Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mies ei ymmärrä yövuorojen raskautta

Vierailija
19.01.2015 |

Kertokaa ihmiset miksi on niin vaikeaa ymmärtää että yövuorojen jälkeen saattaa olla parikin päivää tosi väsynyt? Ei se oo laiskuutta. Saattaa olla myös hajamielinen ja tehdä hassuja mokia. :(

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos yövuorot vaikuttaisi muhun noin niin harkitsisin vakavasti muunlaista työtä...

Vierailija
2/6 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 13:06"]Kertokaa ihmiset miksi on niin vaikeaa ymmärtää että yövuorojen jälkeen saattaa olla parikin päivää tosi väsynyt? Ei se oo laiskuutta. Saattaa olla myös hajamielinen ja tehdä hassuja mokia. :(
[/quote]

Eri ihmiset palautuvat eri tavoin. Ja onko miehellä kokemusta yövuoroista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 13:09"]Jos yövuorot vaikuttaisi muhun noin niin harkitsisin vakavasti muunlaista työtä...
[/quote]oikeestikko? Minkä ikäinen olet ja mitä teet aina yövuorojen jälkeen? Meetkö heti nukkumaan? Antaako miehes sun nukkua päivällä?

Vierailija
4/6 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 13:12"][quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 13:06"]Kertokaa ihmiset miksi on niin vaikeaa ymmärtää että yövuorojen jälkeen saattaa olla parikin päivää tosi väsynyt? Ei se oo laiskuutta. Saattaa olla myös hajamielinen ja tehdä hassuja mokia. :(
[/quote]

Eri ihmiset palautuvat eri tavoin. Ja onko miehellä kokemusta yövuoroista?
[/quote]joskus nuorena on tehnyt. Mut se oli työtä missä sai nukkua. Piti vain vastata joskus puhelimeen ja neuvoa. Sen jälkeen sai nukkua taas. Mun yövuorot on valvomista koko yön ja tapahtumiakin sattuu ajoittain aika paljon kuten arvatasaatta....hoitoalalla olen.

Vierailija
5/6 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sitä tajua jos ei ole itse vastaavaa kokeillut. Minäkin olen yövuoron jälkeen parikin päivää ihan puoliteholla, mikä on luonnollista koska elimistössä on jatkuva univaje.  Ei se niin mene että vuorokauden univajeen voi korvata muutaman tunnin päikkäreillä, ei elimistöä voi huijata.

Vierailija
6/6 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 13:13"][quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 13:09"]Jos yövuorot vaikuttaisi muhun noin niin harkitsisin vakavasti muunlaista työtä...
[/quote]oikeestikko? Minkä ikäinen olet ja mitä teet aina yövuorojen jälkeen? Meetkö heti nukkumaan? Antaako miehes sun nukkua päivällä?
[/quote]

Sun miehesikö kieltää nukkumasta päivällä? En ole tuo kommentoija, mutta itse ainakin meen vuoron jälkeen nukkumaan, koska "yö" alkaa tavallaan siitä. Nukun muutaman tunnin, yleensä noin klo. 12 asti (pääsen klo 7.00) ja jatkan päivääni siitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yksi