvussa vauvat ovat aina syntyneet mustat hiukset päässä, jotka ovat ajan myötä vaalenneet ruskeiksi (tai tummanruskeiksi, tai jääneet lähes mustiksi).

[/quote]

Meillä vauva syntyi melko tummatukkaisena, mutta sitten kun siinä alkoi kasvaa uutta tukkaa sekaan, niin se olikin ihan vaaleaa. Vähän aikaa oli sellainen sekaväritukka, se pysyvä tukka olis sitten ihan vaalea siis lopulta. Itse olen ollut n. 25-vuotiaaksi asti ihan vaalea, kaikki luulivat että värjään hiuksiani. Sitten alko tummua. Eli alkuaikuisuuden olin ihan blondi.

Vierailija
18/19 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on blondimies. Vai tarkoitatko, että pitäisi olla sellainen peroksiiniblondin näköinen? Yleensä blonditukassa on muitakin sävyjä kuin pelkkää tasaisen vaaleaa.

http://www.returnofkings.com/wp-content/uploads/2013/01/beard26.jpg

Vierailija
19/19 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai voi, mutta suurin osa niistä kaupungilla vastaan tulevista platinan valkoisista naisista on värjättyjä