Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskotko että horoskooppi voi määrittää persoonan?

Vierailija
19.01.2015 |

Itse kyllä, näkemäni perusteella: kauris lapseni on vakava ja totinen, kun taas kaksonen on villi ja kova puhumaan!

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon todella, että tämä on provo.

Vierailija
2/17 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Horoskoopit on ihan huuhaata. Ne on laadittu siten, että aina joku kohta sopii vaikka useimmat kohdat eivät sopisikaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko horoskooppiennustuksiin, mutta uskon siihen, että tietyllä merkillä on omat luonteenpiirteensä, joista osa korostuu enemmän tai vähemmän.

Vierailija
4/17 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en tosiaankaan usko!! Esimerkkinä; mun pitäisi olla villi ja sitoutumiskyvytön seikkailija. Uskaltaa tehdä kaikkea huimaa ja reissata pitkin ja poikin. Ei muuten sinne päinkää. Ja miehen pitäis olla itsekeskeinen ja huomionhakuinen, kehuille perso otus mutta eipähän vaan ole.

Hölmö ajatuskin että persoona muodostuisi jostain tähtien ja planeettojen asennosta.

Vierailija
5/17 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi määrittää jollain tasolla ehkä, mikäli kyseinen ihminen lukee niitä ja uskoo itse horoskooppeihin ja käyttäytyy alitajuisesti niiden mukaan.

Vierailija
6/17 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko. Siihen uskon, että taivaankappaleiden asento vaikuttaa ihmisen käytökseen juuri sillä kyseisellä hetkellä, koska vaikutus on suuri ylipäätään luontoon. Siihen en usko, että syntymähetkellä niiden asennolla on mitään merkitystä ihmisen tulevan elämän kannalta. Ihan hauskaa ajanvietettä horoskoopit saattavat kuitenkin olla ja mahdollisesti jopa auttavat niihin uskovia ihmisiä jäsentelemään elämäänsä kaaoksen keskellä.

Vierailija
7/17 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä itse olen tyyppiesimerkki vesimiehestä, mutta saman horoskoopin likkakaverini taas ei.

Vierailija
8/17 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko. Mutta tiettyyn vuodenaikaan syntyminen saattaa vaikuttaa joihinkin asioihin kehossa. Tiettyyn pisteeseen asti on havaittavissa samankaltaisuuksia samaan aikaan syntyneissä, esim. kymmenestä viisi on samanlaisia ja toiset viisi ovat täysin erilaisia myös keskenään. Näin tulee käsitys siitä että kaikki olisivat tietynlaisia vaikka vain puolet ovat sitä.

Koen helpoksi keinoksi kuvailla itseäni kun totean että olen tyypillinen paksukalloinen sarvet ojossa oleva pässi eli oinas. Sitten on tuttava joka on myös oinas mutta kauris tai härkä kuvaisi häntä paremmin, tulisuutta hänestä ei löydy ensimmäistäkään kipinää.

Vierailija
9/17 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon, olen itse tyypillinen Kalat: tuuliviiri, haaveilija. Samoin lapset: Neitsyt vakava ja pikku vanha, Leijona pomottaja sekä Rapu erityisen herkkä

ja Ex oli tyypillinen Skorpioni, vieläkin ihmettelin miten edes päädyimme yhteen!

Vierailija
10/17 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No totta mooses! Olen ihmetellyt, miksi esim. työnantajat haaskaavat kymmeniätuhansia euroja työnhakijoiden psykologiseen testaukseen, kun yksinkertaisesti voisivat kysyä vain horoskooppimerkin!

Vierailija
11/17 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ennen uskonut horoskooppeihin, koska kosketukseni horoskooppijuttuihin on ollut lähinnä hömppälehtien kolmen rivin mittaiset viikko/päiväennusteet. Nehän nyt on ihan soopaa ja ne tehdään niin, että sopivat kaikkeen ja kaikkialle.

Nyt olen kuitenkin muutaman viime viikon aikana tutustunut noihin syvemmälle meneviin tarkan syntymäajan ja -paikan perusteella tehtäviin syvempiin luonnekuvauksiin ja astrologisiin karttoihin, ja omalla kohdallani ja lähipiirissäni ainakin nuo osuvat just eikä melkein nappiin. Myös astrologiset parisuhdekuvaukset esim. minun ja mieheni kohdalla pitävät täysin paikkansa (esim. meidän horoskooppimerkeillä on kuulemma keskinäisessä parisuhteessa usein ongelmana X, joka johtuu miehen ominaisuudesta Y ja minun ominaisuudesta Z ja kyllä nämä vaan pitävät täysin paikkansa meidän kohdalla). 

Olen itse asiassa todella hämmentynyt näistä, koska en tosiaan ole noihin ennen uskonut ja olen pitänyt niitä ihan huuhaana, mutta on se nyt vaan perkeleen vaikea olla uskomatta, kun lukee jonkun vieraan kirjoittamaa tekstiä, joka näyttää siltä kuin kirjoittaja olisi pidempäänkin tuntenut esim. minut ja mieheni. Mistään alitajuntaisesta horoskooppimerkin mukaan käyttäytymisestä ei tässä kohtaa varmasti ole kyse, kun olen tosiaan vasta nyt tutustunut noihin isoisin astrokarttoihin ja -kuvauksiin, ja olen kuitenkin jo vuosia ollut tuollainen. Kuten myös mieheni, moni ystävistäni ja äitini, jotka eivät varmasti ole mitään horoskooppijuttuja sen kummemmin lukeneet saatika usko niihin.

Vierailija
12/17 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niissä jotain perää on. Ehkä ne ovat itseään toteuttavia ennusteita.

Vierailija
13/17 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette voi päätellä pelkän aurinkomerkin mukaan, on katsottava vähintään myös nouseva merkki ja kuumerkki. Silloin niissä tulkinnoissa alkaa olla järkeäkin.

Vierailija
14/17 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 09:49"]

No totta mooses! Olen ihmetellyt, miksi esim. työnantajat haaskaavat kymmeniätuhansia euroja työnhakijoiden psykologiseen testaukseen, kun yksinkertaisesti voisivat kysyä vain horoskooppimerkin!

[/quote]

Hain jenkkifirmaan töihin niin uskokaa tai älkää, haastattelussa kysyttiin horoskooppimerkkiä! :D

Vierailija
15/17 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu mitä paskaa. Ihmisen täytyy oikeasti olla aika yksinkertainen, jos tuohon puskasta keksittyyn huuhaahan uskoo.

Vierailija
16/17 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 10:51"]

Vittu mitä paskaa. Ihmisen täytyy oikeasti olla aika yksinkertainen, jos tuohon puskasta keksittyyn huuhaahan uskoo.

[/quote]

No oletko lukenut omaa syväluonnekuvaustasi ja verrannut sitä rehellisesti omaan itseesi? Aika moni ei myöskään näe yhtäläisyyksiä itsessään ja horoskoopissaan, koska ei halua myöntää itsessään olevan sellaisia ominaisuuksia (esim. skorpionilla hillitön mustasukkaisuus ja kontrollihalu jne). Kun olen osannut lukea noita luonnekuvauksia ilman ennakkoluuloja ja rehellisenä itselleni, olen todennut minusta löytyvän juuri esim. nuo mainitsemani ominaisuudet, vaikka ne ovat toki sellaisia joita en haluaisi minussa olevan enkä haluaisi niiden olemassaoloa myöntää.

Vierailija
17/17 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 10:55"]

[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 10:51"]

[/quote]

No oletko lukenut omaa syväluonnekuvaustasi ja verrannut sitä rehellisesti omaan itseesi? Aika moni ei myöskään näe yhtäläisyyksiä itsessään ja horoskoopissaan, koska ei halua myöntää itsessään olevan sellaisia ominaisuuksia (esim. skorpionilla hillitön mustasukkaisuus ja kontrollihalu jne). Kun olen osannut lukea noita luonnekuvauksia ilman ennakkoluuloja ja rehellisenä itselleni, olen todennut minusta löytyvän juuri esim. nuo mainitsemani ominaisuudet, vaikka ne ovat toki sellaisia joita en haluaisi minussa olevan enkä haluaisi niiden olemassaoloa myöntää.

[/quote]

Jokainen löytää jokaisesta horoskooppimerkistä itselleen sopivat ominaisuudet. Siihenhän niiden suosio perustuukin: "MUT KATO KU TÄÄKI O IHA KU MÄÄKI".

Pysyn kannassani. 

Ps. minulla on parempaakin tekemistä kuin uskotella itselleni aikuisten satuja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi seitsemän