LIDL alentaa hintoja entisestään!!!
Ihanaa, Lidl on onnistunut tuomaan hintakilpailun Suomen elintarvikemarkkinoille!
Juuri nyt, LIDL alentaa hintoja entisestään vastauksena S-ketjun alennuksille!
Kommentit (5)
Minä toivoisin että lidl silti satsaisi verkoston laajentamiseen, ja toisi liikkeen myös meille. Joten en ole varma onko tämä hyvä uutinen.
Mahtavaa. Joskus kehtasin vielä hävetä ko. Kaupassa työskentelyäni. Nyt olen kyllä ylpeä ex-lidliläinen. Eihän tuo hinta-ale ilmaista ole, kovaa duunia siellä saa painaa, mutta eikös töissä kuulukin. :) Siellä ei facebookkailijoita pitkään kateltu. Mutta mielellään sitä laittaa panoksensa yhteisen hyvän eteen.
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 23:42"]
Minä toivoisin että lidl silti satsaisi verkoston laajentamiseen, ja toisi liikkeen myös meille. Joten en ole varma onko tämä hyvä uutinen.
[/quote]
Alapeukuttajille vaan, s-ryhmä on kertonut "Rahat hintojen alentamiseen löytyvät Heikkilän mukaan kahta kautta: S-ryhmä on vähentänyt investointeja ja toimintaa on pystytty tehostamaan.
Heikkilän mukaan toissa vuonna S-ryhmä investoi noin 550 miljoonalla eurolla ja viime vuonna noin 400 miljoonalla.
"Tulemme laittamaan selvästi vähemmän rahaa uusiin kauppoihin", Heikkilä sanoo."
Jos lidl ottaa alen samasta suunnasta, meidänkään paikkakunnallemme ei ehkä koskaan tule lidliä. Matkaa lähimpään on reilu 40 kilometriä. Minä toivoisin että lidl tulisi meille kyllä.
Mitä luulette, että lidl muuten tekee sen kanssa, kun kaikki kaupat alkaa olla koko ajan ihan tukossa, parkkipaikat liian täynnä, tämä siis pääkaupunkiseudulla.
Pakko niiden on kohta tehdä isompia kauppoja, tai sitten joudutaan vaan tekemään ostokset tosi tiiviissä tunnelmassa.
Tosi hyvä juttu!! Oltaisiin pysytty lidlin asiakkaina vaikka ei olisi alentanutkaan. Oikeesti ruuan hinta on suomessa ollut ihan liian korkea ja ihmisillä rahat vähenee ja hinnat vaan nousee. Ravintoloissa ja kahviloissa hinnat ei putoa vaan ne mieluummin lopettaa ahneita kun on. Kahvin hinta kuuluis olla joka paikassa korkeintaan 50 senttiä.