Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi prepaid sim ei mene peruskännykkään?

Vierailija
06.11.2021 |

En saa sitä kiinni siihen paikkaan mihin se laitetaan.
Onko vika kännykässä vai missä?
Nyt on jo puheaikakin kulunut, turhaan.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on joku ikivanha Nokian peruspuhelin ja laitoin siihen saunalahden prepaid-kortin, ja jos osaa oikeaan pitimeen sen laittaa, niin helpommin se siihen menee, kuin näihin uudempiin puhelimiin. Mutta älä yritä laittaa sitä muistikortin paikalle, ovat melkeen samankokoisia.

Vierailija
22/25 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puheaika alkaa siitä, kun näpyttelet sen tunnusluvun. Itsellä on se puheliittymä vanhassa puhelimessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaivele sen puhelimen käyttöohje ja katso siitä, mihin ja mitenpäin se SIM pitää laittaa paikoilleen. Jos ei ole joku ikivanha kortti, niin siinä on kaikki kolme käytössä olevaa kokoa samoissa kehyksissä, valitset oikean kokoisen.

Ja niitä puhe-prepaidejä voi käyttää ihan älypuhelimissa, minulla on sellainen ollut muutamassakin "kotipuhelimessa", missä dataa käytetään wifin kautta. Tosin uuteen puhelimeen laittaessa taitaa olla joku 20 euron saldovaatimus toimiakseen, mutta kun sen on saanut käyttökuntoon, niin puhelut toimivat pienemmälläkin saldolla.

Vierailija
24/25 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ostin retard-liittymän. En saa sitä toimimaan!

Vierailija
25/25 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kortti on suurimmillaan luottokortin kokoinen. Siihen on painettu leikkausurat joiden mukaan kortin saa lohkottua omaan malliin sopivaksi.

Aikoinaan ei ollut uria, homma hoitui pihdeillä ja näppäräsormisella saksillakin.