Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asioita, joita olet aavistanut etukäteen tapahtuvaksi ja jotka ovat toteutuneet

Vierailija
06.11.2021 |

Tai jollekin läheisellesi tapahtunut.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aavistanut molempien isän puolen isovanhempieni kuoleman etukäteen. Molempien kuolema tuli yllättäen, menehtyivät sydänkohtaukseen.

Vierailija
2/20 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muita?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aavistanut, että kun alan säästää rahaa, olen kohta rikkaampi kuin ennen. Mystistä, mutta nini on myös käynyt.

Vierailija
4/20 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelin Tampereella keskustassa erään talon ohi ja totesin itselleni, että tuosta ovesta mennään töihin. Vuotta myöhemmin menin siitä ovesta työhaastatteluun yritykseen, joka oli kuukautta aikaisemmin ko. tiloihin muuttanut. Samanlainen kokemus oli käydessäni kylässä nykyisessä kotitalossani eli ovella oivalsin, että seison tulevilla kotiportailla. 14 vuotta myöhemmin muutin sinne.

Vierailija
5/20 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Britney Spearsin synnytys.

Vierailija
6/20 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti kun olen pelännyt asioiden menevän pieleen, ne ovat menneetkin pieleen jopa pahemmin kuin uskalsin pelätäkään. Jos toivon jotain hyvää tapahtuvan, se ei kyllä koskaan toteudu vaan aina joko ei tapahdu mitään positiivista, tai tapahtuu jotain negatiivista :/

Tämä on kuin jokin kirous jolle ei mahda mitään :/

Vierailija
7/20 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi juuri niin että yhtäkkiä sain päähäni että täytyy lukea kuolinilmoitukset. Vaikkei työpaikkamme kahvihuoneessa päivälehteä ole käytännössä koskaan tai vaikka olisikin, en sitä lue. No, nyt sitten rupesin selailemaan ja löysinkin lehdestä tutun ihmisen kuolinilmoituksen. Oli lapsuuden aikaisen ihastukseni äiti jonka myöhemmin tunsin työyhteyksistä henkilökohtaisestikin.

Vierailija
8/20 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävelin Tampereella keskustassa erään talon ohi ja totesin itselleni, että tuosta ovesta mennään töihin. Vuotta myöhemmin menin siitä ovesta työhaastatteluun yritykseen, joka oli kuukautta aikaisemmin ko. tiloihin muuttanut. Samanlainen kokemus oli käydessäni kylässä nykyisessä kotitalossani eli ovella oivalsin, että seison tulevilla kotiportailla. 14 vuotta myöhemmin muutin sinne.

Kerran erään tehtaan pihalla kävin kääntymässä, oli niin ankean ja luotaantyöntävän näköinen laitos, että ajattelin, että tänne en ainakaan koskaan haluaisi töihin. No juuri sinne sitten kumminkin jouduin!! Ja oli vielä paskempi paikka kuin osasin arvatakaan, mutta silti erinäisistä syistä yli 10v tuli oltua...

En uskalla enää oikein mitään yrittääkään, kun mulle aina käy huonosti :/

Vierailija
9/20 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla aavistelin että kahvin jälkeen kakattaa.

Vierailija
10/20 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhan kikkailuja kattelin ja aavistelin että kohta sattuu Juhaa leukaan.

Vierailija
11/20 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blind Channel tuo Suomelle toiseksi parhaimman euroviisusijoituksen. 

Vierailija
12/20 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että serkkuni liitto päättyy eroon. Väärä valinta-olo oli niin varma.

Vierailija
13/20 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aavistin että tälläinen aloitus tulee tänään klo 15.25

Vierailija
14/20 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Aavistelin jo pitkään, että kimppatallissa tulee ongelmia kun narkkari on mukana siinä. Nyt tilanne meni ihan mahdottomaksi. ..ituttaa

Vierailija
15/20 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että koronarokotteet eivät tehoa toivotulla tavalla.

Vierailija
16/20 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aavistin, ettei peruskoulun nykyinen itseohjautuvuutta korostava OPS eli opetussuunnitelma toimi ja näin juuri tapahtui.

Vierailija
17/20 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin varma että jonain päivänä olen nelikymmpinen. Ja se piti tarkalleen paikkaansa!

Vierailija
18/20 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama vuosi sitten siskoni soitti. Oli talvi ja tiet liukkaat ja ennen vastaamista aavistelin, että sisko oli luisunut autolla penkkaan ja tarvitsee apua. Arvaukseni osui oikeaan.

Vierailija
19/20 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerran erään tehtaan pihalla kävin kääntymässä, oli niin ankean ja luotaantyöntävän näköinen laitos, että ajattelin, että tänne en ainakaan koskaan haluaisi töihin. No juuri sinne sitten kumminkin jouduin!! Ja oli vielä paskempi paikka kuin osasin arvatakaan, mutta silti erinäisistä syistä yli 10v tuli oltua...

En uskalla enää oikein mitään yrittääkään, kun mulle aina käy huonosti :/

Minulla kävi vähän sama asuinpaikan suhteen. Olin aina pitänyt erästä asuinaluetta rumana ja ankeana ja julistin sitä kaikille (”Kuka ihme tuollakin haluaa asua!/ X - ehkä paskin paikka asua.”). No, juuri sieltä sitten sain vuokra-asunnon pari vuotta myöhemmin. Kun sitten asuin siellä, niin se olikin hyvä, ostin jopa oman asunnon sieltä.

Vierailija
20/20 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koin aina yhden talon todella miellyttävänä, kun kuljin siitä joskus ohi. Ajattelin, että tuolla olis niin mukava olla töissä.

Sitten eräänä päivänä sain työkkäristä palkkatukipaikan jota hain ja pääsin töihin sinne! Ja se oli tosi kiva työpaikka, viihdyin todella. Oli ihanat työkaverit ja työ jota olisin halunnut tehdä kauemminkin. Harmi et oli vain 6 kk määräaikaisuus eikä ollut rahaa palkata kauemmaksi aikaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kuusi