Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

rahan käyttö

Vierailija
12.01.2015 |

Onko puolisoille ihan sama, mihin toinen käyttää rahansa. Jos miehelle ei jää mitään säästöön kuukauden palkasta, ja kuukausi palkka on normaalia keskitasoa ylempänä, niin ihmettelen kovin , mihin rahat menevät. Itse pysty säästämään pienemmästä palkastani noin 1000 e kuussa. Maksan laskut puoliksi sekä vuokran osuuteni ja silti pystyn säästämään , ja käyttämään rahaa esim. lomalla enemmän. Asialla ei sinänsä olisi väliä , mutta kun tulee asunnonosto ajankohtaiseksi ja toisella ei olekaa mitään säästöjä ja haluaa ostaa silti asunnon, niin miten se voi onnistua. Miksi tätä aletaan ajatella vasta yli kolme kymppisenä kun olisi voinut säästää vähitellen, kuten minulle ainakin opetettiin. Tietysti rahaa pitää voida käyttää elämiseen ja muuhun, mutta asunnon hankinta tulee yleensä eteen jossain vaihessa ja jos ei olekaan säästöjä, niin ei taida onnistua.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos teidänvälinen kommunikaatio on tuolla tasolla, en suosittelisi hankkimaan mitään kaktusta isompaa yhteisenä....

Vierailija
2/2 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

jnaa. Mulla ja miehelläni on nyt nelikymppisenä 3 omakotitaloa ja 3 kerrostaloasuntoa sekä kesämökki yhteisinä. Silti minä en ole sitä mieltä, että ihmisen pitää sitoutua säästämään x euroa rahaa joka kuukausi, jos vaikka mieluummin tekee mieli elää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kuusi