Nainen luki lehteä huoltiksella ja nuolaisi joka sivun käännöllä peukaloaan
Hyi siitä, että yleinen lehti, jossa bakteereja ja sormen nuoleskelusta myös hyi.
Kommentit (21)
Vihannespussien avaamisessa myös havaittu kuvottava tapa.
Vierailija kirjoitti:
Ja sinä vahtasit häntä
Olin hyvässä kyttäyskulmassa ja näin kaiken. Tuolini oli sinne suuntaan joten ei tarvinnut päätä kääntää.
Olisi mielummin nuolaissut sitä lehteä.
Niin kuiva iho että kostuttamatta kielellä ei saa otetta lehdestä?
En koske yleisiin lehtiin enkä porraskaiteisiin. Hyi. Ovenkahvoihin on pakko, mutta voi pitää hanskoja tai avata käsi hihan sisällä.
Koronan myötä lopetin tuon sormen nuolaisun lehteä kääntäessä ja voi luoja miten se kääntely on vaikeaa kuivalla sormella.
Ohuen muovipussin aukaisuun neuvottiin venyttämään pussia sen suusta. Jotkut pussit ovat niin huonoja että repeävät käyttökelvottomaksi, jos vähän venyttää.
Vierailija kirjoitti:
Niin kuiva iho että kostuttamatta kielellä ei saa otetta lehdestä?
Tekniikkalaji. Oksettaa tuollaiset imeväisikäisen tasolle jääneet sormiensa nuoleskelijat.
Kahvilassa nainen vauva ja imetys . Tissi paljaana eipä mitään kaivoi nenää samalla ja hieroi räkää toisessa kädessä . Toinen nainen sormin pyöritti pullaa sitten suuhunsa . Mässytti hetken siitä sormin otti suusta ja työnsi lapsen suuhun ehkä joku 2 vuotias . Eikä maskia. Älkää vaan sanoko mitään hygieniasta . Vähän kuin aasialainen siivooja että aina on puhdasta riittää kun lisää käsi paperia.
Iljettävä tapa ja olen kiitollinen äidilleni, joka aikoinaan katkaisi sen alkuunsa (olin nähnyt jossain ja yritin soveltaa sitten lehden lukuun kotona).
Mainoksia ei ehkä kannata pidellä ja pakkauksen pahvin poistaa heti nehän on kierrätystä tarkoittaa kaatopaikkaa viruksia bakteereja . Kierrätys on jätettä. Miten se auton tankkaaminen sujuu kun pitää ottaa kahvasta kiinni .. . Bussissa joutuu roikkumaan kahvoissa ja vessan ovikin pitää avata kahvilassa ja ovi . Onkohan se istuin täynnä viruksia voiko istua ??
Jos joskus olen tarvinnut kostuttaa sormiani, olen sylkäissyt niihin, en nuole!
Kaupoista voi ostaa kertakäyttö käsineitä niillä voi avata ne kaupan pikkupussit ja pidellä hedelmiä sitten laittaa roskiin kun lähtee kaupasta .
Vierailija kirjoitti:
Osais tyttö nuolla. Ihanaa
Ai lihavan karvaisen miehen karvaista peräaukko just paskareissun jälkeen? No hyhhyh mitä juttua teillä täällä. :O
Ja sinä vahtasit häntä