Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä käyn siinä kaupassa mihin on lyhin matka

Vierailija
19.01.2015 |

..sekä mistä nyt sattuu saamaan ne tavarat, mitä satun tarvitsemaan. Hintoja vertailen sitten siinä kaupassa, esim. niin, että otan niitä hedelmiä, mitkä ovat edullisimpia. En jaksa lähteä 6 km päähän Prismaan tai 4 km päähän Lidliin, kun lähikauppoihin on 400 metriä ja vähän isompi K-kauppa on työpaikan lähellä. 

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 22:22"]

[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 22:18"]Minä suosin myös usein lähikauppoja. Eli siwaa ja salea. Ihan vain koska ne on helppoja ja vaivattomia ja myöskin ihan yllättävän edullisisa. Siwoissakin on tosi uisein hyviä tarjouksia.  Eiköhän jokaisella ole oikeus käydä kaupassa ihan siellä missä huvittaa. :) [/quote] Toki. Kulutat vaan etelänmatkan verran rahaa ylimääräistä noihin Siwoihisi.

[/quote]

Mua aina ihmetyttää, miksi nämä S-kanta-asiakkaat tuntuvat ottavan henkilökohtaisena loukkauksena, jos joku kehtaakin suosia muuta kauppaa, kuin Prismaa. "Noku ne bonukset..." Ei kai se ole sulta pois, jos joku käy mieluummin Siwassa kuin etelänmatkoilla?

Vierailija
22/38 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 22:44"]

[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 22:18"]Minä suosin myös usein lähikauppoja. Eli siwaa ja salea. Ihan vain koska ne on helppoja ja vaivattomia ja myöskin ihan yllättävän edullisisa. Siwoissakin on tosi uisein hyviä tarjouksia.  Eiköhän jokaisella ole oikeus käydä kaupassa ihan siellä missä huvittaa. :) [/quote] Toki. Kulutat vaan etelänmatkan verran rahaa ylimääräistä noihin Siwoihisi.

[/quote]

Mua aina ihmetyttää, miksi nämä S-kanta-asiakkaat tuntuvat ottavan henkilökohtaisena loukkauksena, jos joku kehtaakin suosia muuta kauppaa, kuin Prismaa. "Noku ne bonukset..." Ei kai se ole sulta pois, jos joku käy mieluummin Siwassa kuin etelänmatkoilla?

[/quote]

Samaa pohtinut. Mitä se kenenkään persettä kutittaa jos minä tykkään käydä Siwassa. (ja sinne etelänlomalle pääseminen ei muuten ole kiinni siitä missä kaupassa käyn. Keväällä taas reissuun) ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea vaan idiootille jääräpäisyydestä! "Minähän menen siihen kauppaan mihin on lyhin matka!" Vittu miten typerää.

Vierailija
24/38 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 22:48"]

[/quote]

[/quote]

Samaa pohtinut. Mitä se kenenkään persettä kutittaa jos minä tykkään käydä Siwassa. (ja sinne etelänlomalle pääseminen ei muuten ole kiinni siitä missä kaupassa käyn. Keväällä taas reissuun) ;)

[/quote]

Mun mielestä taas nää Lidl-hullut ei ota huomioon, että kaikki eivät tykkää Lidlin valikoimasta. Itse en löydä sieltä lähestulkoon mitään mitä haluaisin normaalissa arjessani käyttää.

Vierailija
25/38 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 22:32"][quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 22:22"]

[/quote]

Höpöhöpö. Se että teen täydennysostoksia siwasta todennäköisesti jopa säästää pennosiani, kuin jos ajaisin joka kerta autolla prismaan ja tunkisin kärryn täyreen heräteostoja. (miltä ei voi välttyä noissa hehtaarimarketeissa)
[/quote]

Et maininnu mitään että ostokset ois täydennysostoksia.

Vierailija
26/38 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 22:39"]Minä en koska se on Siwa. Mielummin kävelen alepaan jos en jaksa mennä autolla Prismaan kilometrin päähän.
[/quote]

Se Alepa on myös kallis!

Vierailija
27/38 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähi kaupassa minäkin käyn, sattuu olemaan k market, jos lähtisin linja-autolla 5 kilsan päässä olevaan markettiin niin kyyteihin menisi jo 6.60 enkä kuitenkaan useamman päivän ruoka tarvikkeita jaksaisi sieltä kantaa.

Vierailija
28/38 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampereen Annalan siwa.. :D

Vierailija
29/38 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 22:44"][quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 22:22"]

[/quote]

[/quote]

Ei. Et vaan ymmärrä että tämä on valistusta.
Ihan sama vaikka tiputtaisit seteleitä maahan kävellessäsi.
Joku ottaa ne.

Vierailija
30/38 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 22:51"][quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 22:48"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Mun mielestä taas nää Lidl-hullut ei ota huomioon, että kaikki eivät tykkää Lidlin valikoimasta. Itse en löydä sieltä lähestulkoon mitään mitä haluaisin normaalissa arjessani käyttää.
[/quote]

No en kyllä tarkoittanut Lidliä vaihtoehtona.

Vierailija
31/38 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lähikauppa on Stockmann. En todellakaan lähde autottomana supermarketteihin. Repikää siitä...

Vierailija
32/38 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
33/38 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 23:08"]Mun lähikauppa on Stockmann. En todellakaan lähde autottomana supermarketteihin. Repikää siitä...
[/quote]

Revitään nys sitten.

Vierailija
34/38 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käyn sekä lähikaupassa (Sale), että myös Lidlissä ja Prismassa. Mihin kulloinkin jaksaa mennä. Kiireisinä aikoina ja kurjalla säällä menen aina lähikauppaan kun matkaa on vain 200 metriä

Vierailija
35/38 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
36/38 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 22:36"]Juuri eilen hain Siwasta pussin ranskanperunoita 1,10e. En muista isossa kaupassa olleen koskaan noin halvalla, kun niissä myydän vain niitä 2kg pusseja, joka on liikaa ja epäterveellinen määrä.
[/quote]
En ole missään nähnyt 2kg pusseja ranskalaisia. Aina ostan 1kg pussin Prismasta 1,20e hintaan. Missä olet nähnyt 2kg pusseja?

Vierailija
37/38 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Käyn siinä lähimmässä kaupassa. K-marketiin ja Halpa-Halliin on 200 metriä, Prismaan 5 kilometriä. Autottomana on aika selvää kummassa mä käyn.

Vierailija
38/38 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minäkin, lähikauppaan pääsee kävellen. Auton ja polttoaineiden hinnalla tekee jo aika monta etelänmatkaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kuusi