Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sunnuntai 24.12 ihan tavallinen päivä.

Vierailija
17.12.2023 |

Maanantai 25 päivä suurin osa ihmisistä on töissäkin ja kaupat on auki.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulu on niin 60-lukuu.

Vierailija
2/14 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ensi sunnuntaina töissä. Remontoin yhtä asuntoo ja poraan sunnuntaina ja käytän sirkkeliä kerrostalossa. Työaika on 07.00-16.00

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai on vai? Siis töissä ma 25.12 eli joulupäivänä?

Ok.

Minä lomailen 21.12-7.1

Vierailija
4/14 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kunnalla töissä. Pakko olla töissä muute ei tule palkkaa. Ne kyttää siellä aina ja pitää olla työpaikalla.

Vierailija
5/14 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen kolmivuorotyötä ja olen usein ollut jouluaattona töissä. 24.12. ei kyllä ole tavallinen päivä. Ei töissä eikä kotona. 

Vierailija
6/14 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No moni kauppa onkin auki 25.12. (ruokakaupat siis), mutta ei suurin osa ihmisistä kyllä töissä silloin ole. Ja suurimmalle osalle myöskään 24.12. ei ole vain tavallinen päivä, mutta totta kai se voi sitä sulle olla jos et joulua syystä tai toisesta vietä. 

Vierailija
7/14 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka kuuntelee hullun hörinöitä, et osaa edes kirjoittaa päivämääriä oikein. Piste tulee seka päivän että kuukauden numeron perään!!!

Vierailija
8/14 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maanantaina 25.12. on Joulupäivä. Kaupat eivät ole auki.

Pääsääntoisesti eivät ole auki.  Bussit eivät kulje. 

Maanantai 25.12. on ns. suuri juhlapäivä kaikissa kristlnuskon maissa.

Mutta jouluaatto on juhlapäivä vain Pohjoismaissa.

Ei Etelä-Euroopassa.  Olen viettänyt monta joulua Espanjassa, ei siellä mitään jouluaattoa ole eikä vietetä.

24.12. joka Suomessa  on jouluaatto, joulupäivällisineen ja lahjoineen 

ja joulupukkeineen, on Espanjassa ihan tavallinen arkipäivä, ihmiset täyden päivän töissä.

Mutta joulupäivä 25.12. on juhlapäivä ja vapaapäivä.

Sama USA:ssa.

Vierailija
9/14 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ensi sunnuntaina töissä. Remontoin yhtä asuntoo ja poraan sunnuntaina ja käytän sirkkeliä kerrostalossa. Työaika on 07.00-16.00

Enpä usko.

Vierailija
10/14 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaa, että elämä on tasapaksua arkea ja yhtä väritöntä kuin Jyskin mainoslehtiset, suhtautuu ensi sunnuntaihin samoin kuin ap. Jokainen makunsa mukaan. Minä pidän joululomaa aatonaatosta loppiaiseen ja vietän joulua perheeni perinteiden mukaisesti.

Vierailija
11/14 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki huomiota kerjäävät jouluhullut ovat olleet viime päivinä tällä palstalla oikein innokkaina.  Esittävät, että joulu ei merkitse mitään, mutta toimintansa osoittaa, että siitä puhe mistä puute. Heitä ei kukaan ilmeisesti halua jouluseurakseen. En minäkään. Joulua juhlimme 24. - 26.12. Ei todellakaan ole tavallisia päiviä meidän perheessä, yhdessä ollaan, kellään ei ole töitä. Yhtä juhlaa vaan. 

Vierailija
12/14 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No moni kauppa onkin auki 25.12. (ruokakaupat siis), mutta ei suurin osa ihmisistä kyllä töissä silloin ole. Ja suurimmalle osalle myöskään 24.12. ei ole vain tavallinen päivä, mutta totta kai se voi sitä sulle olla jos et joulua syystä tai toisesta vietä. 

Hoitajat, lääkärit, poliisit, palomiehet, muut pelastusalan työntekijät, taksit, kassat, kioskit, huoltoasemat, teiden kunnossapito, sähkärit, jne kyllä tuolla vaan tavaton määrä ihmisiä on töissä. 

Vierailija
13/14 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kunnalla töissä. Pakko olla töissä muute ei tule palkkaa. Ne kyttää siellä aina ja pitää olla työpaikalla.

Ootko tyhmä vai trolli?

Vierailija
14/14 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teen kolmivuorotyötä ja olen usein ollut jouluaattona töissä. 24.12. ei kyllä ole tavallinen päivä. Ei töissä eikä kotona. 

Hyvä että sait kirjoitettua päivämäärän oikein. Mikä ihmisillä nykyään tuottaa vaikeuksia laittaa piste kuukauden perään? Jopa akateemisesti koulutetutkin tekevät tuota. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yksi