Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi miehet vihaa Cheekiä?

Vierailija
19.01.2015 |

Olen Facebookissa ja livenä useammankin nuoren miehen sanovan Cheekistä "hyi!". En ymmärrä. Itse naisena ajattelen, että Cheek on tosi komea ja vetoava. Kateutta vai mistä on kyse...?

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä yhtäkään miestä joka "vihaa" poskea. En tosin tiedä yhtään miestä joka tuota arvostaisikaan. Robinkin saa enemmän sympatiapisteitä kovasta työstään kuin tuo sirkuspelle.

Vierailija
42/49 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 19:26"]

Eilen Jenni, tänään kääkki.

Olen nainen enkä voi sietää sitä lipevää limanuljaskaa.

[/quote]

"Limanuljaska" on aika voimakas ilmaus Jennistä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 20:00"]

[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 19:40"]

Cheek nousi Lahden kaduilta Suomen ykköstähdeksi.

Harva lahtelainen oikeasti selviää lahden ghettoista ulos maailman valoon. Moni hieno jannu on menehtynyt ennen poispääsyä. Vain kovimmat selviävät. R.I.P kaikille niille, jotka eivät kokeneet päivänvaloa!

t. lahtelaine

[/quote]

Jou mään mitä hard knocksi? Ihme että selvisit, olihan lahes ihan hirveetä gettomeininkii jou.

Kamalaa, että just joku tsiikkifriikki siitä selvis. Mut kokoomuslaiset selvii aina, eikä ne joudu gettoihin. Mitä lahes on siis ältsin paljon. Siel on raffii, sanoinks jo et harva selvii. Meeppä taliaivo Kouvolaa ja kokeile pärjätä siellä :D

Kysymys kuuluu mun mielest, että miks joku tykkää cheekistä?

[/quote]

Se o steel knuckle sulle. Hard knoksi rip of män. Kouvolast tulee hirveest muijii, koska Lahtelaiset jätkät osaa panna.

Vierailija
44/49 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viha on ihan turhan voimakas sana, suhtaudun häneen ennemminkin lievän vastenmielisyyden sävyttämällä välinpitämättömyydellä. En pidä hänen musiikistaan, ihan tusinakamaa. Sitä kyllä vähän ihailen, miten hyvin hän on onnistunut tuotteistamaan itsensä. Parempi bisnesmies kuin musiikko siis.

Eniten tökkii kuitenkin tuo arvomaailma mitä biiseissään toitottaa. Pelkkää pintaa, mainetta ja rahaa. Vähän hämmentää myös, että mikä siinä naisia kiinnostaa. Tälläkin palstalla on miljoonaan kertaan tuomittu kaikki itsekeskeiset lompakolla leveilijät ja naisen esineellistäjät, mutta sitten kun tuollainen kiiltokuvapoju menee stadikalle räppäämään kuinka kaikki naiset on pelkkiä pillunkantotelineitä ja hänellä on niin paljon rahaa, että saisi kenet vaan niin sitten ollaan pöksyt märkinä eturivissä kiljumassa kuinka IIIHANA MIES! 

Vierailija
45/49 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epävarmoja poikia pelottaa itsevarma ja seksikäs mies. Tiedän sen, koska olen itse sellainen. Kateus on kamala tauti.

Vierailija
46/49 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä, miksi näin vanha ketju on pitänyt nostaa, mutta vastaan silti. Naisena minusta Cheek on ällöttävä, esineellistää naisia, kohtelee kuin roskaa, aina pitää olla viinaa, uusia autoja, uusia naisia jne. Enkä edes pidä häntä komeana, en osaa ajatella miehenä, on jotenkin niiiiiin siloposkinen.

Vierailija
47/49 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vain pidä hänen musiikistaan enkä niistä arvoista mitä hän edustaa. En vihaa häntä artistina tai ihmisenä. Viha on ruma sana. Keskityn mieluummin niihin asioihin jotka itseä miellyttää.

Vierailija
48/49 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt kuitenkin olisi miehinen mies ja eikä vain teennäisesti ulkoiset tunnusmerkit minkä miehet huomaa.

Vierailija
49/49 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cheek on älyttömän itsevarma mies, joka tietää mitä haluaa ja ottaa sen.

Toki panoilla lesoilu on lapsellista, mutta jos on oikeasti keskittynyt hänen lyriikoihinsa, niin soellä on niin paljon muutakin. Jos siis vihaltaan siihen jaksaa ja haluaa keskittyä 😊🌞