Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuntuuko teistä koskaan että kaverin mies pistää pystyyn "shown" teidän läsnäollessa?

Vierailija
06.11.2021 |

Oon saanut mun kaverin puheista sen käsityksen, että mies viettää vapaa-ajan lähinnä kaverien kanssa pelaten ja pössytellen ja ettei yhteistä aikaa juuri ole. Aina kun tapaan miehen hän vaikuttaa kuitenkin ihan erilaiselta.

Esim. kaveri pyysi mua saaristoon heidän sukumökille. Kysyin että oltaisko siellä kolmestaan, sanoi että joo mutta mies on sanonut pelaavansa koko viikonlopun jotain onlinepeliä joten olisimme lähinnä kahdestaan. Mies oli kuitenkin koko viikonlopun messissä, pilkkoi puita, lämmitti saunaa, kävi uimassa, teki ruokaa, kävi kalassa ja esitteli innolla saalistaan jne. Mietin johtuuko tällainen minusta vai onko vaan sattumaa. Muutenkin mies jää aina "hengaamaan" olkkariin tms. jos olen paikalla. Kaveri ei kyllä koskaan kommentoi näihin mitään.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaaleja mökkitöitä.

Ääretön kauneutesi ja jumalainen vartalosi eivät ole tehonneet KAVERIN mieheen.

Vierailija
2/4 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää sinua sen verran vieraana ettei kehtaa olla oma itsensä. En minäkään makaa sohvalla yöpaidassa jos meillä on vieras vaan ainakin esitän tekeväni jotain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieraskoreutta, tuskin kummempaa.

Vierailija
4/4 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on tollainnen ja selvästi siksi, että yrittää tehdä vaikustusta. Varsinkin kauneimpiin ystäviini. Avaa ovet ja on oikein herrasmies. Kun ollaan kahden niin pelaa, juo kaljaa ja katsoo nettiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi neljä