Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Otin lopputilin, uusi elämä alkaa nyt!

Vierailija
06.11.2021 |

En enää jaksanut kuunnella paskoja kahvipöytäkeskusteluja, jatkuvaa kehittämistä, joka ei koskaan kuitenkaan johtanut minkään kehittymiseen, huonoa johtamista ja kamalaa, ahdistavaa työilmapiiriä.

Nyt olen vapaa! Teen sivutöitä toisella alalla silloin, kun haluan ja muuten elätän itseni treidaamalla ja osingoilla. Olen sijoittanut ja treidannut jo useampia vuosia. Halusin kovasti uskoa, että kaikki olisi ollut sen kaiken arvoista.. mutta, hyvinvointi edellä.

Parhaimpina treidikuukausina olen saanut 8000 e voittoa, joten nyt kun on 24/7 aikaa, niin eiköhän pysytä hyvissä lukemissa ja saan sivutöillä ja treideillä itseni elätettyä.

Olen vähän päälle 30 ja aiemmin mietin, mitä selittäisin sukulaisille, jos alkaisinkin elämään näin kuten haluan.. nyt en enää välitä, koska mitta on täysi.

Muistakaa: oma hyvinvointi on tärkeää. Muiden odotukset eivät siinä kohtaa enää paina. Eikä vanha koulutuskaan ole enää omalla mittarilla minkään arvoinen, kun se merkitsee tällä hetkellä oman hyvinvoinnin menetystä.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
22/23 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi olkoon! Itse otin lopputilin myös 32 vuotiaana ja nyt 45 vuotiaana en olisi parempaa elämää osannut itselleni toivoa. Olen nyt 12 vuotta nukkunut, treidannut ja tykännyt elämästä. Minulla ei ole maanantaina töitä, jos en halua. Viikonloppukin alkaa milloin haluan. Maata vaihdan milloin haluan. Olen niin onnellinen ja kehitän itseäni jatkuvasti, en pakolla, mutta elämä on mielenkiintoista, kun voi vaan ajatella itseään❤️ Viimeinen työpaikka oli niin ahdistava, että itkin helpotuksesta, kun otin loparit.

Mitä muuta teet kun treidaat ja nukut? Kuulostaa elämältä ilman sisältöä jos vain nuo kaksi asiaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi olkoon! Itse otin lopputilin myös 32 vuotiaana ja nyt 45 vuotiaana en olisi parempaa elämää osannut itselleni toivoa. Olen nyt 12 vuotta nukkunut, treidannut ja tykännyt elämästä. Minulla ei ole maanantaina töitä, jos en halua. Viikonloppukin alkaa milloin haluan. Maata vaihdan milloin haluan. Olen niin onnellinen ja kehitän itseäni jatkuvasti, en pakolla, mutta elämä on mielenkiintoista, kun voi vaan ajatella itseään❤️ Viimeinen työpaikka oli niin ahdistava, että itkin helpotuksesta, kun otin loparit.

Mitä muuta teet kun treidaat ja nukut? Kuulostaa elämältä ilman sisältöä jos vain nuo kaksi asiaa.

- Itse ainakin harrastan. Käyn kursseilla nyt entistä enemmän, kun työssä käydessä sekin oli haastavaa saada aina vapaapäivät kurssipäiville.

- Teen keikkaa harrastuksen kautta ja saan siitä ihan kivasti rahaa myös.

- Itselleni myös nukkuminen on hyvin tärkeää; pidän huolta siitä, että saan varmasti nukuttua 8-9 h vuorokaudessa, kun palkkatyössä tämä ei aina onnistunut.

- Treenaan yleensä tiettyyn aikaan aamupäivällä tai käyn juoksemassa.

- Iltapäivällä lapset tulevat koulusta ja tarkastan läksyt, kuskaan heidät heidän harrastuksiinsa ja osallistun heidän seurojensa tukemiseen.

- Nyt kun syksy saapui käyn kaappeja läpi, vien turhaa tavaraa ja vaatteita tutuille ilmaiseksi. Muutenkin nautin nyt, kun on aikaa siivota ja huolehtia kodista, toisin kuin töissä käydessä se ei aina onnistunut ja sotku ärsytti.

Yhteenveto: aina sitä tekemistä löytyy! Ties vaikka opiskelisin pian sijoittamiseen ja harrastamiseeni liittyvät ammatit.. mutta nyt aion nauttia jonkun aikaa.