Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ruokapula ja hyperinflaatio tulee - joko olette aloittaneet hamstraamisen?

Vierailija
06.11.2021 |

Joululahjatkin kannattaa ostaa jo nyt sillä kohta hyllyt ammottavat tyhjyyttään

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeset 10 vuotta hamstrannut vararavintoa persuksiin, vihdoin tulee tarpeeseen kun pula-aika tulee

Vierailija
2/36 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona aina pienehkö ruokavarasto, särkylääkevarasto, wc paperivarasto, ja pullotetun veden varasto pahan päivän varalle.  Se uusiutuu ja vaihtuu koko ajan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta eikö se inflaatio syö teidän asuntolainanne! Näinhän noille suurille ikäluokille selitettiin. Itse en ymmärrä asiasta hölkäsen pöläystä.

Vierailija
4/36 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

VESSAPAPERIA! VESSAPAPERIA! VESSAPAPERIA!

Vierailija
5/36 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäitä hattuun boooomeri!

Vierailija
6/36 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hamstraamalla ei parane ainakaan inflaatiot ja ruokapulat. Turhaa panikointia. Huono provo.

Vierailija
7/36 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

enpä oikeastaan mitään. On sen verran maata, että voin kasvattaa ruoat vaikka itse. Pitää sitten muutama muniva kana kyllä hommata, mutta sekin on helppoa.

Vierailija
8/36 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mutta eikö se inflaatio syö teidän asuntolainanne! Näinhän noille suurille ikäluokille selitettiin. Itse en ymmärrä asiasta hölkäsen pöläystä.

Se perustui siihen, että palkat nousivat joka vuosi, mutta asuntolaina pysyi samana.

Vierailija
9/36 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hamstraamalla ei parane ainakaan inflaatiot ja ruokapulat. Turhaa panikointia. Huono provo.

Käyppä kysymässä kiinalasilta, miksi he ostavat kaiken ruuan minkä vaan voivat.

Vierailija
10/36 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä pakastimet kantta myöten täynnä ja kellarissa syötävää sekä juotavaa pitkäksi aikaa eli alkakoon vaikka mikä, niin nälkään ei ainakaan kuolla

Vierailija
11/36 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyppä kysymässä kiinalasilta, miksi he ostavat kaiken ruuan minkä vaan voivat.

Ooks käyny kiinassa katsomassa kuka ostaa kaikki ruuat?

Vierailija
12/36 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta AP paljon foliota, niin ei hatut lopu.

Vierailija
13/36 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kyllä kiinnostaisi tietää mikä Kiinalla tässä on takana. Hehän salailivat koronaakin parisen kuukautta.

Minä aion täydentää varastoja. Kahvia, riisiä, tomaattimurskaa ja sen sellaista. Papuja. 

Vierailija
14/36 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko joku bioase käyttöön? Olisi sopivasti flunssakausi alkamassa, ihan jo lähiviikkoina.

Vierailija
15/36 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua kyllä kiinnostaisi tietää mikä Kiinalla tässä on takana. Hehän salailivat koronaakin parisen kuukautta.

Minä aion täydentää varastoja. Kahvia, riisiä, tomaattimurskaa ja sen sellaista. Papuja. 

Kiinassa on ollut huono sato. Kiina varautuu myös siihen, että tulee alueellisia ulkonaliikkumiskieltoja koronaviruksen vuoksi. Kiinassa on pulaa polttoaineesta ja kuljetukset eivät toimi luotettavasti, laivakuljetuksien hinnat ovat nousseet moninkertaisiksi, olen nähnyt lukuja, jotka arvioivat kontin kuljetuksen kallistuneen 5-10 kertaisiksi.

Yksi väite joka on liikkunut julkisuudessa, on se, että Kiina valtaa Taiwanin, josta voi seurata vaikeuksia elintarvike tilanteeseen.

Vierailija
16/36 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaako ostaa 100 kg jauhosäkkejä kerrostaloon, 20-40 säkkiä ? Vettä voi varastoida 200 litran tynnyreissä.

Vierailija
17/36 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pitää kanoja parvekkeella, kuinka paljon rehuja pitäisi varata 50 kanalle vuodeksi ?

Vierailija
18/36 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kotona aina pienehkö ruokavarasto, särkylääkevarasto, wc paperivarasto, ja pullotetun veden varasto pahan päivän varalle.  Se uusiutuu ja vaihtuu koko ajan.

Tuolla ei pitkälle pötkitä.

Vierailija
19/36 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos pitää kanoja parvekkeella, kuinka paljon rehuja pitäisi varata 50 kanalle vuodeksi ?

Et sinä tarvitse niin montaa kanaa ja hukut paskaankin.

Vierailija
20/36 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

200 tölkkiä hernekeittoa löytyy

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kahdeksan