SAIN TÖITÄ!
Kommentit (50)
Onnea, sain itsekin juuri töitä!
Olin työttömänä noin 6 kuukautta, aivan tarpeeksi kauan. Työhakemuksia tuli lähetettyä rapiat 180 kpl tuona aikana. Työhakemus 175 tärppäsi.
Onko kukaan saanut töitä, kun on ollut ensin työttömänä useita kuukausia maisteriksi valmistumisen jälkeen? Ja siis koulutusta edes jotenkin vastaavaa työtä?
Olen erittäin onnellinen puolestasi :)
Pääsit töihin firmaan GoExellent :D
Onnittelut sinulle! Toivon että saisin itsekin joskus töitä, kituuttaminen opiskelijan tuilla on ahterista :(
Ihanaa, onnea!
Minäkin sain tänään tietää työpaikasta! Olen niiiiin iloinen että tekisi mieli hehkuttaa ihan kaikille!
Edellinen työ loppui kesäkuun alussa, tulee siis työttömänä oloa koettua vajaa 2 kk kun uusi alkaa elokuun alusta.
Miten helvetissä voi olla onnellinen siitä että pääsee töihin? Mä en oo tehny töitä 7vuoteen, ei kiinnosta, en ole hakenut mihinkään, enkä edes vilkaissutkaan työpaikkoja koko 7v aikana.
Työnteko on yhtä suurta paskaa ja eläkkeelle kun pääsee niin eläkekin on niin pieni että se iso kiitos siitä monen kymmenen vuoden puurtamisesta sitten. Joo ei kiitti, mulle riitti.
Elämä on niin paljon vapaampaa näin. Mä rakastan mun elämää, kun saan herätä milloin huvittaa, tehdä mitä haluan mihin aikaan haluan enkä ole sidoksissa tiettyyn rytmiin.
Säälittää, kun te ihmiset ootte niin yhteiskunnan lampaita. Ikävää että ootte niin tajuttoman persaukisia että pitää ihan töissäkin käydä. En mäkään rikas ole, mutta rahaa säästössä että ihan hyvin pärjää näin.
Onnea AP:lle! Itsellä valmistumisen (olen myös tradenomi) jälkeen jo kaksi vuotta työttömyyttä ja eläkeikään olisi vielä 20 vuotta. Taidan olla toivoton tapaus.