ylöättävää et miehet tykkää semi ujoista naisista
Luulin aina että pitäs olla hirveen räväkkä ja menevä et kelpaa
Kommentit (32)
Osa miehistä tykkää, osa ei. Osa taas tykkää räväkemmistä.
Mä en ole kyllä sellaista tavannut, joka tykkäisi. Nimenomaan kaikki tuntuu haluavan sellaisen höpöttelevän ja rohkean kanaemotyypin... tai sitten tatuoidun ja räväkän, mieleltään miehekkään naisen.
Sitä se on, kun on iässä jossa luulee tietävänsä...
[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 13:06"]Mä en ole kyllä sellaista tavannut, joka tykkäisi. Nimenomaan kaikki tuntuu haluavan sellaisen höpöttelevän ja rohkean kanaemotyypin... tai sitten tatuoidun ja räväkän, mieleltään miehekkään naisen.
[/quote]no näin mäki luulin.utta sitte monessa paikkaa mainitaan että ihannensinen on semmonen semi ujo. Mikä musta ois ihan loogista koska nää ei kovin helposti ainakaan lähe toisten miesten matkaan
[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 13:06"]
Mä en ole kyllä sellaista tavannut, joka tykkäisi. Nimenomaan kaikki tuntuu haluavan sellaisen höpöttelevän ja rohkean kanaemotyypin... tai sitten tatuoidun ja räväkän, mieleltään miehekkään naisen.
[/quote]
Kertakäyttökamaksi voi halutakin, mutta kun puolisoa haetaan niin kritterit onkin jo ihan erit. Silloin kelpaa jo perässä vedettävät, että voidaan jatkaa sivusuhdetta näiden kertakäyttökamojen kanssa.
[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 13:06"]Mä en ole kyllä sellaista tavannut, joka tykkäisi. Nimenomaan kaikki tuntuu haluavan sellaisen höpöttelevän ja rohkean kanaemotyypin... tai sitten tatuoidun ja räväkän, mieleltään miehekkään naisen.
[/quote]
No minä olen, olen saanut kuulla mieheltä, että ujohkot naiset ovat monesti viehättävimpiä ja mukavia. Itsekin hän oli hieman ujo.
Ja naiset pitävät vain x kaltaisista miehistä? Järki käteen, ihmisiä on moneen lähtöön ei ole mitään tiettyä ihmistyyppiä josta kaikki pitää.
Minä luulin ennen, etten löydä ketään, koska olen niin ujo ja kiltti. Tuntui, että monet haluaa sellasen kovaääninen ja vahvat mielipiteet omaavan naisen. Olin väärässä :)
Mutta haluaako semiujot naiset semiujoa miestä? (erikoinen sana tuo semiujo btw)
[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 13:27"]Mutta haluaako semiujot naiset semiujoa miestä? (erikoinen sana tuo semiujo btw)
[/quote]
Minä oon tilanteesta riippuen semiujo tai todella ujo. Poikaystäväni on kaikkea muuta ja minusta se on hyvä juttu.
[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 13:10"][quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 13:06"]
[/quote]
Kertakäyttökamaksi voi halutakin, mutta kun puolisoa haetaan niin kritterit onkin jo ihan erit. Silloin kelpaa jo perässä vedettävät, että voidaan jatkaa sivusuhdetta näiden kertakäyttökamojen kanssa.
[/quote]
Ai että ujo nainen = perässä vedettävä? Jaa.
Tämä voi olla naiselle vähän vaikea ymmärtää, siillä 95% naisita tykkää miehistä joita on vain 5% populaatiosta. Näin ollen suurin osa naisista kokee että joutuu tyytymään epätyydyttävään mieheen.
Miehet sen sijaan ovat paljon avarakatseisempia naisten suhteen. Yksi tykkää laihoista, toinen rintavista ja kolmas on hulluna pitiin hiuksiin jne.
[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 13:10"]
Ja naiset pitävät vain x kaltaisista miehistä? Järki käteen, ihmisiä on moneen lähtöön ei ole mitään tiettyä ihmistyyppiä josta kaikki pitää.
[/quote]
No ihan oikeasti naisten ihannemies on paljon kapempi sektori kuin miesten ihannenainen. Tykkääkö joku nainen isopersestä miehestä? Niinpä.
[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 13:34"]Tämä voi olla naiselle vähän vaikea ymmärtää, siillä 95% naisita tykkää miehistä joita on vain 5% populaatiosta. Näin ollen suurin osa naisista kokee että joutuu tyytymään epätyydyttävään mieheen.
Miehet sen sijaan ovat paljon avarakatseisempia naisten suhteen. Yksi tykkää laihoista, toinen rintavista ja kolmas on hulluna pitiin hiuksiin jne.
[/quote]
Millainen on siis se 5% josta melkein kaikki tykkää? Mitä piirteitä siihen kuuluu, entä ulkonäkö?
[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 13:34"]Tämä voi olla naiselle vähän vaikea ymmärtää, siillä 95% naisita tykkää miehistä joita on vain 5% populaatiosta. Näin ollen suurin osa naisista kokee että joutuu tyytymään epätyydyttävään mieheen.
[/quote]
No voi voi jos susta ei kukaan tykkää.
Minä olen saanut sen käsityksen, että räväkät ja puheliaat naiset on kivaa seuraa satunnaisesti, mutta ei niiden kanssa jaksa kovin moni mies asua samassa taloudessa. Ihan ymmärrettävää, että kotona haluaa olla ihan rauhassa, eikä kuunnella koko ajan jotain monologia. Tämän vuoksi hiljaisemmat naiset on enemmän "vaimomatskua". Mut tietty riippuu miehestä.
[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 13:36"]
[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 13:10"]
[/quote]
No ihan oikeasti naisten ihannemies on paljon kapempi sektori kuin miesten ihannenainen. Tykkääkö joku nainen isopersestä miehestä? Niinpä.
[/quote]
Tykkääkö joku mies perseettömästä naisesta? Varmaan sietää, muttei se mikään ihanne ole, kuten ei iso perse miehelläkään.
Tämä on puhdasta biologiaa. Mies valitsee naisen pääasiassa ulkonäönperusteella. Mutta se yksi ja ainoa luonteenpiirre joka miehelle merkitsee jotain on, että nainen on lempeä ja äidillinen jotta hän voi pitää huoltaa tulevasta jälkikasvusta. Tästä syystä mies tykkää ujosta naisesta koska se antaa kuvan siitä että nainen on hyvä äidiksi.
Räväkät naiset ovat miesten mielestä vain lyhyitä suhteita varten. Silloin mies ei mieti että nainen voisi olla kumppani pitkäksi ajaksi vaan panokaveri. Jos tämä johtaa lapseen, niin silloinhan mies on jo tiessään eikä joudu välittämään tai kestämään naisen räväkkää luonnetta.
Miksi luovutatte aina helpolla. Miehiäkin on sen verran paljon erilaisia tässä maailmassa että eiköhän jokaiselle jotakin löydy. Yleistykset toki on kivoja mutta jos Pentti 56, Sakari 30, ja Janne 17 tykkää palleille potkivista punapäistä niin se ei tarkoita että kaikki miehet on samanlaisia ja etsii ihan samanlaista tavaraa... Vähän laajutta sinne ajatteluun ja vähemmälle niitä nettikeskusteluja joihin ei edes osallistu kun hyvin harva mies todellisuudessa.
Miehiä on erilaisia. T. Nainen