Kuluttajan kannalta ajateltuna s-ryhmällä on yksi etu, joka
tekee siitä kuluttajalle parhaimman vaihtoehdon.
Kommentit (37)
[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 20:56"]
Tuet myös osuuskauppatoiminnassa olevien lestadiolaisten 20 lapsen hankintaa S-ryhmän asiakkaana. Kiitokseksi tästä sinun pitää näyttää henkkarit kun ostat shamppanjajäätelöä.
[/quote] Mä olin erittäin otettu, kun multa kysyttiin henkkarit. Terv. rouva 40 vee
s-ryhmä peittoaa k-ryhmän ja lidlin mennen tullen ... ja tullen mennen
Hienoahan se on saada maksaa ylihintaa, todella hienoa.
[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 20:58"]
[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 20:42"]
[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 20:40"]
Asiakasomistajuus tarkoittaa sitä, että maksaa tuotteista liikaa ja sitten saa palautuksia.
[/quote] Ei ihan noin yksioikoista. Asiakasomistajuus on pikemmin sijoitus.
[/quote]
Totta. Jos en osta sieltä mitään, eivät maksa minulle mitään. Mainio sijoitus, joka ei kasva edes korkoa.
[/quote]
Viime vuonna täkäläinen alueosuuskauppa maksoi osuusmaksun korkoa 15 %. Annapa joku toinen sijoitus, joka tuottaa yhtä hyvän koron pääomalle.
26 lisää vielä, että tuon siis saa, vaikka ei olisi sentilläkään vuoden aikana ostanut.
Yhden ainoan kerran viime vuonna jouduin käyttämään s-ryhmän ulkopuolisia palveluja ja se oli sitä varten, että sain Robin-korun.
Osuustoiminta tarkoittaa sitä, että jos osuuskunnalla menee huonosti, ne lähettävät omistajille laskun. Jos menee hyvin, maksetaan bonuksia, mutta oletteko varautuneet siihen, että joskus voikin tulla lasku, jos menisi huonosti?
[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 23:11"]
En jaksaisi olla asiakkaana liikkeessä, jota pitää iltamyöhään mainostella keskustelupalstoilla. Enkä kyllä maksa yhtään ylimääräistä ns. palvelusta. S-ryhmän Alepassa on kaksi ihmistä kassalla ja kolmas jossain takahuoneessa. Ihan saman "palvelun" saan halvemmalla Lidlistä.
[/quote]Yhtään Lidl-mainosketjua ei kuitenkaan ole täällä osunut silmääsi?
S marketissa on yleensä tilavampaa ja vähemmän ihmisiä. Ja isommat parkkipaikat... Siksi mä niissä käyn. :\ ei muuten.
Pelkääkö s-ketju menettävänsä markkinaosuutta? Nostakaa hinnat vaan. Kyllä äsh-korttilaiset on uskollisia viimeiseen viimeiseen senttiin asti.
No mä sain sieltä ilmasiks luottokortin. Käyttötili on taas ihan eri pankissa.
[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 22:51"]
Pelkääkö s-ketju menettävänsä markkinaosuutta? Nostakaa hinnat vaan. Kyllä äsh-korttilaiset on uskollisia viimeiseen viimeiseen senttiin asti.
[/quote] Mikään toinen ketju ei tarjoa kuluttajalle niin hyviä palveluja kuin ässä
[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 20:49"]
Se että saat maksaa 50 % isompi hinta tuotteista. Voit vapaasti tuntea ylimielisyyttä ja paremmuuden tunnetta verrattuna niihin köyhiin jotka lidlissä pyörii.
[/quote]
Paitsi ettei lidlissa pelkät köyhät pyöri, vaan moni ihan hyvätuloinenkin. Siellä on yllättävän tuore kasvispuoli ja muutenkin hyvä hinta-laatusuhde. Ei ne rikkaatkaan kaikki halua maksaa tyhjästä.
En jaksaisi olla asiakkaana liikkeessä, jota pitää iltamyöhään mainostella keskustelupalstoilla. Enkä kyllä maksa yhtään ylimääräistä ns. palvelusta. S-ryhmän Alepassa on kaksi ihmistä kassalla ja kolmas jossain takahuoneessa. Ihan saman "palvelun" saan halvemmalla Lidlistä.
Asiakasomistajuus tarkoittaa sitä, että maksaa tuotteista liikaa ja sitten saa palautuksia.
[/quote]
Asiakasomistajuus tarkoittaa sitä, että asiakas saa rahoilleen paremmin vastinetta osuuspääoman korkoina ja alhaisempina hintoina. K-ryhmä on asiakkaan näkökulmasta vuotava sanko, jossa raha hukkuu korkeampiin pääomakuluihin: osinkoihin ja korkeampiin veroihin.
[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 20:58"]
[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 20:42"]
[/quote] Ei ihan noin yksioikoista. Asiakasomistajuus on pikemmin sijoitus.
[/quote]
Totta. Jos en osta sieltä mitään, eivät maksa minulle mitään. Mainio sijoitus, joka ei kasva edes korkoa.
[/quote] Muistanet, että kyseessä nyt kuluttajan näkökulmasta katsottuna. :)