Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko veden juomattomuus aiheuttaa painon jumittamista?

Vierailija
19.01.2015 |

Voiko veden juomattomuus aiheuttaa painon jumittamista ja paikallaan pysymistä painonpudotustavoitteessa? Olen ihan hemmetin huono juomaan vettä, viimeisen viikon aikana join 2-4 desiä päivässä. Toki keittojen, maidon tms. muodossa saan muutaman desin lisää, mutta puhdasta vettä pitäisi juoda 1,5-2 litraa päivässä. Minulla on paino ollut jumissa nyt viikon ajan, eilisestä nousi jopa 500 grammaa vaikka en ole syönyt mitään erikoista tai nestettä keräävää.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee aina välillä täys stoppi veden juomiseen. Vesi melkein oksettaa. Juon silloin aina PepsiMaxia. Tiedän ettei se ole hyväksi, mutta juomattomuudesta todellakin paino jumittaa ja päätä alkaa särkemään ja se särky pahenee mitä kauemmin on juomatta tarpeeksi. On kuin migreeni, mutta migreenilääke ei auta.

Vierailija
2/3 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosien laihdutusyritysten jälkeen tajusin juoda riittävästi vettä ja nyt, tadaa, kohta 25kg on poissa! :) Annoskoot tietenkin pieniksi, liikuntaa jne. mutta nyt on hyvä olo, eikä väsytä, eikä ole koko ajan nälkä.

Ei sitä koko vesimäärää kerralla pidä hörästä, vaan koko ajan päivän aikana pienin kulauksia, niin ettei tule edes ajatelleeksi koko asiaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kuusi