Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka paljon imettäjä voi laihduttaa viikoss?

Vierailija
19.01.2015 |

Vauva on 9kk eli syö jo kunnolla muutakin ruokaa ja nyt halauaisin päästä ylimääräisistä kiloista eroon. Paljonko on turvallista tiputtaa per viikko?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pudotettavaa on 12kg. Mietin jos laihduttaisi 2-3kg /kk vai onko 4kg/kk vielä tässä vaiheessa liikaa? Ruokailun olen jo muuttanut, eli olen jättänyt kaikki herkut pois ja turhat rasvat. Painoa on tippunut jo 3kg tämän myötä.
Netissä on neuvoja vain täysimettäjille.

Vierailija
2/4 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se täysimettäjän nyrkkisääntö tosiaan on 0,5kg/viikko ettei ne läskin mukana sulavat myrkyt joudu maidon mukana vauvan elimistöön, mutta senhän sinä jo taisitkin tietää.
Minä laihduttaisin tuossa vaiheessa reippaasti omien voimien mukaisesti imetystä miettimättä, onhan rintamaidon osuus noin ison vauvan ruokailussa jo pienehkö ja pienenee koko ajan. Parin kuukauden päästähän voit antaa lapselle jo lehmänmaitoakin, mikäli oma maito pääsee loppumaan. Eihän sinulla tosin mitään hirveää laihdutusurakkaa ole edessä joten rauhallinen tahti voisi olla ok.
Muista kuitenkin syödä hyvin myös laihduttaessa, että jaksat lapsen kanssa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos 4!

Ap

Vierailija
4/4 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä, paljon on pudotettavaa. Minä odottaisin vielä 3kk että lapsi on vuoden, ettei maito lopu ennen aikojaan. Lisäksi laihduttaessa laitat kehosta liikkeelle soluihin sitoutuneet myrkyt jotka lapsi saa maidossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kolme