Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

ylöättävää et miehet tykkää semi ujoista naisista

Vierailija
19.01.2015 |

Luulin aina että pitäs olla hirveen räväkkä ja menevä et kelpaa

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikon olisi tietysti voinut oikolukea ennen viestin lähettämistä. Ihmettelinkin, miten jonkun mielestä voi olla _ällöttävää_, että miehet tykkäävät semiujoista naisista...

Vierailija
22/32 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semiujo on neitseellinen mutta ei estynyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 13:34"]Tämä voi olla naiselle vähän vaikea ymmärtää, siillä 95% naisita tykkää miehistä joita on vain 5% populaatiosta. Näin ollen suurin osa naisista kokee että joutuu tyytymään epätyydyttävään mieheen.

Miehet sen sijaan ovat paljon avarakatseisempia naisten suhteen. Yksi tykkää laihoista, toinen rintavista ja kolmas on hulluna pitiin hiuksiin jne.
[/quote]

Näinhän se menee. Tästähän on AV:kin täynnä avautumisketjuja. Onneksi suurin osa naisista sentään osaa pitää tästä suunsa supussa IRL, jotkut ei osaa sitäkään.

Vierailija
24/32 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 13:45"]

Tämä on puhdasta biologiaa. Mies valitsee naisen pääasiassa ulkonäönperusteella. Mutta se yksi ja ainoa luonteenpiirre joka miehelle merkitsee jotain on, että nainen on lempeä ja äidillinen jotta hän voi pitää huoltaa tulevasta jälkikasvusta. Tästä syystä mies tykkää ujosta naisesta koska se antaa kuvan siitä että nainen on hyvä äidiksi.

Räväkät naiset ovat miesten mielestä vain lyhyitä suhteita varten. Silloin mies ei mieti että nainen voisi olla kumppani pitkäksi ajaksi vaan panokaveri. Jos tämä johtaa lapseen, niin silloinhan mies on jo tiessään eikä joudu välittämään tai kestämään naisen räväkkää luonnetta.

[/quote]

Miten ujous liittyisi siihen että on luonteensa puolesta hyvä äiti? Itse tiedän kaikkea muuta kuin ujoja naisia jotka on oikein hyviä äitejä. Ja aikoina jolloin on enemmän eletty luonnosta, on varmaan ollut tärkeämpää selviytymisen kannalta muut ominaisuudet kuin ujous. Onhan monilla eläimilläkin niin että niiden hurjimpien pennut jäävät todennäköisemmin eloon, kun emä saa paremmin puolustettua pentujaan ja ehkä hankittua ravintoakin.

Vierailija
25/32 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 13:27"]Mutta haluaako semiujot naiset semiujoa miestä? (erikoinen sana tuo semiujo btw)
[/quote]

Itse olen semiujo ja niin on miehenikin.

Vierailija
26/32 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse miehenä ei naisen ujous ole mikään turn off. Minulla ainakin on vain vaikeaa saada kontaktia ujoon naiseen. On minusta kiusallista, jos esimerkiksi puhun, tai kysyn naiselta jotain ja vastaus on muminaa, tai vain pieni hymy ja katsekontaktin välttely. Saan siitä sellaisen kuvan, ettei nainen pidä minusta.

Vierailija
27/32 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 13:36"]

[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 13:10"]

Ja naiset pitävät vain x kaltaisista miehistä? Järki käteen, ihmisiä on moneen lähtöön ei ole mitään tiettyä ihmistyyppiä josta kaikki pitää.

[/quote]

No ihan oikeasti naisten ihannemies on paljon kapempi sektori kuin miesten ihannenainen. Tykkääkö joku nainen isopersestä miehestä? Niinpä.

[/quote]

Pakko kommentoida tähän, sillä mun ystävä pitää isopeppusista miehistä :) mustien miesten pakaralihakset on yleensä todella muodokkaat ja näitä kuulemma katselee usein mielellään. Eli pieleen meni sinulla.

Vierailija
28/32 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääasia että naisella on silmälasit, ikää tarpeeksi vähän ja ylipainoa max.10kg.

-Mies 29v-

Vierailija
29/32 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 13:45"]

Tämä on puhdasta biologiaa. Mies valitsee naisen pääasiassa ulkonäönperusteella. Mutta se yksi ja ainoa luonteenpiirre joka miehelle merkitsee jotain on, että nainen on lempeä ja äidillinen jotta hän voi pitää huoltaa tulevasta jälkikasvusta. Tästä syystä mies tykkää ujosta naisesta koska se antaa kuvan siitä että nainen on hyvä äidiksi.

Räväkät naiset ovat miesten mielestä vain lyhyitä suhteita varten. Silloin mies ei mieti että nainen voisi olla kumppani pitkäksi ajaksi vaan panokaveri. Jos tämä johtaa lapseen, niin silloinhan mies on jo tiessään eikä joudu välittämään tai kestämään naisen räväkkää luonnetta.

[/quote]

Kuule kyllä ne räväkät naiset ovat fiksumpien miehien suosiossa ihan siksi, että niiden kanssa ei heti tylsisty. Kuka sellaista varpaisiinsa tuijottelijaa jaksaa vuosikausia katsella? Miehellä pitää olla tosi heikko itsetunto jos ottaa ujostelijan vain siksi, ettei uskalla keskustella asioista.

Vierailija
30/32 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 13:41"]

Minä olen saanut sen käsityksen, että räväkät ja puheliaat naiset on kivaa seuraa satunnaisesti, mutta ei niiden kanssa jaksa kovin moni mies asua samassa taloudessa. Ihan ymmärrettävää, että kotona haluaa olla ihan rauhassa, eikä kuunnella koko ajan jotain monologia. Tämän vuoksi hiljaisemmat naiset on enemmän "vaimomatskua". Mut tietty riippuu miehestä.

[/quote]

Enpä tiedä. Olen räväkkä ja puhelias, ja helposti löytyi hyvä mies. Valinnanvaraa oli paljon.

Vierailija
31/32 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 13:27"]Mutta haluaako semiujot naiset semiujoa miestä? (erikoinen sana tuo semiujo btw)
[/quote]

Miksei:) Mieluummin hieman ujohko mies. T. Semiujo nainen

Vierailija
32/32 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 14:47"][quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 13:45"]

[/quote]

Kuule kyllä ne räväkät naiset ovat fiksumpien miehien suosiossa ihan siksi, että niiden kanssa ei heti tylsisty. Kuka sellaista varpaisiinsa tuijottelijaa jaksaa vuosikausia katsella? Miehellä pitää olla tosi heikko itsetunto jos ottaa ujostelijan vain siksi, ettei uskalla keskustella asioista.
[/quote]

Tuota noin... :) Minun kokemukseni mukaan ujoilla ihmisillä on paljon mielipiteitä ja kiinnostuksen kohteita. Niitä ei ehkä esitetä äänekkäästi isossa porukassa tai heti uusille ihmisille. Mutta ei se ihmisestä tylsää tee, jos heti ihmisen ajatuksista ei kaikkea paljastu.