Minne et koskaan muuttaisi
Kommentit (8)
Ulkomaille voisin muuttaa, maasta riippuen ja olenkin asunut useita vuosia toisessa maassa.
Minä olen useammankin kerran sanonut että " en koskaan" muuttaisi, en koskaan tekisi sitä tai tätä...ja usein on käynyt niin, että elämä on vienyt juuri siihen suuntaan!
Esimerkiksi Helsinkiin. Aina sanoin, että koskaan en Helsinkiin muuta, siellä ei voi olla onnellinen. No, puoliväkisin jouduimme muuttamaan ja yllätys yllätys...eipä Helsinki niin paha paikka ollutkaan. Päinvastoin, joskus kaipaan sinne takaisin.
Ei jonkun paikan hyviä ja huonoja puolia tunne tarpeeksi hyvin, jollei siellä ole koskaan asunut. Aavistella voi, mutta ei kannata vannoa.
Jos koko maailmaa ajatellaan, en muuttaisi yhdysvaltoihin enkä mihinkään Lähi-idän maahan.
Ja tällä hetkellä kyllä myös tuntuu varmalta, että en koskaan muuta takaisin Suomeen.
No, ehkä Espoossa tai Turussa voisin vielä asua, mutta en en edes Vantaalla.
Olen takavuosina asunut muslimimaassa töiden takia, enkä sinnekään enää koskaan halua.
1. Raumalle+lähiseutu
2. pääkaupunkiseudulle
3. Kainuuseen
En muuttaisi ainakaan pieniin kuntiin Helsingin lähistöllä, jonne " kaikki" lapsiperheet täältä pakenevat.
pääkaupunkiseudulle. Enkä lappiin.