SAIN TÖITÄ!
Kommentit (50)
Aloittaja joutuu kulkemaan Narinkkatorilla pukeutuneena banaaniksi jossa lukee "Tilaa Hesari, vain 3 €/kk"
[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 18:22"]Aloittaja joutuu kulkemaan Narinkkatorilla pukeutuneena banaaniksi jossa lukee "Tilaa Hesari, vain 3 €/kk"
[/quote]
Ikävä tuottaa pettymys mutta en tätä kyseistä työtä ole hakenut enkä siten saanutkaan. Ja vaikka olisinkin, olisin iloinen työpaikasta. Ne kun on aika harvassa nykyään :-) AP
[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 18:05"]Mä haluaisin potkut :(
[/quote]
Miksi? :( osanottoni kuitenkin
[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 18:06"]Onnea, itse etsiskelen vielä...
[/quote]
Toivottavasti löydät pian;)
Olen ollut 1,5kk työttömänä ja oon jo nyt ahdistunut. Mutta hienoa ap, olen vilpittömästi iloinen puolestasi!! Onnea!!
Ihanaa! Onnea sinulle, Ap! :) ja kuka tyhmä taas alapeukuttaa? :o
[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 18:44"]Olen ollut 1,5kk työttömänä ja oon jo nyt ahdistunut. Mutta hienoa ap, olen vilpittömästi iloinen puolestasi!! Onnea!!
[/quote]
Toivottavasti pian löydät myös työn! :)
[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 18:22"]
Aloittaja joutuu kulkemaan Narinkkatorilla pukeutuneena banaaniksi jossa lukee "Tilaa Hesari, vain 3 €/kk"
[/quote]
Ennen työelämässä ollessani en olisi suostunutkaan esim. maskotiksi pukeutumiseksi ja olen muutenkin aika jännittynyt, epärento tyyppi, joka inhoaa itsensä "nolaamista", mutta nyt kun on jumitettu työttömänä ja lukuisten hakemuksien jälkeen, olisin onnellinen, jos pääsisin kaupunkiin notkoilemaan banaanipuvussa. Voisin heittää vaikka volttia. Pukeutua kondomiksi ja tanssia, heitellen ohikulkijoita ilmaisnäytteillä. Tanssia macarenaa pikkupikkubikineissä (tällä kropalla näky olisi...upea) ja mennä vaikka nakurannalle matkaoppaaksi opastamaan ihmisiä nähtävyyksistä.
Banaaniksi voisin kyllä pukeutua mutta Hesaria en kuuna päivänä suostuisi mainostamaan
Onnea ap, toivottavasti saisin itsekin kirjoittaa tänne jonain päivänä vastaavan viestin.
...Nyt kyllä alkoi houkuttamaan tuo banaanipukutyö, voisi olla loppujen lopuksi aika mukavaakin hommaa. Vähän saattaisi ihmiset naureskella ohimennessä, turistit ottaa valokuviakin, mutta mikäs siinä jos palkkaa tulisi.
Komppaan ylempää, toivottavasti sitä itsekin voisi. Onnea ap kuitenkin, toivottavasti tykkäät työstä ja työpaikasta myös! :)
[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 18:09"]
Pääsin markkinointitehtäviin media-alalle. Hankin uusia asiakkaita suurelle mediatalolle. Ap
[/quote]
Yritätkö kierrellen ja kaarrellen sanoa, että pääsit puhelinmyyjäksi? Epic fail :D
Onnea! Duuni kuin duuni - vaikka sitten banaanina :) Pääasia, että pääsit työelämään mukaan ja vielä alalle, johon sinulla on koulutus.
[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 17:59"]
9kk työttömyyden jälkeen. JES!
[/quote]
Mahtava juttu :) Olen itsekin ollut työttömänä aiemmin (pitkän aikaa) ja tiedän kyllä oikein hyvin kuinka pahasti se ottaa luonnolle :)
Kaikkea hyvää uuteen työhösi, toivon että viihdyt ja saat jatkaa siinä niin pitkään kuin haluat :)
[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 18:14"][quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 18:09"]
Pääsin markkinointitehtäviin media-alalle. Hankin uusia asiakkaita suurelle mediatalolle. Ap
[/quote]Höpöhöpöhommia siis. Minä kun luulin että olit saanut jotain ihan oikeita, kunnon töitä.
[/quote]
Valaisetko hieman mikä on "oikeaa työtä"? Mulle "oikea työ" on sellaista mistä maksetaan palkkaa ja veroja. Naurettavan teet itsestäsi noilla kommenteilla :-) AP