Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mustasukkainen mies

Vierailija
19.01.2015 |

Mitä pitäisi tehdä sen kanssa. Ollaan 20v jotein ei ihan teinejä. Mies saattaa yhtäkki. saada mustasukkasuus kohtauksen jos puhun miespuolisen ystäväni kanssa . Lähtee sitten juomaan kaljaa kavereidensa kanssa ja miehestä ei ole pariin päivään kuulunu. Mies muutenki on mustasukkainen ja saattaa kännissä jos ollaan baarissa jos olen puhunut jollekki miehelle niin mies alkaa haukkumaan minua huoraksi, lirkuttelijaksi. Joa joku tulee juttelemaan niin kai mä voin baarissa sananvaihtaa.
Mitä ton kaa pitäis tehä. Ero vai ei?
Auttakaa

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi se pari päivää mennyt niin tullaan vonkaamaan takaisin kotiin. Anteeksi ja näitä. Mutta kannattaako ottaa takaisin jos aina joutuu pelkäämään samanlaisia kohtauksia. Mikä syy voi olla et lähtee ovet paukkuen ja tulee takaisin ja pitää mua itsestäänselvyytenä! Sori avautuminen ja kiitos ketkä jaksoitte lukea ja vastailla!

Vierailija
2/4 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ensinnäkin, olette teinejä vaikka kuinka vänkäisit vastaan.

Toisekseen, olet vasta parikymppinen, sulla on koko elämä edessä ja kaikki mahdollisuudet ja ovet avoinna, ja silti tuhlaat elämääsi tuollaisen luuserin kanssa?? Jos olisitkin aikuinen niin tietäisit jo itsekin mitä pitäisi tehdä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ero tietysti, laps hyvä.

Vierailija
4/4 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuollaista kannata katsella. Usko pois.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yksi