Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä minussa on vialla, toivon että naiseni pettäisi

Vierailija
19.01.2015 |

En ole itse pettänyt ja yritän kohdella naistani hyvin myös käytännössä, mutta silti toivon, että hän pettäisi tai tekisi minulle jotain muuta ilkeää.

Miksi tunnen näin? Mitä tämä kertoo suhteestamme? Mitä nyt pitäisi tehdä?

Tätä tunnetta on kestänyt yli vuoden. 

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

pöllö[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 20:30"]

[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 20:28"]

Mulla samat toiveet mieheni kanssa ja yhdessä olemme olleet pian 20 vuotta. Toivoisin, että hän löytäisi jonkun mukavan ja ihanan naisen, jonka kanssa hän voisi jutella juuri niistä asioista kun on kiinnostunut, joka olisi oikea kodin hengetär ja joka tietenkin tykkäisi myös lapsistamme. Meidän yhteiselo on ollut aika taantumassa jo vuosia, mutta koska riitojakaan ei ole, niin yhdessä jatkamme.

[/quote]

Entäpä jos alat elää ja lähdet näivettyneestä suhteesta samaten?

[/quote]Elän minä nytkin, ihan hyvääkin elämää monen mielestä. Perheessämme nauretaan ja tehdään kaikkea mukavaa yhdessä, vain parisuhteemme on mälsä. Seksielämäkin on ihan ok, vain yhteiset puheenaiheet ovat vähissä. En ole pettänyt enkä petä, mutta katselen kyllä avoimin silmin ympärilleni ja niin toivottavasti miehenikin tekee.

Vierailija
2/12 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 20:30"]

Olet pahasti vinksahtanut, etkä ansaitse naistasi.

[/quote]

Totta kai. Miehillähän ei ole koskaan mitään kriisejä tai elämän uudelleenarviointia. Nämä asiat koskevat vain naisia. Ja näissä asioissa naisia ymmärretään oikein joukolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petä itse ????

Vierailija
4/12 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet masokisti marttyyri.

Vierailija
5/12 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Postaa osoite.

Vierailija
6/12 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tunsin noin, kun tahdoin lähteä hyvästä suhteesta ja erota hyvästä miehestä. Tunteet käskivät lähtemään, mutta järki sanoi, ettei lähtemisessä ole mitään järkeä. Siksi toivoin, että mies tekisi minulle jotain inhottavaa, jolla voisin perustella lähtemisen. 

Vierailija
7/12 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko tekosyyn erota ?

Vierailija
8/12 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluat hakata/haukkua naisen ja etsit syytä siihen.

Haluat lopettaa suhteen, muttet uskalla tehdä sitä ja haluat näkyvämmän syyn siihen.

Vierailija
9/12 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla samat toiveet mieheni kanssa ja yhdessä olemme olleet pian 20 vuotta. Toivoisin, että hän löytäisi jonkun mukavan ja ihanan naisen, jonka kanssa hän voisi jutella juuri niistä asioista kun on kiinnostunut, joka olisi oikea kodin hengetär ja joka tietenkin tykkäisi myös lapsistamme. Meidän yhteiselo on ollut aika taantumassa jo vuosia, mutta koska riitojakaan ei ole, niin yhdessä jatkamme.

Vierailija
10/12 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet pahasti vinksahtanut, etkä ansaitse naistasi.

Vierailija
11/12 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 20:28"]

[/quote]

Entäpä jos alat elää ja lähdet näivettyneestä suhteesta samaten?

Vierailija
12/12 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty pettämään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kuusi