Ostatteko jo kaupan leipomopisteistä tuotteita, joita otetaan itse ottimilla?
Minun teki tänään mieli, mutta en ottanut. Ilman koronaakin on aina näitä klähmijöitä.
Kommentit (24)
Kyllä, muta en kaikista paikoista.
Olen lopettanut itse otettavien tuotteiden ostamisen, en vain koronan vuoksi, vaan kaupassa yöllä lentelevien mahdollisten lintujen vuoksi. Yöllä syövät niitä lokerossa irtaallaan olevia tuotteita, paskovat sinne sekaan, ja ties mitä tauteja levittävät.
En osta. En ennen koronaakaan ostanut. Mistä lienee tulevat taikinat ja mitä sisältävät.
Ostan ja mieluiten heti aamusta kun ei muut ole niitä koskeneet.
Ostan vain karjalanpiirakoita tai muuta kuumennuksen kestäviä tuotteita.
Meidän lähipikkukaupassa ei linnut pesi.
Vierailija kirjoitti:
Olen lopettanut itse otettavien tuotteiden ostamisen, en vain koronan vuoksi, vaan kaupassa yöllä lentelevien mahdollisten lintujen vuoksi. Yöllä syövät niitä lokerossa irtaallaan olevia tuotteita, paskovat sinne sekaan, ja ties mitä tauteja levittävät.
Et ole turhan varonut, kun olet vielä ilmeisesti hengissäkin.
En ostanut ennen koronaa enkä osta vieläkään. Liikaa sekopäitä ja ällöttäviä ihmisiä liikenteessä. Ostan leipomotuotteet vain tiskin takaa tai pakattuina, jos ylipäätään ostan sellaisia.
Ostan, herkullisia leivonnaisia tai pasteijoita silloin tällöin. Ei kai niitä siellä päivätolkulla säilytetä? Kyllä ne tuoreita käsittääkseni ovat. En ole tauteja saanut.
Sen verran kaloreita, että en osta.
Suoraan pakkasesta uuniin, ei kiitos.
Kyllä otan ja käyn myös uimahallissa.
Olen kuullut että monet kahviloiden pullatkin saattaa lennellä kuljetuksen aikana kuorma-auton lattialle ja ne heitetään vain takaisin koriin ja viedään myyntiin.
Ostan jos olen kaupassa niin aikaisin, että saan melkein siitä kuljetuskärrystä tuoreena. Nyt kun on tullut seurailtua ihmisten toimintaa yleisesti, niin huomaa kuinka moni yskii kurkku pitkänä ilman mitää suojaa. Tai puhua pärpättää sylki roiskuen vaikka juuri näiden avointen pullalaarien kohdalla.
En nyt usko että kovin todennäköisesti saisin koronaa tai ebolaa niistä kuitenkaan. Lähinnä ajatus toisten roiskeista ällöttää.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä otan ja käyn myös uimahallissa.
Niissä altaissa käy ihan vieraitakin ihmisiä.
En osta. Olen siisti ja tarkka, mutta en ajattele muista samoin, ikävä kyllä.
minä en todella niihin korona paskaisiin ottimiin koske otan käsin valitsemani pullat. ottimia kun ei pestä koskaan teimme kokeen lääpimme rähmää ottimiin ei 7kk pesty.
Eihän niistä saa kuin tyhjiä kaloreita, huonoa rasvaa, liikaa sokeria ja suolaa. Ja sitten bonuksena ne tuhannet virukset, bakteerit ja sienet klähmijöiden käsistä.
eipä tarvitse leivonnaisia ostella fazserin tuotteisiin en koske
Ole ilman. Tyhmästä päästä kärsii koko kroppa.