Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsi leikkii koko ajan vain legoilla

Vierailija
07.12.2014 |

Lapseni, 6,5v poika, leikkii koko ajan lähes ainoastaan legoilla. Ulklna toki leikkii muutakin, mutta sisällä 95% ajasta vakn pikkulegoilla. Joskus innostuu vähän muutakin, mutta pääasiassa legoja... Onko muilla tällaisia vauheita?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 21:45"]

Lapseni, 6,5v poika, leikkii koko ajan lähes ainoastaan legoilla. Ulklna toki leikkii muutakin, mutta sisällä 95% ajasta vakn pikkulegoilla. Joskus innostuu vähän muutakin, mutta pääasiassa legoja... Onko muilla tällaisia vauheita?

[/quote] ei hälyyttävää, mun lapsi kans tykkäsi pikkulegoilla rakennella esim lentokone ja sitten se muuntui helikopteriksi, en neuvonut yhtään eikä isäkään, itse teki. Oli myös kiinnostus avaruuteen, tähtiin, planeettoihin. 

Vierailija
2/15 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun veli oli samanlainen pienenä. Metästi jopa kärpäsen kiinni ja rakenti sen ympärille pienen kopin auton moottoriksi ja kun autoa heilutti alkoi kärpänen surista eli auton moottori käynnistyi! :D Ja kone insinööri tuosta veljestä tuli :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 7 vuotias rakentelee legoilla joka päivä. On kiinnostunut panssarivaunuista ja erilaisista tykeistä niin tekee legoista pienoismalleja. Ja toki sitten leikkii niillä. Niin kiva katsoa sitä näpertämistä. :)

Vierailija
4/15 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä myös 8v. leikkii vain legojen kanssa. Ulos saa suorastaan patistaa kun ei millään malteta olla erossa legoista tai keskeyttää leikkejä edes tunniksi. Mutta on ne leikit ja legorakennukset kyllä hienoja, ei voi muuta sanoa.

Vierailija
5/15 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 8-vuotiaan tytön suosikkeja tällä hetkellä on ne lego friendsit.

Vierailija
6/15 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 23:43"]Meillä 8-vuotiaan tytön suosikkeja tällä hetkellä on ne lego friendsit.
[/quote]
Sama, ja olen tyytyväinen. Ennen meillä oli ongelmia siitä että olisi vain pelannut kaiken aikaa. Pukki taitaa tuoda lisää legoja :)

Vierailija
7/15 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihana ihana vaihe :)

Vierailija
8/15 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sentään ei näprää tablettia koko ajan.

Vierailija
9/15 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Legoilla voi onneksi leikkiä mitä tahansa. Meillä myös 4v on täysin legojen lumoissa. Siskon kaanssa leikkivät thdessä muitakin juttuja.

Vierailija
10/15 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykäs lapsi. Hyvä keskittymiskyky. Saisit olla tyytyväinen

Vierailija
11/15 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No milläs sen pitäisi leikkiä? Nukeillako? Vai pyssyillä? Siinä kehittyy kuin huomaamatta avaruudellinen ajattelukyky.

Vierailija
12/15 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ooo! Siitä on tulossa sellainen sukupuolineutraali!

No, legothan on kivoja. :)

Vierailija
13/15 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varo, siitä tulee vielä inssi...

Vierailija
14/15 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tabletillako pitäisi pelata?

Vierailija
15/15 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä juttuhan tuo toki on. Kiitos ihanista viesteistä, etenkin inssi -klmmentti nauratti, sitä olen sanonut ihan vauva-ajoista asti ja kun meillä vanhemmilla ei ole mitään insinööristaitoja itsellämme :-). En ole huolissani  mietin vaan onko muolla saman ikäisillä sama juttu pop.