Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Otin lopputilin, uusi elämä alkaa nyt!

Vierailija
06.11.2021 |

En enää jaksanut kuunnella paskoja kahvipöytäkeskusteluja, jatkuvaa kehittämistä, joka ei koskaan kuitenkaan johtanut minkään kehittymiseen, huonoa johtamista ja kamalaa, ahdistavaa työilmapiiriä.

Nyt olen vapaa! Teen sivutöitä toisella alalla silloin, kun haluan ja muuten elätän itseni treidaamalla ja osingoilla. Olen sijoittanut ja treidannut jo useampia vuosia. Halusin kovasti uskoa, että kaikki olisi ollut sen kaiken arvoista.. mutta, hyvinvointi edellä.

Parhaimpina treidikuukausina olen saanut 8000 e voittoa, joten nyt kun on 24/7 aikaa, niin eiköhän pysytä hyvissä lukemissa ja saan sivutöillä ja treideillä itseni elätettyä.

Olen vähän päälle 30 ja aiemmin mietin, mitä selittäisin sukulaisille, jos alkaisinkin elämään näin kuten haluan.. nyt en enää välitä, koska mitta on täysi.

Muistakaa: oma hyvinvointi on tärkeää. Muiden odotukset eivät siinä kohtaa enää paina. Eikä vanha koulutuskaan ole enää omalla mittarilla minkään arvoinen, kun se merkitsee tällä hetkellä oman hyvinvoinnin menetystä.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on tässä ja nyt. Jos on muita vaihtoehtoja, niin ei kannata jäädä suohon tarpomaan.

Vierailija
2/23 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni muukin ottaa tällä hetkellä lopputilejä. Uutisten mukaan iso aalto menossa. Ihmiset voivat huonosti ja olen huomannut että ihmisistä, jotka vielä omassa työssään viihtyvät ovat todella ilkeitä uusille työntekijöille. Mistä johtuu? Ei kukaan sijainenkaan halua jäädä sellaiseen paikkaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa niiden puolesta, jotka joutuvat olemaan tuossa tilanteessa eikä heillä ole vaihtoehtoja. Jotkut toiset ovat onnekkaampia, kun ovat opetelleet muita taitoja, ammatteja tai vaikkapa juuri sijoittamista. Ei tarvitse odotella lottovoittoa, jotta olot paranee.

Vierailija
4/23 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä voi opetella treidausta?

Briteissä ja USA;ssa porukat irtisanoutuu myös!

Vierailija
5/23 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meiltä irtisanoutuu koko ajan työntekijöitä ja osalla heistä ei ole aikomusta palata takaisin työelämään. Onse mielessä käynyt itselläkin.

Vierailija
6/23 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten hyvä onkaan se tunne, kun tietää, ettei tarvitse enää mielistellä niitä ihmisiä, jotka ovat vaikeuttaneet työtehtäviäni jo useamman kuukauden ajan. Pomo ei tähän puuttunut ja loppujen lopuksi asiat yritettiin muuttaa siten, että minä olin ”ilkeä ja käskyttävä ihminen”.

Onneksi karma hoitaa. Ei kiinnosta edes olla katsomassa sitä, miten tuon työpaikan ja noiden ihmisten vielä tuolla käy.

Vierailija
7/23 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jälkikäteen en edes ymmärrä miksi katselin tätä touhua vielä vuoden, vaikka olisin jo viime vuonna voinut jäädä tekemään muita juttuja. Ehkä tää oli vielä sitä ”ammatillista ylpeyttä”, koska aiemmin arvostin ammattiani ja todella uskoin tuohon alaan ja ajattelin, että työpaikan vaihtaminen olisi parantanut asioita. Nyt mikään taho ei enää saisi minua kääntämään päätäni, koska usko ja luotto on mennyt.

Aion opettaa myös lapseni säästämään ja sijoittamaan, itseasiassa toivoisin että, kun he kasvavat perustaisimme yhdessä yrityksen, jos tylsää olisi. Heillekin säästän ja sijoitan kokoajan.

Muistakaa turvata selustanne tässä maailmassa!

Vierailija
8/23 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiaa!

Vierailija
9/23 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeen vähän kiinnitetty huomiota ihmisten hyvinvoinnin ylläpitämiseen.

Vierailija
10/23 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka saa ihmiset muuttumaan ystävällisemmiksi, jotta töissä jaksaa olla?

Kuka saa sokeat esimiehet näkemään kuka todella on se pahis, joka häätää työpaikasta väkeä?

Vierailija
11/23 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus lopputili on ainoa oikea vaihtoehto. Sitä ei pitäisi hävetä tai edes selitellä sen kummemmin.

Vierailija
12/23 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan jäisi tilanteeseen, jossa muutosta luvataan, mutta mitään ei kuitenkaan tapahdu? Kaikki energia valuu työhön ja ei ole elämää odottaa pelkästään lomaa ja vapaapäiviä, kun tietää että pitää palata ongelmapesään aina uudestaan ja uudestaan.

Vierailija
13/23 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli joskus työkaveri, joka oli sellainen työilmapiirin myrkyttäjä. Hän oli töissä 24/7, vaikka hänellä oli perhe ja lapsia. Aina sanoi, että haluaa olla kaikki mahdolliset päivät töissä ”mieluummin kuin perheen luona”. Ei ollut varmaan helppoa kotona, kun vietti ajat mieluummin töissä, jonka asiakaskunta ei ollut helpoimmasta päästä. Hän esitti todella mukavaa, mutta oli oikeasti yksi pahimmista paskanjauhajista ja oli yksi syy lähtööni. Halusin aina ymmärtää häntä.. ehkä hän oli siksi niin kiero, kun kotona asiat eivät ilmeisesti olleet kovin hyvin. Raha-asioitakin valitti jatkuvasti. Autoa eikä ajokorttia edes ollut ja alko maistui. Monia ongelmia siis heillä, jotka savustavat ihmisiä ulos työpaikoistaan. Jäljelle jäävät ne pahimmat myrkyttäjät. Miksi kukaan sellaiseen myllytykseen jäisi? Onnea vaan seuraaville, jotka tuohon taloon astuvat!

Vierailija
14/23 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivotaan ettei traidaamisestasi tule vähintään yhtä helvettiä kuin työsi oli.

Se nimittäin voi olla todella kuluttavaa.

Toki jos olet etevä ja taloutesi on vankkumaton, niin onhan se silloin varmasti sinulle hyvä ratkaisu.

Vierailija
15/23 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli joskus työkaveri, joka oli sellainen työilmapiirin myrkyttäjä. Hän oli töissä 24/7, vaikka hänellä oli perhe ja lapsia. Aina sanoi, että haluaa olla kaikki mahdolliset päivät töissä ”mieluummin kuin perheen luona”. Ei ollut varmaan helppoa kotona, kun vietti ajat mieluummin töissä, jonka asiakaskunta ei ollut helpoimmasta päästä. Hän esitti todella mukavaa, mutta oli oikeasti yksi pahimmista paskanjauhajista ja oli yksi syy lähtööni. Halusin aina ymmärtää häntä.. ehkä hän oli siksi niin kiero, kun kotona asiat eivät ilmeisesti olleet kovin hyvin. Raha-asioitakin valitti jatkuvasti. Autoa eikä ajokorttia edes ollut ja alko maistui. Monia ongelmia siis heillä, jotka savustavat ihmisiä ulos työpaikoistaan. Jäljelle jäävät ne pahimmat myrkyttäjät. Miksi kukaan sellaiseen myllytykseen jäisi? Onnea vaan seuraaville, jotka tuohon taloon astuvat!

Ei varmaan ole helppoa, jos joutuu pohtimaan, että pakko olla töissä mieluummin kuin kotona. Huh. Ei se siltikään oikeuta ketään ajamaan toisia ulos työpaikasta.

Vai onko kyse siitä, että halusi vielä lisää työtunteja itselleen?

Vierailija
16/23 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivotaan ettei traidaamisestasi tule vähintään yhtä helvettiä kuin työsi oli.

Se nimittäin voi olla todella kuluttavaa.

Toki jos olet etevä ja taloutesi on vankkumaton, niin onhan se silloin varmasti sinulle hyvä ratkaisu.

Tarpeeksi kun tekee, niin alkaa mennä rutiinista. Nyt tietyt sertit pyörii helposti ja saa tehtyä päivässä rahaa säännöllisesti.

Vierailija
17/23 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hyvät voitot ap:lla. Mitä se treidaa, huumeitako?

Vierailija
18/23 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suoraa seurausta siitä että Suomessa on tehty irtisanominen käytännössä mahdottomaksi. Työpaikat muuttuu silloin juuri näiden pahimpien myrkyttäjien leikkipaikoiksi, joissa normaalit ihmiset eivät viihdy.

Vierailija
19/23 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon! Itse otin lopputilin myös 32 vuotiaana ja nyt 45 vuotiaana en olisi parempaa elämää osannut itselleni toivoa. Olen nyt 12 vuotta nukkunut, treidannut ja tykännyt elämästä. Minulla ei ole maanantaina töitä, jos en halua. Viikonloppukin alkaa milloin haluan. Maata vaihdan milloin haluan. Olen niin onnellinen ja kehitän itseäni jatkuvasti, en pakolla, mutta elämä on mielenkiintoista, kun voi vaan ajatella itseään❤️ Viimeinen työpaikka oli niin ahdistava, että itkin helpotuksesta, kun otin loparit.

Vierailija
20/23 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset