Jos voisit mennä ajassa taaksepäin..?
.. niin mitä tekisit?
Minä matkustaisin 7 vuotta taaksepäin ja menisin kontaminoimaan oman aikajanani kertomalla itselleni että 7 vuoden päästä olen se ihminen, joka minun sinä hetkenä tulisi olla.
Ja että minusta vielä kasvaa se ihminen jos vain jaksan odottaa. Ja että kumppanini on aivan oikeassa kun hän yrittää saada minua lopettamaan sekoiluni ja kasvamaan siksi ihmiseksi jonka hän näkee minussa. Kertoisin että elämäni vääjäämättä menee siihen että lopulta lopetan sekoilun ja olen kypsä, aikuinen ja vastuullinen, olen valmis. Ja silloin istun 7 vuoden päästä miettimässä sitä hetkeä, kun olisin voinut valita toisin mutta valitsin väärin.
Sanoisin itselleni, älä tee sitä päätöstä minkä teet tänään. Älä tee sitä. Mikään elämässäsi ei ole nykyisen puolisosi syy ja olet täysin sokea sille mitä teillä on.
Sitten veisin vielä nimettömän kirjeen eräälle toiselle ihmiselle jossa kerron että minä tiedän mitä tunnet ja teet ja jätä meidät rauhaan.
Kommentit (10)
Menisin muutaman vuoden taaksepäin ja jättäisin tinderin lataamatta.
Jos 7 vuotta niin en sanoisi itselleni mitään. En varmaan edes kuuntelisi. Nyt on lauantai ja mä tiedän mitä usein tehtiin tähän aikaan. Otettiin jo päihdyttäviä juomia ja harrasttiin seksiä. Siinä oli sellainen nainen joka halutessaan osasi. Hyvällä tavalla tuhmakin.
Jos ihan rajattomasti voisin mennä ajassa. Niin nuoremmalle itselleni kertoisin oikeita lottonumeroita. Oishan se niin kivaa olla rikas ja irstas. Nyt en valitettavasti ole rikas. Varmaan jokin mielenhäiriö. Tekisi mieli naisseuraa. Nooh eiköhän tämä mene ohi kun hetken palstailee.
Vähintään 4 vuotta taaksepäin menisin, mutta uskon tulevaisuuden olevan hyvä.
Menisin kohdistamaan tarvittavan joulemäärän Paavo Lipposen palleaan, jotta tajuaa olla viemättä suomea EUjättikusetukseen.
Aikakonetta ei valitettavasti keksitä. Aika kun on jana niin se on ihan sama milloin moinen laite olisi keksitty. Sehän olisi jo olemassa koska aikakone olisi liikkunut aina. Koska sitä aikakonetta ei ole sitä ei myöskään tule. Sinänsä harmi sillä voisi tehdä monenlaista kätevää.
Menisin aikojen alkuun, hetkeen jolloin Eeva kohottaa kätensä sitä kiellettyä hedelmää kohti. Nappaisin sen hedelmän sen kädestä ja tunkisin sen käärmeen suuhun joka viekoitteli Eevan, niin että se tukehtuisi siihen. Sen jälkeen polttaisin koko hyvän ja pahan tiedon puun, ettei siitä kukaan voisi koskaan ottaa.
Kahdeksankyt luvun puoliväliin ja kertomaan nuorelle itselleni hieman kertomaan mitä kannattaa tehdä ja mitä jättää tekemättä, luultavasti myös kenen kanssa ei ainakaan kannata alkaa suhteeseen ja ketä kannattaisi etsiä. Ehkä ihan varmuuden vuoksi voisin muutaman lottorivin vuosien varrelta tarkistaa ja antaa kannattavana sijoitustoimintana, miksei myös Nokian huippu vuodet, ja päivä määrät milloin ne osakkeet kannattaa heivata.
Ja sitten kaikki menisi kai kuitenkin /ceelleen.
Perussuomalaisten jytkyn ajankohtaan
Vierailija kirjoitti:
Perussuomalaisten jytkyn ajankohtaan
❤️