Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yllätyksiä järjestävä mies!

Vierailija
19.01.2015 |

Järjestävätkö teidän miehenne yllätyksiä? Tuli tänään töissä puheeksi ja kaikkien mielestä mieheni on kummallinen kun järjestää minulle ylläreitä. Hän on muutaman kerran mm. sopinut pomoni kanssa minulle vapaata ja vienyt lomalle, välillä on kotona odottamassa vaahtokylpy, kynttilöitä ja muuta hemmottelua, pari kertaa on ollut yllätysjuhlat... Pieniä lahjoja ja ulkonasyömisiä hän järjestää viikoittain.

Minusta on ihanaa että mieheni jaksaa tuollaista tehdä (vielä 15 vuoden yhdessäolon jälkeenkin), mutta töissä kellään muulla n. 30 ihmisestä ei tuollaista tapahdu ikinä. SE on minun mielestäni outoa, tai sitten olen vain tottunut siihen että ei ikinä tiedä tapahtuuko jotain hauskaa ja yllättävää. :) 

Itse olen juuri järjestämässä miehelle helmikuun puoliväliin hänen kavereidensa kanssa poikien mökkireissua, kymmenen hengen porukka menee miestä töihin perjantaina vastaan ja "kaappaa" hänet mukaansa hauskanpitoon. Tiedän että miehellä on ensi kuun alku töissä todella rankkaa, joten tuollainen hengähdystauko tekee varmasti hyvää. Eli molemmin puolin tämä homma toimii, minä ehkä olen vähän laiskempi kehittelemään mitään, mutta kyllä vähintään kerran kuussa jotain yllätystä pitää olla. :)

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 20:26"]

Siis oikeastiko ihmiset pitäisivät tuollaisista yllätyksistä? Esim. lomamatkalle aivan yllättäen. En mitenkään voi ymmärtää miten se olisi jonkun mielestä kivaa.

[/quote]

Miksei ole? Oletko kokeillut? Minusta on ihanaa kun tuollainen reissu katkaisee yllättäen arjen. Luulet  töissä puurtamisen ja surkean kelin jatkuvan vielä viikkotolkulla, mutta yhtäkkiä sinulle kerrotaan että oletkin seuraavana päivänä lämpimässä maassa palmujen katveessa lepäämässä. :) Sehän on kuin pieni lottovoitto!

-ap

Vierailija
2/56 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset jotka sanovat etteivät tykkää yllätyksistä ovat joko kuolettavan tylsiä, heillä on tylsä puoliso tai valehtelevat kateellisina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 20:44"]

Ihmiset jotka sanovat etteivät tykkää yllätyksistä ovat joko kuolettavan tylsiä, heillä on tylsä puoliso tai valehtelevat kateellisina.

[/quote]

No en usko. Ihmiset on erilaisia, jotkut tykkää toiset ei. Mulle ei järjestetä juuri koskaan mitään, vaikka tykkäisin. Ite järjestän miehelle ja lapsille kaikkea kivaa piristävää... Mut oo onnellinen ap.

Vierailija
4/56 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 20:31"]

Siis oikeastiko ihmiset pitäisivät tuollaisista yllätyksistä? Esim. lomamatkalle aivan yllättäen. En mitenkään voi ymmärtää miten se olisi jonkun mielestä kivaa.

[/quote]

Miksei ole? Oletko kokeillut? Minusta on ihanaa kun tuollainen reissu katkaisee yllättäen arjen. Luulet  töissä puurtamisen ja surkean kelin jatkuvan vielä viikkotolkulla, mutta yhtäkkiä sinulle kerrotaan että oletkin seuraavana päivänä lämpimässä maassa palmujen katveessa lepäämässä. :) Sehän on kuin pieni lottovoitto!

-ap

[/quote]Mä ainakaan en lepäisi pätkään, jos huolehtisin kaikista asioista joita pitäisi oikeasti sillä viikolla tehdä (yllättävä loma töistä). Seuraavat viikon saisikin sitten vetää töissä hillittömillä ylitöillä ja asiakkaiden valitusta kuunnellen.

Joku kertoi, että jouluna lähtikin lomalle. Meillä on siihen jouluunkin suunniteltu niin paljon tekemistä, että olisi vaikeaa saada kaikki ne tehtyä järkevään aikaan. Koko alkuvuosi menisi pilalle, kun joutuisi kaikki viikonloput sukuloimaan tai tekemään muita asioita joita joululomalla on hyvä tehdä.

Itse haluaisin myös ennen matkaa käydä kynsihoidossa, kampaajalla ja sokeroinnissa. Ei niitä yhdessä illassa hoideta.

T:Yksi tylsä, jolle jo yllättävä ruotsinlaiva-reissu tuotti päänvaivaa

Vierailija
5/56 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjestää kyllä, mutta ei mieluisia..

Vierailija
6/56 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 21:04"]

Itse haluaisin myös ennen matkaa käydä kynsihoidossa, kampaajalla ja sokeroinnissa. Ei niitä yhdessä illassa hoideta.

T:Yksi tylsä, jolle jo yllättävä ruotsinlaiva-reissu tuotti päänvaivaa

[/quote]

Missäs matkakohteessa noita ei voi hoitaa paikan päällä? :) Minusta on ihanaa kun voi ihan ajan kanssa hemmotella itseään, sitä paitsi manikyyri ja pedikyyri on kiva käydä ottamassa vieraassa paikassa, aina oppii jotain uutta, tyylejä, värejä jne. Vaatteetkin usein ostan vasta kohteessa.

Paras kampaajakokemukseni oli Malin Sanissa ollessamme, jolloin kaupungin kujalla ihana kampaajanainen vanhemman tyttärensä kanssa väänsi minulle pikkuletit toisen tytön tarjoillessa ruokaa ja juomaa. Kestihän tuo nelisen tuntia, mutta hiuksista tuli mielettömän ihanat, tutustuminen noihin ihmisiin oli mieletön lahja ja sellaista kampausta ei Suomessa ihan heti tullut vastaan. :D

-ap

Vierailija
7/56 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
8/56 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on pari kertaa varannut risteilyn ja yllättänyt niillä minut. OIkein mukavaa!

Vierailija
9/56 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

-ap

[/quote]

Joo, kuulostaa kivalta, jos ei ole vaativassa duunissa. Itselle olis kyllä täysin mahdotonta olla viikko pois ilman hyvää syytä, eihän kukaan muu vois olla ennakolta yllärinä mun sidosryhmiin yhteydessä ja perua tapaamisia, säätää deadlineja ym. Kyllä olis huvittavaa, et mun mies edes kuvittelis et meidän yhteiskuva vois mennä yritysten tulosten edelle

Vierailija
10/56 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

*yhteishyvä*

Vierailija
11/56 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 21:58"]

[/quote]

-ap

[/quote]

Joo, kuulostaa kivalta, jos ei ole vaativassa duunissa. Itselle olis kyllä täysin mahdotonta olla viikko pois ilman hyvää syytä, eihän kukaan muu vois olla ennakolta yllärinä mun sidosryhmiin yhteydessä ja perua tapaamisia, säätää deadlineja ym. Kyllä olis huvittavaa, et mun mies edes kuvittelis et meidän yhteiskuva vois mennä yritysten tulosten edelle

[/quote]

Vaativaa työtä teemme mekin mieheni kanssa, mutta työnantajat joustavat kyllä ja kaikki muukin järjestyy jos sitä todella haluaa. :) Jos eivät  joustaisi, vaihtaisimme työpaikkaa. Elämä on nauttimista, ei yrityksen tuloksen parantamista varten!

Vierailija
12/56 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti mun mies lukis tätä ketjua.

Vierailija
13/56 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lla on ihana mies! Voi kun tuollasta tapahtuisi minullekin, edes kerran. On varamasti ihanaa elää tuollaisella rennolla asenteella ja nauttia toisen keksimistä yllätyksistä. Rakkautta on siis riittämiin!! Hyvää jatkoa teille. <3

Vierailija
14/56 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
15/56 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 11:26"]Eikä se että käy kerran viikossa ulkona syömässä, teatterissa, näyttelyssä tai vaikka juhlimassa, paljon rahaa vaadi. 

[/quote]Käyttekö jossain ilmaisnäyttelyissä? Syömässä korkeintaan ABC:llä (siihenkin menee helposti yli 20 e kahdelta ihmiseltä)? Kyllä tuo muuten vaatii rahaa  ja ennen kaikkea aikaa, mikä meillä tarkoittaisi maksullista lastenvahtia tai koko porukan mukaan ottamista.

Vierailija
16/56 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun vaimonikin järjestäisi joskus mulle jotain kivoja yllätyksiä. Ottaisi vaikka poskeen, mitä niin suuresti inhoaa.

Vierailija
17/56 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
18/56 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 20:44"]

[/quote]

En pidä yllätyksistä, mutta en ilti pitkästy ikinä. Mielestäni en ole tylsäkään.

Vierailija
19/56 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 22:01"][quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 21:58"]

[/quote]

-ap

[/quote]

[/quote]

Vaativaa työtä teemme mekin mieheni kanssa, mutta työnantajat joustavat kyllä ja kaikki muukin järjestyy jos sitä todella haluaa. :) Jos eivät  joustaisi, vaihtaisimme työpaikkaa. Elämä on nauttimista, ei yrityksen tuloksen parantamista varten!
[/quote]

Mun pointti oli, et miten miehesi pystyy järjestelemään sun työviikon tyhjäksi sun tietämättä? Tottakai elämä on nauttimista varten, mut en vaan pysty kuvittelemaan miten teillä toi käytännössä onnistuu vaativassa työssä. Kuinka innokkaasti sun työnantaja tekee extratyötä ja järjestelyjä, jotta tuollaiset yllärit teidän perheessä on mahdollisia?

Vierailija
20/56 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 22:42"]

[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 22:01"][quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 21:58"] [quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 20:31"] [quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 20:26"] Siis oikeastiko ihmiset pitäisivät tuollaisista yllätyksistä? Esim. lomamatkalle aivan yllättäen. En mitenkään voi ymmärtää miten se olisi jonkun mielestä kivaa. [/quote] Miksei ole? Oletko kokeillut? Minusta on ihanaa kun tuollainen reissu katkaisee yllättäen arjen. Luulet  töissä puurtamisen ja surkean kelin jatkuvan vielä viikkotolkulla, mutta yhtäkkiä sinulle kerrotaan että oletkin seuraavana päivänä lämpimässä maassa palmujen katveessa lepäämässä. :) Sehän on kuin pieni lottovoitto! -ap [/quote]   Joo, kuulostaa kivalta, jos ei ole vaativassa duunissa. Itselle olis kyllä täysin mahdotonta olla viikko pois ilman hyvää syytä, eihän kukaan muu vois olla ennakolta yllärinä mun sidosryhmiin yhteydessä ja perua tapaamisia, säätää deadlineja ym. Kyllä olis huvittavaa, et mun mies edes kuvittelis et meidän yhteiskuva vois mennä yritysten tulosten edelle [/quote] Vaativaa työtä teemme mekin mieheni kanssa, mutta työnantajat joustavat kyllä ja kaikki muukin järjestyy jos sitä todella haluaa. :) Jos eivät  joustaisi, vaihtaisimme työpaikkaa. Elämä on nauttimista, ei yrityksen tuloksen parantamista varten! [/quote] Mun pointti oli, et miten miehesi pystyy järjestelemään sun työviikon tyhjäksi sun tietämättä? Tottakai elämä on nauttimista varten, mut en vaan pysty kuvittelemaan miten teillä toi käytännössä onnistuu vaativassa työssä. Kuinka innokkaasti sun työnantaja tekee extratyötä ja järjestelyjä, jotta tuollaiset yllärit teidän perheessä on mahdollisia?

[/quote]

Vastaan suurehkon yrityksen taloushallinnosta, mieheni kyllä tietää milloin työssäni on niin kiire että en voi pitää lomaa. Kun hän päättää järjestää minulle yllätysmatkan, hän soittaa esimiehelleni ja tämä muiden työntekijöiden kanssa sopii hoitavansa työni lomani ajan. Nämä joustot loma-ajoissa toimivat myös toiseen suuntaan, eli ei työpaikkallani pelkästään minun menojeni mukaan eletä. :) Helposti tuollainen onnistuu kun yrityksen henki ja kemiat ovat kohdallaan. 

Vastaavasti jos minä järjestän miehelleni yllätysmatkan, soitan hänen esimiehelleen (yksityinen sairaala), kyselen millon miehen sopisi pitää hänen puolestaan vapaata ja sitten vasta varaan matkan. :)

-ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yhdeksän