Kaappaus keittiössä Minerva ja Juho
Kuka toi Minerva on, tekee kertomansa mukaan somessa töitä? Ja onkohan toi jakso ihan "totta" ton Minervan osalta vai esittääkö vaan tuollaista kiljahtelevaa tyyppiä?
Tulee just uusintana maikkarilta.
Kommentit (18)
Tavallaan hauska, oon ollut itse yhtä vähän kotonani keittiössä joskus parikymppisenä.
Mietin myös mitä tämä Minerva tarkalleen ottaen somessa tekee 🤔
Siis ihan nolo tyttö toi Minerva....miten voi olla sairaanhoitaja ...kun ei osaa itse edes syödä saatika...tehdä mitään ruokaa....täysin avuton...käsittämätöntä🤪
Ihmetteliä kirjoitti:
Siis ihan nolo tyttö toi Minerva....miten voi olla sairaanhoitaja ...kun ei osaa itse edes syödä saatika...tehdä mitään ruokaa....täysin avuton...käsittämätöntä🤪
Minerva ei ole sairaanhoitaja.
Jakson nähtyäni ymmärrän hyvin sen, miksi liha on ihmisille välttämätöntä ravintoa.
Ihmetteliä kirjoitti:
Se mies on sairaanhoitajaopiskelija, ei tyttö. Kotona varmasti tulee oppi tarpeeseen.
Hyvä kun haluaa kehittyä. Olen 57-v. enkä koskaan ole ollut kiinnostunut ruoanlaitosta. Ei kiinnosta tippaakaan. Lapset aikuistuneet, eivätkä ole nälässä olleet. Ei ole elämää suurempi asia, vaikka näinä kokkiohjelmien kultakautena voisi niin luulla. Uudet epäjumalat nämä aihiset ja välimäet.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä kun haluaa kehittyä. Olen 57-v. enkä koskaan ole ollut kiinnostunut ruoanlaitosta. Ei kiinnosta tippaakaan. Lapset aikuistuneet, eivätkä ole nälässä olleet. Ei ole elämää suurempi asia, vaikka näinä kokkiohjelmien kultakautena voisi niin luulla. Uudet epäjumalat nämä aihiset ja välimäet.
Mitä ja missä lapsesi söivät kun olivat pieniä?
Onko tämä tapaus ollut jossain muussakin tv-ohjelmassa, suomen surkein kuski tms?
Vierailija kirjoitti:
Esitystä. Näytelmää.
Koko jakso.
Kyllä tuollaisia ihmisiä on oikeasti olemassa.
Minusta se eukko sanoi että tekee hoitajan työtä. Ihmetteli miten jaksaa tehdä kun ei syö.
Miksi noin fiksun näköinen mies on tuollaisen käytökseltään noin 3- vuotiaan ihmisen kanssa?
Minerva varmaan pitää omaa blogia jota kukaan ei lue ja nostaa työttömyyskorvausta.
Uusintana Kaappaus keittiössä. Kuka ihme tämä Minerva-niminen uusavuton nuori nainen Tampereelta on? Eikö kouluissa enää ole kotitaloutta, jossa edes ruuanlaito alkeet opetetaan?
Miten tällainen tyttö pärjää elämässään kun aloitteellisuus on alkeellisella tasolla. Ja vielä vegaani.
Hui, nyt se taas syöksee tulta, apua!