Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies sammuttaa esim. Television kun lopettaa sen katsomisen vaikka minä katsoin sitä vielä

Vierailija
06.11.2021 |

Siis en käsitä tätä toimintaa ollenkaan, tekee välillä näin, sammuttaa valot kun lähtee pois huoneesta vaikka minä olen edelleen siinä huoneessa, jos katsotaan televisiota ja lähden mainoksilla käymään vessassa ja kun tulen takaisin niin mies on mennyt nukkumaan ja televisio kiinni ja valot pois. Ihan kun en olisi olemassa ollenkaan. Välillä se sammuttaa sen television kun haluaa mennä nukkumaan, lopettaa katsomisen vaikka istun vieressä ja haluan katsoa leffan loppuun. Onko muilla samanlaista?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika passiivis-aggressiiviselta kuulostaa.

Vierailija
2/24 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä hän tarkoittaa. Sinä olet hänelle näkymätön. Kannattaisiko kuulla vihje ja muuttaa pois?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei koe että olisit olemassa. Mutta itseppä valitsit hänet kiltin ätmin sijaan.

Vierailija
4/24 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tarkoittaa, että sinun on aika ottaa ero ääliöstä.

Vierailija
5/24 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

🍾🥂🤮🤮

Vierailija
6/24 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy suoraan että mitä ihmettä mies tekee, ja jos ei mene perille, tee takaisin samaa. Syö vähän nopeammin ja vie astiat pois vaikka miehen tunkiessa haarukkaa vielä suuhun. Herää vähän aikaisemmin ja lättää makuuhuoneen valot päälle ja aamumusiikit soimaan. Keitä aamulla vain yksi kuppi kahvia. Vaihda vain yksi tyynyliina. Pese vain omat pyykit. Osta vain yhden hengen ruoat. Seksitkin voi hoitaa yksin. Jne.

Tuollaista perseilyä en itse jaksaisi katsoa. Puoliso pitää sinua enemmän huonekaluna kuin ihmisenä, jos kohtelee noin.

Vierailija
7/24 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö sama mies tekee niitä valoja.

Vierailija
8/24 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa.

Vierailija
9/24 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

semmoista se on kirjoitti:

Mies ei koe että olisit olemassa. Mutta itseppä valitsit hänet kiltin ätmin sijaan.

Tuo mies on juuri sellainen "kiltti" ätmi.

Vierailija
10/24 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sinä tuijotat vain sitä luuria.

Vierailija
11/24 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksäni harrasti tuollaista.

On eksä.

Vierailija
12/24 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä sanoo, kun kommentoit asiaa? 

Vierailija
13/24 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä on muitakin? Luulin että tapahtuu vain meillä. Jonkun toisen kertomana näyttää ihan mahdottomalta käytökseltä ja joutui katsomaan peiliin että samaahan on itse sietänyt muutamaan otteeseen...

Vierailija
14/24 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitä sanoo, kun kommentoit asiaa? 

Suutahdan ja hän suuttuu.

Vierailija
15/24 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko varma ettet ole ap kummitus? Näetkö itsesi peilistä?

Vierailija
16/24 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kun isä on ollut kyydissä kun minä olen ajanut, avaa oven ja on poistumassa autosta jo ennenkuin olen kokonaan pysäyttänyt auton, ihankuin että Minä poistun autosta nyt koska Minäminäminä teen kuten Minäminäminä haluan...

Vierailija
17/24 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun eksä teki tuota. Neuropsykiatrin diagnoosi hänelle oli vaikeaoireinen asperger ja add.

Vierailija
18/24 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun eksä teki tuota. Neuropsykiatrin diagnoosi hänelle oli vaikeaoireinen asperger ja add.

Oliko muuta outoa?

Vierailija
19/24 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesystäväni teki ihan samaa. Tuli luokseni ja alkoi säätää valoja, ilmastointia, kaihtimia, tavaroiden paikkaa jne. vaikka sanoin monesti, että älä koske, ollaan minun kotonani ja olen säätänyt kaiken mieleisekseni. Ei mennyt perille. Liittyy äärettömän itsekkääseen ja itsekeskeiseen luonteeseen ja johonkin ihme passiivis-aggressiiviseen käytökseen. Lakkasin kutsumasta luokseni kun alkoi ärsyttää tuollainen huono käytös. 

Vierailija
20/24 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt miehen vuoro ottaa kantaa:

Jos vaimo on tulossa kotiin, niin laitan hänelle ulkovalon palamaan että ei tarvi pimeässä liikkua sisälle. Hän ei sammuta tätä valoa, vaikka varsin hyvin pitäisi tietää että on häntä varten palamassa. Niinpä minun pitää sitten se erikseen käydä sammuttamassa.

Jos lähden olohuoneesta pois hammaspesulle ja hommat tehtyäni aikomukseni mennä nukkumaan, niin kas, hän on jo nukkumassa ja telkkari ja valot päällä olohuoneessa ja minun pitää ne käydä sammuttamassa.

Kun hän saa ruuan valmiiksi niin ottaa itse ruuan ja tulee olohuoneeseen syömään ja sanoo minulle että "sulje levy". Näin hän pakottaa minut ottamaan ruokaa ja olisin itse halunnut ottaa vasta myöhemmin. Jos kerran oli ruoka valmista niin miksi levyn jättää päälle?

Hän saattaa jättää ulko-oven auki minua varten, vaikka en olisi edes tulossa sisälle? Eikö hän usko että saan oven auki ihan itse tarvittaessa ja suuri silloin kun haluan?

Jos vaimoni menee hammaspesulle ja sillä aikaa menen nukkumaan, niin ihan taatusti laitan telkkarin kiinni ja sammutan valot

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yhdeksän