Suhde huono, miehen musiikkimaku hävettää?
Kertooko se jotain suhteen tilasta, että minua hävettää mieheni musiikkimaku. Pelkään jatkuvasti seurassa, että mieheni kertoo olevansa iskelmäfani.
Häpeäisittekö te tällaista asiaa?
Kommentit (19)
Ei minulla mitään varsinaista musiikkimakua ole.
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 21:57"]Ei minulla mitään varsinaista musiikkimakua ole.
[/quote]
Noni, sitten ei ole syytä hävetä kummallakaan. Jos räppiä kuuntelee niin häpeäisin sydämeni pohjasta.
Mikset sano miehellesi, ettei kaikkea noloa tarvitse paljastaa? Ihmisellä saa olla salaisuuksia.
Sä olet naurettava :) Jos tuo on teidän pahin ongelma niin hyvin on asiat.
Voi kun minullakin olisituollainen mies!! T: iskelmäfani 35v :) p.s. monet kaverinikin kuuntelevat iskelmää. Ja ihan kaupunkilaisia ollaan.
Häpeäisin ja olisi edoton este. Yhden jätin kun tuli niin etova kuva kun luukutti heti ylpeillen jotain tangoiskelmiä. Hyi hel...
Mua hävettää joskus kun poikaystävä kertoo kuuntelevansa melodeathia....... mulle kelpaa vaan brutal death metal.
Mun mies tykkää iskelmästä. Entä sitten? Mua hävettää sun pinnallisuuden puolesta!
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 21:58"]
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 21:57"]Ei minulla mitään varsinaista musiikkimakua ole. [/quote] Noni, sitten ei ole syytä hävetä kummallakaan. Jos räppiä kuuntelee niin häpeäisin sydämeni pohjasta.
[/quote]
Tämä. Nistien ja sossupummien wt-musaa.
Mun eräs lyhytaikainen seurustelukumppani diggasi YHTÄ ainoaa bändiä, eikä suostunut muuta kuuntelemaan ja puhuikin koko ajan siitä miten hyvää musaa ym. Bändi ei ollut yhtään makuuni, tämä kyllä vaikutti osaltaan siihen, ettemme olleet kauaa yhdessä.
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 23:08"]
Mun eräs lyhytaikainen seurustelukumppani diggasi YHTÄ ainoaa bändiä, eikä suostunut muuta kuuntelemaan ja puhuikin koko ajan siitä miten hyvää musaa ym. Bändi ei ollut yhtään makuuni, tämä kyllä vaikutti osaltaan siihen, ettemme olleet kauaa yhdessä.
[/quote]
Mikä bändi?
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 23:49"]
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 23:08"]
[/quote]
Mikä bändi?
[/quote]
Joo, kerro bändi!
Kunhan kasvat vielä muutaman vuoden niin saatat oppia ymmärtämään kuinka naurettavasta asiasta vaahtoat.
Yh, jos puolisoehdokas kertoisi että kuuntelee pelkkää suomi-iskelmää niin se olisi kyllä sitten siinä se suhde. Johtunee nuoruuden kärsimyksestä kun ratiosta ei tullut juuri muuta kuin finnhitsiä ja kaikenmaailman lealavenia tai tapsakansaa. Tuli aika paha yliannostus ja siitä ei ole toivuttu vieläkään.
No mun mies kuuntelee Justin Bieberiä ja One Directionia...siis ihan kunnolla fanittaa niitä, mutta ei se mitään :D ite en siis noita kuuntele
[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 00:17"]
No mun mies kuuntelee Justin Bieberiä ja One Directionia...siis ihan kunnolla fanittaa niitä, mutta ei se mitään :D ite en siis noita kuuntele
[/quote]
Tarkoitatko siis sun mies, vai sun boitsufrendi?
Minkä ikäisiä olette?
[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 00:20"][quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 00:17"]
[/quote]
Tarkoitatko siis sun mies, vai sun boitsufrendi?
Minkä ikäisiä olette?
[/quote]
Ollaan molemmat 26. No ei kyllä olla naimisissa mutta asutaan yhdessä.
Ihan näin alkuun millainen musiikkimaku itselläsi on. Kerron sitten kummalla on syytä hävetä