Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eihän naisella ole vatsakarvoja! En tajua tätä mainosta

Vierailija
06.11.2021 |

Lisäksi mielestäni bikiniraja olisi pitänyt siistiä. Ei sitä nyt tursuta tarvitse.

Mutta oikeasti, onko teistä naisilla vatsakarvoja? Minulle naisena ihan uusi ilmiö.

https://www.is.fi/menaiset/tyyli/art-2000008384733.html

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olipas ylläri, pelkkiä mustia eukkoja taas kuvissa niin kuin melkein kaikissa naisten jutuissa. 

Nyt vähän huolestuin. Kannattaa käydä näkö testauttamassa jos näit pelkkiä mustia naisia. Tai aivot.

Vierailija
22/36 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kyllä vahvasti luullut olevani ainoita. Mitään hormonitoiminnan ongelmia mulla ei ole ja hedelmällisyyskin on ollut enemmänkin huippua kun tahdottiin lapsia. Karvaisuus voi naisella liittyä munasarjojen monirakkulaoireiyhtymään tms., mutta jos sulla ei ole monirakkuilaiset munasarjat niin silloin se ei johdu siitä. Olisi siitä muitakin oireita kuin vatsakarvat yleensä. Kun vatsakarvoja alkoi kasvaa murrosiässä häpykarvojen kasvamisen jälkeen vei äitini minut lääkäriin koska "TUO EI OLE NORMAALIA!" Lääkärin vastaanotolle päästessä tosin olin ajellut kaikki, joten ei selvinnyt oliko se normaalia vai ei. Olen vaaleaihoinen, rusketun vähän. Hiukset ovat tummuneet lapsuudesta vaaleasta keskiruskeiksi. Olen pitänyt huolen, ettei kukaan ulkopuolinen koskaan ole nähnyt minulla vatsakarvoja vaan nypin ne pinseteillä ja karvatupet ovat vuosien myötä vaurioituneet sen verran, ettei karvoja kasva yhtä paljon. Mieheni on ainoa, joka on niistä tietoinen lisäkseni. Hienoa, että tällaistakin kuvastoa näytetään mediassa koska ihmisten käsitys normaalista on osin pielessä ja silloin itselle on kamalan ankara aivan turhaan. Vatsakarvojen airut olisi mielestäni voinut olla yhtä hyvin vaalea nainen koska ilmeisesti edelleen moni ajattelee karvoja voivan olla naisilla, joiden juuret ehkä jossain tuolla etelämaissa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja on mies, ei nainen.

Vierailija
24/36 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen kyllä vahvasti luullut olevani ainoita. Mitään hormonitoiminnan ongelmia mulla ei ole ja hedelmällisyyskin on ollut enemmänkin huippua kun tahdottiin lapsia. Karvaisuus voi naisella liittyä munasarjojen monirakkulaoireiyhtymään tms., mutta jos sulla ei ole monirakkuilaiset munasarjat niin silloin se ei johdu siitä. Olisi siitä muitakin oireita kuin vatsakarvat yleensä. Kun vatsakarvoja alkoi kasvaa murrosiässä häpykarvojen kasvamisen jälkeen vei äitini minut lääkäriin koska "TUO EI OLE NORMAALIA!" Lääkärin vastaanotolle päästessä tosin olin ajellut kaikki, joten ei selvinnyt oliko se normaalia vai ei. Olen vaaleaihoinen, rusketun vähän. Hiukset ovat tummuneet lapsuudesta vaaleasta keskiruskeiksi. Olen pitänyt huolen, ettei kukaan ulkopuolinen koskaan ole nähnyt minulla vatsakarvoja vaan nypin ne pinseteillä ja karvatupet ovat vuosien myötä vaurioituneet sen verran, ettei karvoja kasva yhtä paljon. Mieheni on ainoa, joka on niistä tietoinen lisäkseni. Hienoa, että tällaistakin kuvastoa näytetään mediassa koska ihmisten käsitys normaalista on osin pielessä ja silloin itselle on kamalan ankara aivan turhaan. Vatsakarvojen airut olisi mielestäni voinut olla yhtä hyvin vaalea nainen koska ilmeisesti edelleen moni ajattelee karvoja voivan olla naisilla, joiden juuret ehkä jossain tuolla etelämaissa...

Kiitos! Olen samanlainen, vaalea iho mutta luonnostaan tumma "turkki" :D siskoni on koko ikäni jankannut että olen joku luonnonoikku ja että kärsin hirsutismista. Olen varmaan ala-asteikäisestä poistanut kaikki karvat, käsikarvoja myöten. Meni pitkälle aikuisuuteen, että tajusin minun olevan ihan normaali. Ei ole mitään liikakasvua, en ole ihmissusi, karvoitukseni on ihan normaali. Ihana että se (luonnostaan) karvattoman naisen muotti alkaa muuttua ja käsittää muunkinlaisia naiskuvastoja.

Vierailija
25/36 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy myöntää, että luulin pitkälle aikuisuuteen ettei naisilla kasva paljoa karvoja, koska itsellänikään ei kasva kuin hyvin ohutta, vaaleaa karvaa. Ihmettelin aina sheivausmainoksia yms (joissa sheivataan aina valmiiksi sileää ihoa) kun eihän sitä karvaa edes näe kuin läheltä katsottuna, joten miksi se pitäisi ajaa pois? Vasta kun näitä "karvallisia" naisia on viime aikoina ollut enemmän esillä olen tajunnut itse olevani se luonnonoikku.

Vierailija
26/36 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kasvaa alaselässä kunnon turkki vaaleaa karvaa. En ajele tai vahaa sitä, kun se on mun mielestä söpö.

Vierailija
27/36 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja on mies, ei nainen.

Miten niin? Olen nainen. ap

Vierailija
28/36 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tavallinen haaleakarvainen suomalainen nainen ja kyllä minullakin kasvaa mahassa karvoja. Ei ole hormonihäiriötä tai sairauksia.

Ei niitä hurjasti ole eivätkä niin hirvittävän tummia ole, mutta näkyy ne jos tarkemmin katsoo.

Vierailija
29/36 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääasia on että me Perussuomalaiset lopetetaan Panu Huuhtasen kiusaaminen ja keskitytään vihervasemmistolaisiin isänmaan vihollisiin. Haluaisin tässä viitata Iljan perintöön, joka aina teroitti kansallismielisen kentän yhtenäisyyttä. Jokainen voi pitää omat asiapaperit ja miehet, mutta asia on yhteinen.

Hyvää alkavaa joulun odotusta toivoo

Kari Kalevi Korhonen

Vierailija
30/36 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hitto! EI ole koiraa karvoihin katsominen eikä kirjaa saa tuomita kannen perusteella! Eikös nainen ole nainen karvoineen tai ilman,jos klikkaa niin klikkaa!

Vierailija
31/36 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko myös perskarvat? Tämä on tärkeä tieto.

Vierailija
32/36 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No hitto! EI ole koiraa karvoihin katsominen eikä kirjaa saa tuomita kannen perusteella! Eikös nainen ole nainen karvoineen tai ilman,jos klikkaa niin klikkaa!

Mutta naiset jättävät miehet vaikka mistä syistä, esim. yksi lopetti muuten täydellisen miehen deittailemisen kun tajusi tällä olevan rumat jalat (poimittu lehtijutusta).

Vierailija
33/36 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies menee uimahalliin uikkareissa jossa häpykarvat pursuavat saumojen yli niin hänet poistetaan tiloista.

Naisella se on voimaantumisen merkki

Vierailija
34/36 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Kyllä mulla vaan on. 

semmosta hentoa, mustaa karvaa kasvaa mulla navan ympärillä ja viivana ylös rintojen väliä kohti. Mulla on myös selkäkarvoja, niin ylä- kuin alaselässäkin.

Mun miehen mielestä ne on söpöjä :D

Sheivaan vaan sääret, kainalot ja alakerran.

Vierailija
35/36 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linkin naisen karvoitus olisi muuten täydellinen, jos kainaloissa olisi vielä vähän.

M47

Vierailija
36/36 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun on pakko myöntää, että en tykkää tuollaisista mainoskuvista. Minä haluan katsoa kauniita mainoskuvia, eikä tuollainen ole minusta kaunista, teki se sitten minusta kuinka naisia alistavan hyvänsä. Minun puolestani jokainen ajelkoon tai olkoon ajelematta, en aina jaksa itsekään ajella karvoja, mutta mainoksissa haluan katsella kauniita ja huoliteltuja ihmisiä, oli sitten kyse miehistä tai naisista.

Tiedän, ei minun ole pakko noita kuvia katsella. Enkä aio paljon katsellakaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kaksi