Mikä on suosikkijäätelösi?
Minä rakastan Ben&Jerry's cookie dought jäätelöä. On vain niin kallista. Onneksi Lidl:ssä myydään melkein yhtä hyvää cookie doughtia McKenney- merkillä.
Kesään taas kuuluu mangomelonijäätelö.
Kommentit (62)
Kookos kuulostaa ihanalta, en oo ikinä maistanut!
[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 19:52"]
Monien kokeilujen kautta palaan aina samaan suosikkiin, eli tavis mansikkajäde (Ingman tai Valio, ei väliä). :)
[/quote]
Valio oo tehny kymmeneen vuoteen jäätelöä
- Ingmanin Brysselin kinuskikeksi, aivan tajuttoman hyvää!
- Valion suklaa-nougat, ihanan rouheista
- B&J's Phish food
- B&J's Cherry Garcia
Lidlin vaniljajäätelö tai sitten Ingmanin Mudcake.
Pirkalla on ollut hyvää tervajäätelöä. En tiedä myydäänkö sitä nykyisin. Pitääkin käydä heti huomenna katsomassa.
Kookosjäätelö. Sellon Cittarista löysin kookosjäätelöä puikossa. Kesäisin käyn Hietsussa jäätelökiskalla syömässä kookosjäätelöä kupissa.
Siis tykkäätkö sä oikeasti siitä Lidlin versiosta? Mun mielestä se oli käsittämättömän pahan makuista kuraa. Ei voi verrata edes tavalliseen jäätelöön, saati sitten Ben & Jerrysiin.
Ihmettelen tätä, koska mun lempparijäätelö on sama kuin sulla.
Ben & Jerry's cookie dought ja Lidlin vaniljajäätelö<3
Ben & Jerry's strawberry cheesecake! Ooh. Ja kesällä maistuu jäätelökioskilta kinuski-pähkinä! :)
Lakritsijäätelö, ehkä merkkinä Aino on parasta :) Ben & Jerry's -jätskit ovat kaikki hyviä paitsi se omenapiirakkajuttu, hyi. Ingman Creamyt myös hyviä!
Nyt tuli tuskanhiki, olen herkkulakossa ja aino maitosuklaa maistuu jo kielellä!
Jännä kun 2 kirjoitti jo "cookie dought". Se on "dough". Ei sillä että olisi mulle väliä mutta ajattelin kuitenkin kertoa.
Ben&Jerry's Pfish food (or whatever) ja Mövenpickin 80-90 -luvun suklaajäätelö (ne isot suklaapalaset siellä jäätelön joukossa).
Mövenbicin kahvimunalikööriä kaipaan