Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

miksi mies tuhoaa täydellisen suhteen yhden kännihairahduksen takia???

Vierailija
19.01.2015 |

Hänellä on kaunis kumppani. Heillä on hyvää seksiä niin paljon, kuin mies haluaa. Heillä on oikeasti hyvä suhde. Hellyyttää joka päivä, ei turhia riitoja, saavat toisensa nauramaan joka päivä, kummallakin on hyvä ja onnellinen olla toisen kanssa. He rakastavat toisiansa.. Sopivat täydellisesti yhteen. MIKSI MIEHET ON NIIN TYHMIÄ, että pilaa jotain ainutlaatuista huonon kännipanon takia???

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä ollaan...niin siis mies petti kännissä keväällä poikienreissulla..ja olen miestäni 10 vuotta nuorempi, kun joku sanoi, että halusi nuorempaa...ja en jaksa edes alkaa selittämään tarkemmin, mutta meillä oli täydellinen suhde! Rakastamme toisiamme edelleen...mies ei tiedä miksi teki sen. Sanoi, että kännissä ei tajunnut seurauksia. Sanoi, että siinä ei ollut mitään järkeä ja ei voi pyytää edes tarpeeksi anteeksi. Ei siitä seksistä edes tullut kuulemma mitään..katui heti. Puhuttu ollaan ja paljon. Sanoi itsekkin, että pilasi täydellisen suhteen eikä voi olla muutakun erittäin pahoillaan.. 

Ap

Vierailija
22/44 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 21:25"]

täällä ollaan...niin siis mies petti kännissä keväällä poikienreissulla..ja olen miestäni 10 vuotta nuorempi, kun joku sanoi, että halusi nuorempaa...ja en jaksa edes alkaa selittämään tarkemmin, mutta meillä oli täydellinen suhde! Rakastamme toisiamme edelleen...mies ei tiedä miksi teki sen. Sanoi, että kännissä ei tajunnut seurauksia. Sanoi, että siinä ei ollut mitään järkeä ja ei voi pyytää edes tarpeeksi anteeksi. Ei siitä seksistä edes tullut kuulemma mitään..katui heti. Puhuttu ollaan ja paljon. Sanoi itsekkin, että pilasi täydellisen suhteen eikä voi olla muutakun erittäin pahoillaan.. 

Ap

[/quote] ja ihan turha tulla selittämään, että eihän sinua rakasta...kyllä hän rakastaa. Näen kyllä hänestä, että katuu ja ei oikeasti ymmärrä mikä häneen meni..ja uskokaa tai älkää, meillä oli täydellinen ja rakastava suhde...kummankin mielestä..siksi kysyinkin, että miksi miehet tai ihmiset yleensö on niin tyhmiä, että pilaa jotain ainutlaatuista. 

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi herran tähden! Yks pano on yks pano. Ja vielä kännissä. Sitä mä en tajua, että kusipäisten miesten ääliömäostä jokapäiväistä käytöstä kotona kuten oluenjuonti, puhumattomuus, laiskuus, huono seksi, ei auta kotitöissä yms. kestetään ja vuosi tolkulla, mutta yhtä kännipanoa ei voi antaa anteeksi. Se on sama kuin runkkausta ei voi antaa anteeksi. Miehet on miehiä. Joka ikinen kyllästyy siihen samaan herkkuun ja haluaa välillä muuta. Se vaan on miehen biologiaa. Sitten jos mies alkaa vakkaristi panna jotain tai rakastuu toiseen niin ymmärrän, että erotaan, mutta yks kännipano sinne tai tänne. En tajua teitä.

Vierailija
24/44 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 20:58"]

Ehkä suhde ei ole miehen mielestä täydellinen. Jos nainen vaikka haluaa vakavamman suhteen, kuin mies, ja miestä on alkanut ahdistaa. Tai onko vauvat tai avioliitto tullut puheeksi, siinä vaiheessa moni mies voi katsoa parhaaksi vaihtaa esim. nuorempaan?

[/quote] minä olen miestäni 10 v nuorempi ja mies niistä on enemmän puhunut kuin minä..

Ap

Vierailija
25/44 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 20:50"]Hänellä on kaunis kumppani. Heillä on hyvää seksiä niin paljon, kuin mies haluaa. Heillä on oikeasti hyvä suhde. Hellyyttää joka päivä, ei turhia riitoja, saavat toisensa nauramaan joka päivä, kummallakin on hyvä ja onnellinen olla toisen kanssa. He rakastavat toisiansa.. Sopivat täydellisesti yhteen. MIKSI MIEHET ON NIIN TYHMIÄ, että pilaa jotain ainutlaatuista huonon kännipanon takia???
[/quote]

No ei tainnuttaa olla niin täydellistä kuin kuvittelet.

Vierailija
26/44 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 21:33"]No voi herran tähden! Yks pano on yks pano. Ja vielä kännissä. Sitä mä en tajua, että kusipäisten miesten ääliömäostä jokapäiväistä käytöstä kotona kuten oluenjuonti, puhumattomuus, laiskuus, huono seksi, ei auta kotitöissä yms. kestetään ja vuosi tolkulla, mutta yhtä kännipanoa ei voi antaa anteeksi. Se on sama kuin runkkausta ei voi antaa anteeksi. Miehet on miehiä. Joka ikinen kyllästyy siihen samaan herkkuun ja haluaa välillä muuta. Se vaan on miehen biologiaa. Sitten jos mies alkaa vakkaristi panna jotain tai rakastuu toiseen niin ymmärrän, että erotaan, mutta yks kännipano sinne tai tänne. En tajua teitä.
[/quote]

Sallit varmasti saman naiselle? Ihan samalla tavalla mekin saatamme kyllästyä siihen samaan herkkuun.

Vierailija
27/44 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 21:01"]

Jos kahdella ihmisellä on hyvä rakkaussuhde ja kaikki hyvin, siihen ei kolmas pääse väliin. Mutta jos on huono suhde eikä riittävästi rakkautta se kyllä onnistuu, niin yksinkertaista se on.

[/quote] näköjään kännissä pääsi mieheni lakanoiden väliin. Ja meillä oli erittäin syvä rakkaussuhde. Hellempää ja rakastavampaa miestä en ole ennen tavannut. Sanot mitä sanot. Siksi en voikkaan käsittää tätä.

Ap

Vierailija
28/44 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, sä et voi ikinä täysin tietää, mitä toinen tuntee ja ajattelee. Mutta aika epätodennäköistä on, että pettäjä olisi kokenut olevansa jotenkin ainutlaatuisen täydellisessä suhteessa.

Vierailija
29/44 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 21:38"]

[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 21:01"]

Jos kahdella ihmisellä on hyvä rakkaussuhde ja kaikki hyvin, siihen ei kolmas pääse väliin. Mutta jos on huono suhde eikä riittävästi rakkautta se kyllä onnistuu, niin yksinkertaista se on.

[/quote] näköjään kännissä pääsi mieheni lakanoiden väliin. Ja meillä oli erittäin syvä rakkaussuhde. Hellempää ja rakastavampaa miestä en ole ennen tavannut. Sanot mitä sanot. Siksi en voikkaan käsittää tätä.

Ap

[/quote]

Ehkä hänen rakkautensa sinua kohtaan ei ole niin romanttista, kuin sinun rakkautesi häntä kohtaan?

Vierailija
30/44 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pettää, ei ole onnellisessa suhteessa. Sinä olet ollut onnellinen suhteessannen mutta miehesi.

Vierailija
31/44 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 21:34"]

[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 20:50"]Hänellä on kaunis kumppani. Heillä on hyvää seksiä niin paljon, kuin mies haluaa. Heillä on oikeasti hyvä suhde. Hellyyttää joka päivä, ei turhia riitoja, saavat toisensa nauramaan joka päivä, kummallakin on hyvä ja onnellinen olla toisen kanssa. He rakastavat toisiansa.. Sopivat täydellisesti yhteen. MIKSI MIEHET ON NIIN TYHMIÄ, että pilaa jotain ainutlaatuista huonon kännipanon takia??? [/quote] No ei tainnuttaa olla niin täydellistä kuin kuvittelet.

[/quote] no hohhoijaa...kyllä se oli. Kaikki ystävät ja sukulaisetkin sanoi, kuinka hyvin yhteen sovimme ja olemme kuin luodut toisillemme. Samaa mieltä on mies ollut. Taitaa olla vaan melko tyhmä mies.

Ap

Vierailija
32/44 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 21:40"]

Jos pettää, ei ole onnellisessa suhteessa. Sinä olet ollut onnellinen suhteessannen mutta miehesi.

[/quote] täälä on niin vaikea selittää mitään! Mies on monta kertaa ihan oma aloitteisesti sanonut, kuinka onnellinen on minun kanssa ja kuinka hyvä minun lähellä on olla ja että rakastaa...en usko, että hirveästi onnea hehkuttaisi, jos niin ei olisi. 

Ap

Vierailija
33/44 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 21:42"]

[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 21:40"]

[/quote] täälä on niin vaikea selittää mitään! Mies on monta kertaa ihan oma aloitteisesti sanonut, kuinka onnellinen on minun kanssa ja kuinka hyvä minun lähellä on olla ja että rakastaa...en usko, että hirveästi onnea hehkuttaisi, jos niin ei olisi. 

Ap

[/quote]

Jotkut miehet käyttäytyvät noin ihan vain, koska ovat oppineet sen tekevän naisen onnelliseksi.

Vierailija
34/44 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka nainen on kaunis ja kaikkea, niin tuo mies ei ole ollut rakastunut häneen. 

Vierailija
35/44 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap taitaa olla vielä melko nuori ja naiivi, ainakin noista lapsellisista ja jankkaavista kommenteista päätellen. No mutta, tsemppiä kuitenkin, toivottavasti saatte tilanteen jotenkin korjattua. 

Vierailija
36/44 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 21:33"]

No voi herran tähden! Yks pano on yks pano. Ja vielä kännissä. Sitä mä en tajua, että kusipäisten miesten ääliömäostä jokapäiväistä käytöstä kotona kuten oluenjuonti, puhumattomuus, laiskuus, huono seksi, ei auta kotitöissä yms. kestetään ja vuosi tolkulla, mutta yhtä kännipanoa ei voi antaa anteeksi. Se on sama kuin runkkausta ei voi antaa anteeksi. Miehet on miehiä. Joka ikinen kyllästyy siihen samaan herkkuun ja haluaa välillä muuta. Se vaan on miehen biologiaa. Sitten jos mies alkaa vakkaristi panna jotain tai rakastuu toiseen niin ymmärrän, että erotaan, mutta yks kännipano sinne tai tänne. En tajua teitä.

[/quote]

En osaa sanoa, kumpi on huonompi trolli, sinä vai Ap. Taitaa tulla tasapeli.

Vierailija
37/44 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko minkä ikäisiä? Kauanko olette olleet yhdessä? Lapsia ei taida olla..?

Vierailija
38/44 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virheitä sattuu.. se on sitä elämää.

Vierailija
39/44 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monenlaiset ihmiset pettävät ja tulevat petetyksi. Se, että olet miestäsi 10 vuotta nuorempi ja kaunis ei valitettavasti estänyt miestäsi pettämästä.

Oli itsellekin kova isku, kun mies petti. Lisäksi nainen, jonka kanssa petti, ei kuulemma merkinnyt mitään ja minua vain oli rakastanut. Silloin kun teot ja sanat ovat ristiriidassa, olen itse uskonut tekoja. Päätin silloisen suhteen.

Vierailija
40/44 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 21:33"]No voi herran tähden! Yks pano on yks pano. Ja vielä kännissä. Sitä mä en tajua, että kusipäisten miesten ääliömäostä jokapäiväistä käytöstä kotona kuten oluenjuonti, puhumattomuus, laiskuus, huono seksi, ei auta kotitöissä yms. kestetään ja vuosi tolkulla, mutta yhtä kännipanoa ei voi antaa anteeksi. Se on sama kuin runkkausta ei voi antaa anteeksi. Miehet on miehiä. Joka ikinen kyllästyy siihen samaan herkkuun ja haluaa välillä muuta. Se vaan on miehen biologiaa. Sitten jos mies alkaa vakkaristi panna jotain tai rakastuu toiseen niin ymmärrän, että erotaan, mutta yks kännipano sinne tai tänne. En tajua teitä.
[/quote]
Niinpä niin, mutta kun nainen pettää niin se onkin vaan ja huora ja lutka ja halpa ämmä ja ja..