Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muusikoiden vaimot/avokit: kokemuksia

Vierailija
19.01.2015 |

Minkälaista on elää arkea, jossa mies on muusikko?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samanlaista kuin minkä muunkin liikkuvan työn omaavan kanssa. Vastuu kodista ja lapsista on ei liikkuvaa työtä tekevällä puolisolla huolimatta siitä, että itsekin on työelämässä. Kun puoliso on sitten pitempään kotona, pitää silloin tottua, että toinen on siinä koko ajan.

Vierailija
2/5 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erään humppatähden vaimo sai sptaudin mieheltään joka höyläsi mimmejä pitkin kyliä. Vaimo oli vieläpä raskaana kun sai taudin. Onneksi tän sian ura on aika surkea, en vahingossakaan joudu kuulemaan sen biisejä missään kun ei niitä radiot enää soita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheaa. Jos mies ei ole kännissä tai pettämässä, niin makaa huonovointisena sohvalla.

t. muusikon ex-vaimo

Vierailija
4/5 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on mukavaa kun on välillä parin tai jopa kuukauden mittaisilla kiertueilla ja sitten taas pidemmän aikaa kotona. Tai kotona; käy treeneissä ja työhuoneella säätää. Negatiivisia puolia: tulojen epäsäännöllisyys tai välillä jopa tulojen loppuminen kokonaan (silloin kun ei soita missään oikeasti menestyvässä bändissä), käytännössä olen kolmen lapsen yksinhuoltaja kun miehen menemiset niin hirvittävän epäsäännöllisiä, itse olen joutunut tekemään ehkä vähän liiankin paljon uhrauksia, että tämä perhe kuitenkin pyörisi jotenkin niin taloudellisesti kuin muutenkin. Olen jo vuosia ajatellut, että kohta on mun vuoroni panostaa omaan luovan alan 'uraani' -ja sitten tuli kolmas (ylläripylläri) lapsi... Ja silloin kun miehellä ei siis ole tuottoisia projekteja tai bändejä se stressaa ja säätää. Mieheni on kuitenkin jotenkuten saanut tienattua musiikista elantonsa 15 vuotiaasta saakka. Musiikkibisneksen murros sattui kyllä pahasti (vähemmän levytuloja, maksetaan huonommin keikoista...). Lisäksi sattunut useampi hänestä riippumatonta bändin hajoamista juuri kun olivat saavuttamassa jotakin.

Vierailija
5/5 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkanpa vielä (3)... Meillä ei (tietääkseni) ole mitään pettämiseen viittaavaakaan ole ollut, enkä sitä ainakaan jaksa mitenkään miettiä saatika stressata. Alkoholinkäyttö saattaa joskus lipsahtaa runsaan puolelle, mutta nekin ovat lähinnä yksittäistapauksia. Jos tulee yöksi kotiin keikalta, niin meillä on usein ihan oma hetki, kun mies on vielä ihan keikkahöyryissään. Kuunnellaan musiikkia ja juodaan yhdessä vielä yhdet oluet (tämä siis usein n. kello kaksi kolme yöllä). Ja mielelläni tuen miestäni, harmi kun vastoinkäymisiä on ollut hieman liikaa viimevuosina ja ikääkin alkaa jo olla. Toivottavasti ei olla tilanteessa 'takana loistava tulevaisuus'...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi neljä