Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hiusväreistä ja niiden sopivuudesta tietävät?

Vierailija
18.01.2015 |

Mistä tiedän mikä hiusväri sopii kasvoilleni? En oikein osaa päättää minkä väriset värjäisin, joten kuulisin mielelläni ideoita miten osaisin valita oikean värin? Hiukseni ovat nyt epäonnistuneen raidoituksen jäliltä keltaiset, iho vaalea sekä siniset silmät. Tarkoitus värjätä kotona.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähelle luonnollista väriä.

Vierailija
2/5 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi sanoa jollei näe, eikä näe vaihtoehtoja. Kokeile omalla kuvallasi netin makeover-palveluissa, pistä kuvat vierekkäin, niin näet miten mikäkin väri vaikuttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ikinä tummempaa kuin kulmakarvat. Parhaiten sopii max 2 astetta omaa väriä tummempi tai vaaleampi. Kokeile keltaisiin raitoihin ensin hopeashampoota tai sävyttävää naamiota, että saat ne viileämmän väriseksi. Voi tehdä jo ihmeitä.

Vierailija
4/5 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 22:47"]

Ei ikinä tummempaa kuin kulmakarvat. Parhaiten sopii max 2 astetta omaa väriä tummempi tai vaaleampi. Kokeile keltaisiin raitoihin ensin hopeashampoota tai sävyttävää naamiota, että saat ne viileämmän väriseksi. Voi tehdä jo ihmeitä.

[/quote]

Ei sitä ikinä tiedä mikä väri sopii kellekin. Itse olen oikeasti blondi, värjäsin tummanruskeaksi ja kaikki sanoo että tummat hiukset sopii mulle paljon paremmin kuin vaaleat.

Vierailija
5/5 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 22:47"]

[/quote]

Mitä minun pitäisi tehdä, kun hiukseni ovat luonnostaan tummemmat kuin kulmakarvat? Ja kuinka hirveää on se, että synnyin ruskeasilmäisenä blondina jonka hiukset ovat vaihtaneet väriä tummemmaksi koko ajan, kun kulmakarvat ovat pysyneet samanlaisina?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi neljä